En zo vinden we allemaal iemand anders leuk of leuker of spontanerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar uitstraling niet prettig, ik vind Ariane een leuk spontaan meisje.
Soul geeft je gelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks mis mee idd.
Alleen die haat is wel triest op social media
quote:"Sociale media hebben wel een grote impact gehad, veelal niet positief", zei Amalia hierover. Ze heeft geleerd soms simpelweg niet te lezen wat er over haar wordt geschreven en ook om het niet persoonlijk te nemen. Dat is iets wat niet alleen voor prinsessen belangrijk is, zei Alexia. "Voor iedereen is het heel belangrijk om wat er over je wordt gezegd niet persoonlijk te nemen."
De afgelopen jaren lekten verschillende filmpjes en foto's van Alexia uit via sociale media. Alexia zegt zich niet beperkt te voelen in haar socialemediagebruik, maar noemt het uitlekken wel een "enorme les". Het heeft haar bewuster gemaakt van wat ze plaatst, zei ze. "En ook wie je toelaat", vulde Amalia haar aan.
Het doet wel iets met je, maar je raakt eraan gewend, zei Alexia. "Ik weet wie ik ben, mijn familie weet wie ik ben en mijn vrienden weten wie ik ben. Ik lig er niet wakker van."
Soul is ook een wijze vrouw.quote:
Laat ze lekker in hun waarde idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:02 schreef Shii het volgende:
Het zijn drie jonge meiden en worden nu al afgerekend op mooi, lelijk, dik, arrogant, enz. Ik vind het sneu, maar helaas hoort dat erbij voor ze. Ze hebben er zelf niet voor gekozen om zo in de spotlight te staan. Straks als ze volwassen zijn mogen ze eventueel becommentarieerd worden om de eventuele 'domme' keuzes enz. die ze maken, maar laat ze nu gewoon lekker in hun waarde.
Afgunst van mensen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ze lekker in hun waarde idd.
Ik vind dat commentaar echt walgelijk soms
Het is geen afgunst het is wat het is. Die meiden staan nou eenmaal in de picture of ze willen of niet. Dat is rete triestquote:
Voor sommige is het pure haat. Ik weet niet of je twitter leest ofzo, maar is echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen afgunst het is wat het is. Die meiden staan nou eenmaal in de picture of ze willen of niet. Dat is rete triest
Nee ik lees geen twitter maar het mag van mij wel over zijn met koningshuis. Ik heb serieus medelijden met die meiden. Je kan niks je mag niks. Koning pils kon nog wel eens uit de band springen toen waren er nog geen mobieltjes overal. Soms een stiekeme fotograafquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor sommige is het pure haat. Ik weet niet of je twitter leest ofzo, maar is echt te triest voor woorden.
En ze kunnen er idd niks aan doen verder.
Mag van mij ook hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik lees geen twitter maar het mag van mij wel over zijn met koningshuis. Ik heb serieus medelijden met die meiden. Je kan niks je mag niks. Koning pils kon nog wel eens uit de band springen toen waren er nog geen mobieltjes overal. Soms een stiekeme fotograaf
Mijn parkiet ook.quote:
Die drie dames wel een kut levenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Mag van mij ook hoor.
Uiteindelijk heb je er verder niet veel aan.
Doorlopen en je heb niks gezienquote:
Bezemkastquote:
55 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |