O dat wist ik niet. Mocht ik idd Zalm eten morgen laat ik het je wetenquote:
Laat ze lekker bidden, geen probleem. Ik wil er niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder 'rekening mee houden' definieerd.
Dat kan variëren van 'niet lastig vallen als ze bidden' tot 'ruimtes inrichten in openbare ruimtes om in te bidden.' Dat zijn imo twee vrij verschillende dingen.
Met een andere rekening houden zolang het kan. Of vind je het leuk om te provoceren?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar moet ik er dan rekening mee houden?
Ze gaan hun gang maar, maar ik wil er geen energie in steken verder..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik dus niet echt rekening mee te houden. Maar het is ook wel een kleine moeite om iemand gewoon zijn gang te laten gaan als hij aan het bidden is.
Leuk is dat, ik kreeg een dikke reep chocolade thuis gestuurd na het tekenen van de overeenkomst, attente werkgevers hebben wij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg gisteren btw een kaartje in de bus, Nieuwe Baan. Ondertekend door al mijn toekomstige collega's.
Hoeft toch ook niet, dan negeer je het gewoon.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ze lekker bidden, geen probleem. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Ik hou met heel veel mensen rekening.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een andere rekening houden zolang het kan. Of vind je het leuk om te provoceren?
Maar ze eisen toch ook niet dat jij je bekeert en met ze meebid.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ze lekker bidden, geen probleem. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, dan negeer je het gewoon.
Eh?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ze eisen toch ook niet dat jij je bekeerd en met ze meebid.
Lekker zooitje daar zo te lezenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, t is gezellig in frankrijk![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)lschoppers~a9de2917/
45.000 agenten,
hun reactie:
[..]
Dat is leukquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg gisteren btw een kaartje in de bus, Nieuwe Baan. Ondertekend door al mijn toekomstige collega's.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat wist ik niet. Mocht ik idd Zalm eten morgen laat ik het je weten
Ik zal ze er maandag op aanspreken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk is dat, ik kreeg een dikke reep chocolade thuis gestuurd na het tekenen van de overeenkomst, attente werkgevers hebben wij.
Ook leuk en ook nog eens lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk is dat, ik kreeg een dikke reep chocolade thuis gestuurd na het tekenen van de overeenkomst, attente werkgevers hebben wij.
Zo ken ik je weer.quote:
Hopelijk het een leuke baan SBE. Veel succes met je nieuwe baan en dat je er lang met heel veel plezier heen mag gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal ze er maandag op aanspreken.
Was vd week wel een gedoe om alle papieren in orde te brengen. Het is ook nog niet allemaal in orde maar ik kan komende maandag iig beginnen.
quote:
Nog ff en je kan treinen koppen...Als je @Sodeknetters en @notturna maar heel laatquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik mis de optie ik ben een badeend. Woestboos.
Die zijn nu niet alleen meer mijn 40+ vrienden maar ook nog eens collega's.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog ff en je kan treinen koppen...Als je @:sodeknetters en @:notturna maar heel laat
Dat zal heus wel goed komen, succes alvast!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal ze er maandag op aanspreken.
Was vd week wel een gedoe om alle papieren in orde te brengen. Het is ook nog niet allemaal in orde maar ik kan komende maandag iig beginnen.
Mooi.. maak er wat moois vanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn nu niet alleen meer mijn 40+ vrienden maar ook nog eens collega's.
Jij had het leuk, las ikquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal heus wel goed komen, succes alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |