En ook gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook vooral de commercie die dat "opdringt"
Niet? Dingen als Black friday en Valentijnsdag bv.quote:
Maar daar heb je ook die schlemiel voor nodig die het zich laat opdringen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook vooral de commercie die dat "opdringt"
Ja maar het heb op Facebook gestaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook die schlemiel voor nodig die het zich laat opdringen.
Natuurlijk worden er dingen overgenomen. Maar dat is beperkt, er wordt ook zat niet overgenomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Dingen als Black friday en Valentijnsdag bv.
Als er geld mee verdiend kan worden...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk worden er dingen overgenomen. Maar dat is beperkt, er wordt ook zat niet overgenomen.
Daar zijn ze goed in in de VSquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er geld mee verdiend kan worden...
En wat denk je van die hele woke-shit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Dingen als Black friday en Valentijnsdag bv.
Hou op, als ik ergens acuut jeuk van krijg...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat denk je van die hele woke-shit.
Dan is het van het wood wokequote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op, als ik ergens acuut jeuk van krijg...
Opbokken met die idioterie.quote:
Ik heb daar wel moeite meequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Laatst zag ik een enquête. Eerste vraag: bent u man, vrouw, geen van beide, wil ik niet zeggen
Het wordt met de dag gekker of niet danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Laatst zag ik een enquête. Eerste vraag: bent u man, vrouw, geen van beide, wil ik niet zeggen
Ik ook, ik mis de optie ik ben een badeend. Woestboos.quote:
Maar heb ik daar last van?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt met de dag gekker of niet dan
Ja echtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik mis de optie ik ben een badeend. Woestboos.
Het gezeur is ook overdreven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Maar heb ik daar last van?
Ik ben vrij zeker dat ik een man ben dus dan klik ik dat aan. Vind soms het gezeur erover ook overdreven.
Ik heb een sticker op de deur vd badkamer. Daarop de tekst badkamer met een badeendje ernaast.quote:
Dit ja, leven en laten leven, niemand wordt er kwaad mee gedaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Maar heb ik daar last van?
Ik ben vrij zeker dat ik een man ben dus dan klik ik dat aan. Vind soms het gezeur erover ook overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |