Ja naast pa huxabelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
En zo niet kan hij lezingen gaan geven.
En SBE en ik zijn knapper.quote:
Kmapper?quote:
Wie?quote:
Zeker kmapper ik weet het van SBEquote:
Bill Cosby zo te zien.quote:
Ja best wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar met welk persoon die al jong beroemd werd is het wel goed afgelopen? Veel zijn het er iig niet.
Drew Barrymore.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar met welk persoon die al jong beroemd werd is het wel goed afgelopen? Veel zijn het er iig niet.
Die was als kind ook al helemaal verknipt.quote:
quote:Barrymore begon op negenjarige leeftijd met roken, op elfjarige leeftijd met het drinken van alcohol en toen ze twaalf was met het gebruik van marihuana. Op haar dertiende snoof ze voor het eerst cocaïne.
alsof ik dit niet wist.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was als kind ook al helemaal verknipt.
[..]
Daar is het heul niet goed mee afgelopenquote:
Tsja Amerikanen zijn sowieso verkniptquote:
Niet allemaal hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja Amerikanen zijn sowieso verknipt
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.quote:
Nog niet half zo verknipt als al die Nederlanders die iedere scheet en modegril die uit Amerika komen overwaaien klakkeloos overnemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja Amerikanen zijn sowieso verknipt
Ga zo door en ik pak mijn machinegeweer en kom bij je langs jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.
Ach welnee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.
Dat is ook vooral de commercie die dat "opdringt"quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet half zo verknipt als al die Nederlanders die iedere scheet en modegril die uit Amerika komen overwaaien klakkeloos overnemen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik pak mijn machinegeweer en kom bij je langs ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |