quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is morgen je laatste werkdag voordag je sabbatical begint?
Dat is ook bijna, ik ga het volgende week vast weer vragen en de week erna ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog 11 werkdagen
T is wel weekend.
Van wanneer was dat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Even wuiven![]()
Ik hoor het haar nog zeggen
quote:
Jij hebt dus een dagje sabbatical.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je?
Ik werk normaal gewoon 5
Dan ben je wel een slechte part-timerquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je?
Ik werk normaal gewoon 5
Ik weet nog niet wat te doen met een 36 uurige werkweek. Elke vrijdag eerder naar huis of om de week een dag vrij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus een dagje sabbatical.
Ik werk er normaal gesproken vier.
Kom je doen?quote:
Kan het niet in 4*9?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat te doen met een 36 uurige werkweek. Elke vrijdag eerder naar huis of om de week een dag vrij.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je wel een slechte part-timer
Vast wel maar ik moet het maar even bezien wat handig is.quote:
Dat uurtje werk je vaak al snel, of deels. Die extra dag is zooooo lekkerquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast wel maar ik moet het maar even bezien wat handig is.
Laat ik er eerst maar eens beginnen. Ik kan ook 10 weken opsparen en dan een week vrij nemen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat uurtje werk je vaak al snel, of deels. Die extra dag is zooooo lekker
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik de enige die morgen gewoon gaat werken?
Welnee maar ik moet in mijn huis verder. Jij krijgt iig nog betaald voor je werk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Nee hoor, ik ga morgen ook werken, thuis dat wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Thuis werken is idd voor mij ook nog een optie. Ik krijg een laptop en telefoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga morgen ook werken, thuis dat wel.
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Als we morgen een bericht horen dat er in Spielberg een overval is gepleegd op een supermarkt weten we genoegquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef mario390 het volgende:
in spielberg in supermarkt zijn
paletten met dosen heineken
en aperol, water
Ik heb een parkiet en Hertog Jan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef mario390 het volgende:
in spielberg in supermarkt zijn
paletten met dosen heineken
en aperol, water
De economie houd zichzelf niet draaiendequote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Dan zijn ze daar nog dommer dan belgen,quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we morgen een bericht horen dat er in Spielberg een overval is gepleegd op een supermarkt weten we genoeg
Nou, ik heb anders een best leuk bijbaantje geregeld in de randstad als ik terug kom van familiequote:Op donderdag 29 juni 2023 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar nog dommer dan belgen,
heineken stelen
Rondje om de kerk.quote:
SBE laat zijn Eendelijke garde iedere morgen om de Britse eilanden zwemmen als warming upquote:
Je bent belgquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders een best leuk bijbaantje geregeld in de randstad als ik terug kom van familie
tonja in the huis.quote:
Ik wil niet weten wat SBE met zijn 'garde' doetquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SBE laat zijn Eendelijke garde iedere morgen om de Britse eilanden zwemmen als warming up
Nee joh, na een weekendje Limburgs bier drinken plas ik gewoon 2 jerry cans vol en verkoop ik het aan een café in de randstad door als Heinekenquote:
Klinkt logischquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, na een weekendje Limburgs bier drinken plas ik gewoon 2 jerry cans vol en verkoop ik het aan een café in de randstad door als Heineken
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, na een weekendje Limburgs bier drinken plas ik gewoon 2 jerry cans vol en verkoop ik het aan een café in de randstad door als Heineken
Ging je linksom of rechtsom?quote:
Rechtsom rijden gaat een vreemdere gewaarwording zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef Verida het volgende:
@:D, het links rijden went wel snel, vond ik altijd, maar het linksom een rotonde rijden blijft een heel rare gewaarwording
Ik hoor iedereen over die rotondesquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef Verida het volgende:
@:D, het links rijden went wel snel, vond ik altijd, maar het linksom een rotonde rijden blijft een heel rare gewaarwording
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen over die rotondes
Geen idee of er rotondes op de route liggen
Misschien morgen alvast oefenen met rotondes links nemen
Er liggen heel veel rotondes op die routequote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen over die rotondes
Geen idee of er rotondes op de route liggen
Misschien morgen alvast oefenen met rotondes links nemen
Het lijkt me een aparte ervaringquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Er liggen heel veel rotondes op die routeOok daar hebben ze ontdekt dat rotondes voor een snellere doorstroming kunnen zorgen.
maar rotondes en op een kruispunt linksaf slaan, en dan gelijk links blijven, dat blijven voor mij de aandachtspunten bij het links rijden
heel veel plezier .quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt me een aparte ervaring
Maar we gaan met 4 auto's, dus ik heb er 3 voor me die het goede voorbeeld geven
Dank je!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:36 schreef Verida het volgende:
[..]
heel veel plezier .
oh, en reken even goed uit hoe hard je mag rijden, de borden geven de snelheid in miles aanVoor je het in de gaten hebt rij je veel te hard.
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is meestal niet hoe het werkt met een 36-urige werkweek. Ik weet niet hoe dat bij de NS werkt, maar lijkt me niet dat je het op kan sparen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik er eerst maar eens beginnen. Ik kan ook 10 weken opsparen en dan een week vrij nemen.
Idd, eerst maar eens beginnen en dan maar zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat is meestal niet hoe het werkt met een 36-urige werkweek. Ik weet niet hoe dat bij de NS werkt, maar lijkt me niet dat je het op kan sparen.
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?quote:
Precies. Maar alvast veel succes gewenst!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, eerst maar eens beginnen en dan maar zien hoe het loopt.
Badeendjes zijn tenminste recht door zee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?
Maar in NL is het weer de binnenbochtquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?
Maar in België is het weer zigzaggenquote:
Lekker gevarieerdquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar in België is het weer zigzaggen
Wanneer ga je het rondje doen?quote:
Wie neem je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie neem je mee?Er gaat ook een konijn meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Is je vakantie al begonnen? Of morgen nog werken?quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie neem je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Enkel mensen![]()
vanaf woensdagquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is je vakantie al begonnen? Of morgen nog werken?
Je vraagt je af... waarom niet iedereen een knieband krijgt...quote:
Precies!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
edit: zie nu dat ik in verkeerd topic zit![]()
Ja dat was het zekerquote:
Ah dat is fijn!quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah dat is fijn!![]()
Bij een vuurtje heeft altijd iets speciaals vind ik. Ook al stink je daarna naar rook. Heerlijk naar de vlammen staren, de warmte, gezelligheid.
Oh gaaf!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Raak je ook nooit op uitgekeken. Iedere keer weer leuk
En hij had ook vier labdradoodle (ofzoiets) puppy's van 5 weken oud dus daar heb ik ook nog even mee gespeeld.
Die kosten 1000 euro per stukquote:
Ja die zijn duur. Maar beter ook dat een dier niet zo goedkoop is vind ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die kosten 1000 euro per stuk![]()
Maar wel heel erg schattig ja (als puppy's)
Ja ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Dat mensen niet zomaar een huisdier nemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die zijn duur. Maar beter ook dat een dier niet zo goedkoop is vind ik.
Ja ik snap wat je bedoelt. Veel geld wil niet zeggen dat je goed voor je dier bent en andersom ook niet. En een dierenarts is inderdaad heel erg prijzig. Je moet tegenwoordig eigenlijk een verzekering afsluiten voor de dierenartskosten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Dat mensen niet zomaar een huisdier nemen.
Beetje dubbel want je hoeft niet veel geld te hebben om goed voor een dier te kunnen zorgen. Al zei hij ook dat een hond van hun een operatie had gehad wat 1000 euro koste. Is toch veel geld en niet iedereen heeft dat zomaar liggen.
Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Dat kan dus ook? Weet je in ieder geval wel zeker wat je betaald.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. Veel geld wil niet zeggen dat je goed voor je dier bent en andersom ook niet. En een dierenarts is inderdaad heel erg prijzig. Je moet tegenwoordig eigenlijk een verzekering afsluiten voor de dierenartskosten.
quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt? Staat hem vast ook wel met een zonnebril er bij op
Ik maak heel soms een lijstje, maar weet in mijn hoofd wel wat ik moet meenemen: zo min mogelijk want ik ga op vakantiequote:Op donderdag 29 juni 2023 18:17 schreef Shii het volgende:
Een lijstje is altijd handig om nog even de laatste check te doen of je alles hebt. Ik ben daar nooit zo lang mee bezig. Tas of koffer pak ik ook altijd op het laatste moment in. Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als iemand een dag van tevoren vraagt: Ben je al helemaal ingepakt? Uh nee!
quote:
Ik had voor de gein berekend wat een verzekering voor Labradoodle Freek, in mei geboren en een reu, zou kosten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:54 schreef engine het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Dat kan dus ook? Weet je in ieder geval wel zeker wat je betaald.
Heb al een paar jaar gaan huisdier meer. Zou ik wel best graag willen maar komt gewoon niet zo goed uit.
Het mag wat kosten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had voor de gein berekend wat een verzekering voor Labradoodle Freek, in mei geboren en een reu, zou kosten.
Basis is ¤ 31, maar doe je gebit, kankerbehandeling en wat therapie erbij kom je op ¤ 71,- per maand. 80% wordt dan vergoed.
Je moet heel goed lezen en vergelijken, want er zit een maximum bedrag per jaar aan en sommige dingen zijn uitgesloten. Dit was tot 3000 p/j (goedkoopste). Uiteraard zijn er nog zat andere maatschappijen, maar het is niet zo zaligmakend als sommigen doen voorkomen.
https://www.inshared.nl/dierenverzekering
Dus je komt toch bij Dover Engeland in. Mooi rondjequote:
Ja, toch welquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je komt toch bij Dover Engeland in. Mooi rondje
Ik had voor Imani toen ik haar als pup kreeg een verzekering afgesloten bij de Hema, was 7 euro per maand. Twaalf jaar later was het 14 euro per maand. Ik heb het er dubbel en dwars uitgehaald, echt superblij met die verzekering.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had voor de gein berekend wat een verzekering voor Labradoodle Freek, in mei geboren en een reu, zou kosten.
Basis is ¤ 31, maar doe je gebit, kankerbehandeling en wat therapie erbij kom je op ¤ 71,- per maand. 80% wordt dan vergoed.
Je moet heel goed lezen en vergelijken, want er zit een maximum bedrag per jaar aan en sommige dingen zijn uitgesloten. Dit was tot 3000 p/j (goedkoopste). Uiteraard zijn er nog zat andere maatschappijen, maar het is niet zo zaligmakend als sommigen doen voorkomen.
https://www.inshared.nl/dierenverzekering
Ik pak mijn vuurvaste jas voor de zekerheid maar inquote:
Veel plezier.quote:
Ik bel Jenny Douwes.quote:
Nou er zijn ook goedkopere tasjes hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]Alleen ken ik dat hele lois vuiton niet
Wel van gehoord natuurlijk, maar ik heb geen flauw idee wat voor hippe mannen tassen ze maken.
[..]![]()
* devzero maakt mental note: ga niet met lovely uit shoppen, want ik ga over mijn credit card's limiet
Duikboten?quote:
of coursequote:
Je weet toch wie het post?quote:
quote:
Heer aloa.quote:
Nu al gevaar...en het is nog niet eens Kerstquote:
Waar is de tijd gebleven dat we eerst vet gemest werdenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu al gevaar...en het is nog niet eens Kerst![]()
Oma is wel vet hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat we eerst vet gemest werden
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma is wel vet hoor.
* FreshFruit rent heel snel weg nu
Damn.quote:
Misschien schenkt ze FF wel een setje schoenen van Luis Betonquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:38 schreef Prisha het volgende:
Oma heeft een Luis Beton. Daar kan ze spannende dingen mee doen
quote:
Het is Louis Beton.En ik ben prima met Oma Nijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien schenkt ze FF wel een setje schoenen van Luis Beton
Waarom heb ik dan net een DM gekregen om de Konijnlijke garde op te laten rukken naar Friesland?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is Louis Beton.En ik ben prima met Oma Nijn.
Als jij kan zeggen welke auto geloof ik je.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan net een DM gekregen om de Konijnlijke garde op te laten rukken naar Friesland?![]()
Goedemorgen Puzzie.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:09 schreef mario390 het volgende:
hallo
kennt dat jemand
Verdamp lang her, dat ich fass alles ähnz nohm
Verdamp lang her, dat ich an jet jejläuv
Un dann dä Schock, wie et anders op mich zokohm
Merkwürdich, wo su manche Haas langläuf
Nit resigniert, nur reichlich desillusioniert
E bessje jet hann ich kapiert
Wer alles, wenn dir et klapp, hinger dir herrennt
Ding Schulder klopp, wer dich nit all hofiert
Sich ohne ruut ze weede dinge Fründ nennt
Un dich daachs drop janz einfach ignoriert
Et ess lang her, dat ich vüür sujet ratlos stund
Un vüür Enttäuschung echt ni' mieh kunnt
Nog altijdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Prisha het volgende:
Oma heeft ook een Hummer waar ze regelmatig mee dwars door hekken rijdt![]()
Is gewoon een bad-ass Oma
quote:
🤭quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Prisha het volgende:
Oh jee zeiltjes en teiltjesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:18 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
(we zullen het maar niet over haar zeiltjes hebben)
oh ja teiltjes ook nogquote:
Ze was wel diegene die me hielp in het begin op FOK!quote:
Okayquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was wel diegene die me hielp in het begin op FOK!
Samen met Foxx.quote:
quote:
Eerste laptop,voor het eerst zelf internet.Dan is het wel fijn dat mensen je even helpen.quote:
Ik weet niet precies wat je er nou mee wil zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerste laptop,voor het eerst zelf internet.Dan is het wel fijn dat mensen je even helpen.
Dat ik daar een soort van dankbaar voor ben.Zelfs aan jou heb ik best veel gehad.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je er nou mee wil zeggen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik daar een soort van dankbaar voor ben.Zelfs aan jou heb ik best veel gehad.
Compliment.quote:
In een barbie-roze kleur.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Prisha het volgende:
Jij mag niet meer raden.quote:
Nu wel.Echt heel top.quote:
daar zingt hij jaren later over zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden.
[ afbeelding ]
Ik luister nog een keer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zingt hij jaren later over zijn
verhältnis met zijn overleden vater
Goedemorgen conjo.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze liveversion is de beste van 1991
Heb ze nog op Pinkpop gezien in de hoogtijdagen van Die neue deutche welle.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze liveversion is de beste van 1991
ja maar de band is niet neue duitse wellequote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ze nog op Pinkpop gezien in de hoogtijdagen van Die neue deutche welle.
Maar even serieus.ga je weer beter worden?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ze nog op Pinkpop gezien in de hoogtijdagen van Die neue deutche welle.
Maandag gaan ze snijden en kijken naar uitzaaiingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even serieus.ga je weer beter worden?
geen grap ik maak me zorgen.
Nee, krautrock.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de band is niet neue duitse welle
de zijn Deutschrock
Sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maandag gaan ze snijden en kijken naar uitzaaiingen.
Nijntjes geelquote:
jep dat is bayernrock, maar ook ndwquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma is wel vet hoor.
* FreshFruit rent heel snel weg nu.
I have your back, broquote:
Ik heb er nu 2quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is Louis Beton.En ik ben prima met Oma Nijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2![]()
![]()
[ afbeelding ]
En een paar bijpassende schoenen....![]()
[ afbeelding ]
Beste plaatsen op het dek denk ik. Maar dat vind ik veel te veel waai. Waait mijn boek wegquote:
Niks aan nu nee om daar dan te zitten..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beste plaatsen op het dek denk ik. Maar dat vind ik veel te veel waai. Waait mijn boek weg
Mooie UI Lovy.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks aan nu nee om daar dan te zitten..
je bent onderweg , geniet van je vakantiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik liep 42 naar de boot en 48 zat ik op de boot bij het raam.
Sla je slag, maar dan krijg je de kinderen er gratis bijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En een aantal alleenstaande vaders lopen rond. Mss maar eentje aan de haak slaan.
Leuk! Dat is de oudste toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doukje is geen kleuter meer. ze gaat in september naar het eerste leerjaar.
trotse tante.
Scheelt mij barenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sla je slag, maar dan krijg je de kinderen er gratis bij
Dat is zeker waar, zou je wel kinderen van een andere vrouw op willen voeden?quote:
Ja. Zou ik geen problemen mee hebben. Scheelt ook dat het niet mijn genen heeft, die zijn mentaal niet helemaal 100% goed. Dus dat scheelt ook welquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, zou je wel kinderen van een andere vrouw op willen voeden?
Nou dan maar hopen dat er een alleenstaande vader voor je rondhuppelt in Terschellingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Zou ik geen problemen mee hebben. Scheelt ook dat het niet mijn genen heeft, die zijn mentaal niet helemaal 100% goed. Dus dat scheelt ook wel
Leuk toch om te kijken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:30 schreef mario390 het volgende:
om dat in oostenrijk is in tv vandaag 5 uren
niet nur f1 training zondern ook f2,f3
tot 18 00
Alleen waar je tijd en zin in hebtquote:
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat er een alleenstaande vader voor je rondhuppelt in Terschelling
Dar risico zit er ook in inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselen
Mss ben ik er wel om een bijlul te hosselenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselen
Er is al een meneer Ieni?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ben ik er wel om een bijlul te hosselen
Nee. Maar dat betekent niet dat als ik iemand hossel dat het meneer ieni wordt, maar dat het ook de bij man kan zijnquote:
Een bijman heb je bij je eigen man, als je geen eigen man hebt is het gewoon een scharrelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Maar dat betekent niet dat als ik iemand hossel dat het meneer ieni wordt, maar dat het ook de bij man kan zijn
Wiebke gaat naar het zesde leerjaar, Olle naar het vierde en Doukje eerste.quote:
Zou jij een kind willen?quote:
Laten we nou niet iets gaan aanpraten wat mss helemaal niet verstandig isquote:
Jij had geen Wifi.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laten we nou niet iets gaan aanpraten wat mss helemaal niet verstandig is
Wat, is Fruit je kind?quote:
nekatarinequote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:04 schreef mario390 het volgende:
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa.
Wo hat dann der Pappa die Flasch?
De Pappa hat de Grappa in die Tasch.
(Und nochemal)
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa...
[..]
nekatarine
Dat is lekker fruit,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:04 schreef mario390 het volgende:
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa.
De Pappa hat de Grappa in die Tasch.
(Und nochemal)
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa...
[..]
nekatarine
Lekker, dat en tonijn uit blik in groente, is de enige vis die ik lekker vindquote:
Dat is niet veel visquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dat en tonijn uit blik in groente, is de enige vis die ik lekker vind
Was ooit vind het nu meer paneermeel dan visquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet veel vis
Vissticks zijn ook wel lekker
Dat lust ik alleen als ik zwanger benquote:
Ook lekker. Dat was eigenlijk ook mijn plan maar ik zat vol na het bakje kibbeling.quote:
En paling?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lust ik alleen als ik zwanger bendus hoop het nooit meer te lusten
Is best duur geworden he de prijzen zijn niet meer leuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ook lekker. Dat was eigenlijk ook mijn plan maar ik zat vol na het bakje kibbeling.
Nope nooit lekker gevonden, mijn vader was er gek op nam wel eens wat voor hem mee.quote:
Ja de kibbeling ook. Was nu 6,90 met een bakje saus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is best duur geworden he de prijzen zijn niet meer leuk.
Ik had vanmiddag een stukje kaas mee genomen, staat hier op vrijdag altijd zo kaasboer op vrijdag.
Lang niet meer geweest, gewoon een klein plat stukje belegen kaas om blokjes van te maken.
¤10,32 ik schrok me rot zo duur geworden
Ja weet het had drie weken geleden een bakkie gekocht ppff niet normaal zegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de kibbeling ook. Was nu 6,90 met een bakje saus.
Heb een keer bedorven zalm gehad, daarna nooit meer gegetenquote:
Ah dat is wel vies ja, snap wel dat er dan geen zalm meer wilt etenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een keer bedorven zalm gehad, daarna nooit meer gegeten
Wil er niet eens meer aan denkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel vies ja, snap wel dat er dan geen zalm meer wilt eten
Maar wie weet denk hhhmm, had ik toch maar eerder weer zalm gemaaktquote:
De grootste bak mag ik hopenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Gezinszakquote:
Kibbelingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jammie he,quote:
Afgelopen maandag en dinsdag de een na laatste grote training gehad. Zondag over een week nog een keer 45 km en dan is het klaar. Dan moet ik er klaar voor zijn. Het viel afgelopen keer niet meequote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammie he,
hoe is het met het trainen voor de vierdaagse
Slecht generale is altijd goedquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Afgelopen maandag en dinsdag de een na laatste grote training gehad. Zondag over een week nog een keer 45 km en dan is het klaar. Dan moet ik er klaar voor zijn. Het viel afgelopen keer niet mee, dus we gaan het zien.
Dat hoop ik dan maar. Ik ga me maar geen zorgen maken, per dag bekijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht generale is altijd goed![]()
Komt vast goed het was ook flink warm geweest he
Jij kan hetquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Ik ga me maar geen zorgen maken, per dag bekijken hoe het gaat.
ik ga in elk geval mijn uiterste best doenquote:
Mijn parkiet en ik zullen voor je duimen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ga in elk geval mijn uiterste best doen
Doe je hier ook verslag van de Vierdaagse?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zullen voor je duimen.
Ik denk dat ik elke dag kapot zal zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe je hier ook verslag van de Vierdaagse?
Die volg ik alquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik elke dag kapot zal zijn![]()
Ik schrijf wel berichtjes mee in de Nijmeegse 4daagse topic in LIF
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die volg ik alGaat lukken hopelijk niet zo fucking heet
Weet je wat ik morgen eet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor welke afstand ging je ook alweer?quote:
Bedorven zalm?quote:
40kmquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor welke afstand ging je ook alweer?
Ontlurktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Brabantquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:42 schreef maily het volgende:
Openluchtspektakel brengt dorp weer bij elkaar; het was wat ingekakt
@:drakin
Dat moet je toch ruiken of evt. even proeven en niet eten of zienquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er ook niks mee?quote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Ik ga me maar geen zorgen maken, per dag bekijken hoe het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |