quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is morgen je laatste werkdag voordag je sabbatical begint?
Dat is ook bijna, ik ga het volgende week vast weer vragen en de week erna ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog 11 werkdagen
T is wel weekend.
Van wanneer was dat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Even wuiven![]()
Ik hoor het haar nog zeggen
quote:
Jij hebt dus een dagje sabbatical.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je?
Ik werk normaal gewoon 5
Dan ben je wel een slechte part-timerquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je?
Ik werk normaal gewoon 5
Ik weet nog niet wat te doen met een 36 uurige werkweek. Elke vrijdag eerder naar huis of om de week een dag vrij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus een dagje sabbatical.
Ik werk er normaal gesproken vier.
Kom je doen?quote:
Kan het niet in 4*9?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat te doen met een 36 uurige werkweek. Elke vrijdag eerder naar huis of om de week een dag vrij.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je wel een slechte part-timer
Vast wel maar ik moet het maar even bezien wat handig is.quote:
Dat uurtje werk je vaak al snel, of deels. Die extra dag is zooooo lekkerquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast wel maar ik moet het maar even bezien wat handig is.
Laat ik er eerst maar eens beginnen. Ik kan ook 10 weken opsparen en dan een week vrij nemen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat uurtje werk je vaak al snel, of deels. Die extra dag is zooooo lekker
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik de enige die morgen gewoon gaat werken?
Welnee maar ik moet in mijn huis verder. Jij krijgt iig nog betaald voor je werk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Nee hoor, ik ga morgen ook werken, thuis dat wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Thuis werken is idd voor mij ook nog een optie. Ik krijg een laptop en telefoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga morgen ook werken, thuis dat wel.
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Als we morgen een bericht horen dat er in Spielberg een overval is gepleegd op een supermarkt weten we genoegquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef mario390 het volgende:
in spielberg in supermarkt zijn
paletten met dosen heineken
en aperol, water
Ik heb een parkiet en Hertog Jan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef mario390 het volgende:
in spielberg in supermarkt zijn
paletten met dosen heineken
en aperol, water
De economie houd zichzelf niet draaiendequote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Dan zijn ze daar nog dommer dan belgen,quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we morgen een bericht horen dat er in Spielberg een overval is gepleegd op een supermarkt weten we genoeg
Nou, ik heb anders een best leuk bijbaantje geregeld in de randstad als ik terug kom van familiequote:Op donderdag 29 juni 2023 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar nog dommer dan belgen,
heineken stelen
Rondje om de kerk.quote:
SBE laat zijn Eendelijke garde iedere morgen om de Britse eilanden zwemmen als warming upquote:
Je bent belgquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders een best leuk bijbaantje geregeld in de randstad als ik terug kom van familie
tonja in the huis.quote:
Ik wil niet weten wat SBE met zijn 'garde' doetquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SBE laat zijn Eendelijke garde iedere morgen om de Britse eilanden zwemmen als warming up
Nee joh, na een weekendje Limburgs bier drinken plas ik gewoon 2 jerry cans vol en verkoop ik het aan een café in de randstad door als Heinekenquote:
Klinkt logischquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, na een weekendje Limburgs bier drinken plas ik gewoon 2 jerry cans vol en verkoop ik het aan een café in de randstad door als Heineken
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, na een weekendje Limburgs bier drinken plas ik gewoon 2 jerry cans vol en verkoop ik het aan een café in de randstad door als Heineken
Ging je linksom of rechtsom?quote:
Rechtsom rijden gaat een vreemdere gewaarwording zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef Verida het volgende:
@:D, het links rijden went wel snel, vond ik altijd, maar het linksom een rotonde rijden blijft een heel rare gewaarwording
Ik hoor iedereen over die rotondesquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef Verida het volgende:
@:D, het links rijden went wel snel, vond ik altijd, maar het linksom een rotonde rijden blijft een heel rare gewaarwording
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen over die rotondes
Geen idee of er rotondes op de route liggen
Misschien morgen alvast oefenen met rotondes links nemen
Er liggen heel veel rotondes op die routequote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen over die rotondes
Geen idee of er rotondes op de route liggen
Misschien morgen alvast oefenen met rotondes links nemen
Het lijkt me een aparte ervaringquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Er liggen heel veel rotondes op die routeOok daar hebben ze ontdekt dat rotondes voor een snellere doorstroming kunnen zorgen.
maar rotondes en op een kruispunt linksaf slaan, en dan gelijk links blijven, dat blijven voor mij de aandachtspunten bij het links rijden
heel veel plezier .quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt me een aparte ervaring
Maar we gaan met 4 auto's, dus ik heb er 3 voor me die het goede voorbeeld geven
Dank je!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:36 schreef Verida het volgende:
[..]
heel veel plezier .
oh, en reken even goed uit hoe hard je mag rijden, de borden geven de snelheid in miles aanVoor je het in de gaten hebt rij je veel te hard.
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is meestal niet hoe het werkt met een 36-urige werkweek. Ik weet niet hoe dat bij de NS werkt, maar lijkt me niet dat je het op kan sparen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik er eerst maar eens beginnen. Ik kan ook 10 weken opsparen en dan een week vrij nemen.
Idd, eerst maar eens beginnen en dan maar zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat is meestal niet hoe het werkt met een 36-urige werkweek. Ik weet niet hoe dat bij de NS werkt, maar lijkt me niet dat je het op kan sparen.
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?quote:
Precies. Maar alvast veel succes gewenst!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, eerst maar eens beginnen en dan maar zien hoe het loopt.
Badeendjes zijn tenminste recht door zee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?
Maar in NL is het weer de binnenbochtquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?
Maar in België is het weer zigzaggenquote:
Lekker gevarieerdquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar in België is het weer zigzaggen
Wanneer ga je het rondje doen?quote:
Wie neem je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie neem je mee?Er gaat ook een konijn meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |