quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, na een weekendje Limburgs bier drinken plas ik gewoon 2 jerry cans vol en verkoop ik het aan een café in de randstad door als Heineken
Ging je linksom of rechtsom?quote:
Rechtsom rijden gaat een vreemdere gewaarwording zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef Verida het volgende:
@:D, het links rijden went wel snel, vond ik altijd, maar het linksom een rotonde rijden blijft een heel rare gewaarwording
Ik hoor iedereen over die rotondesquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef Verida het volgende:
@:D, het links rijden went wel snel, vond ik altijd, maar het linksom een rotonde rijden blijft een heel rare gewaarwording
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen over die rotondes
Geen idee of er rotondes op de route liggen
Misschien morgen alvast oefenen met rotondes links nemen
Er liggen heel veel rotondes op die routequote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen over die rotondes
Geen idee of er rotondes op de route liggen
Misschien morgen alvast oefenen met rotondes links nemen
Het lijkt me een aparte ervaringquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Er liggen heel veel rotondes op die routeOok daar hebben ze ontdekt dat rotondes voor een snellere doorstroming kunnen zorgen.
maar rotondes en op een kruispunt linksaf slaan, en dan gelijk links blijven, dat blijven voor mij de aandachtspunten bij het links rijden
heel veel plezier .quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt me een aparte ervaring
Maar we gaan met 4 auto's, dus ik heb er 3 voor me die het goede voorbeeld geven
Dank je!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:36 schreef Verida het volgende:
[..]
heel veel plezier .
oh, en reken even goed uit hoe hard je mag rijden, de borden geven de snelheid in miles aanVoor je het in de gaten hebt rij je veel te hard.
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik de enige die morgen gewoon gaat werken?
Dat is meestal niet hoe het werkt met een 36-urige werkweek. Ik weet niet hoe dat bij de NS werkt, maar lijkt me niet dat je het op kan sparen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik er eerst maar eens beginnen. Ik kan ook 10 weken opsparen en dan een week vrij nemen.
Idd, eerst maar eens beginnen en dan maar zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat is meestal niet hoe het werkt met een 36-urige werkweek. Ik weet niet hoe dat bij de NS werkt, maar lijkt me niet dat je het op kan sparen.
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?quote:
Precies. Maar alvast veel succes gewenst!quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, eerst maar eens beginnen en dan maar zien hoe het loopt.
Badeendjes zijn tenminste recht door zee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?
Maar in NL is het weer de binnenbochtquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan neem je dus de buitenbocht, hou je er wel rekening mee dat het dan langer duurt?
Maar in België is het weer zigzaggenquote:
Lekker gevarieerdquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar in België is het weer zigzaggen
Wanneer ga je het rondje doen?quote:
Wie neem je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie neem je mee?Er gaat ook een konijn meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Is je vakantie al begonnen? Of morgen nog werken?quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie neem je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Enkel mensen![]()
vanaf woensdagquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is je vakantie al begonnen? Of morgen nog werken?
Precies!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
edit: zie nu dat ik in verkeerd topic zit![]()
Ja dat was het zekerquote:
Ah dat is fijn!quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah dat is fijn!![]()
Bij een vuurtje heeft altijd iets speciaals vind ik. Ook al stink je daarna naar rook. Heerlijk naar de vlammen staren, de warmte, gezelligheid.
Oh gaaf!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Raak je ook nooit op uitgekeken. Iedere keer weer leuk
En hij had ook vier labdradoodle (ofzoiets) puppy's van 5 weken oud dus daar heb ik ook nog even mee gespeeld.
Die kosten 1000 euro per stukquote:
Ja die zijn duur. Maar beter ook dat een dier niet zo goedkoop is vind ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die kosten 1000 euro per stuk![]()
Maar wel heel erg schattig ja (als puppy's)
Ja ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Dat mensen niet zomaar een huisdier nemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die zijn duur. Maar beter ook dat een dier niet zo goedkoop is vind ik.
Ja ik snap wat je bedoelt. Veel geld wil niet zeggen dat je goed voor je dier bent en andersom ook niet. En een dierenarts is inderdaad heel erg prijzig. Je moet tegenwoordig eigenlijk een verzekering afsluiten voor de dierenartskosten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Dat mensen niet zomaar een huisdier nemen.
Beetje dubbel want je hoeft niet veel geld te hebben om goed voor een dier te kunnen zorgen. Al zei hij ook dat een hond van hun een operatie had gehad wat 1000 euro koste. Is toch veel geld en niet iedereen heeft dat zomaar liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |