quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie neem je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Enkel mensen![]()
vanaf woensdagquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is je vakantie al begonnen? Of morgen nog werken?
Precies!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
edit: zie nu dat ik in verkeerd topic zit![]()
Ja dat was het zekerquote:
Ah dat is fijn!quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah dat is fijn!![]()
Bij een vuurtje heeft altijd iets speciaals vind ik. Ook al stink je daarna naar rook. Heerlijk naar de vlammen staren, de warmte, gezelligheid.
Oh gaaf!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Raak je ook nooit op uitgekeken. Iedere keer weer leuk
En hij had ook vier labdradoodle (ofzoiets) puppy's van 5 weken oud dus daar heb ik ook nog even mee gespeeld.
Die kosten 1000 euro per stukquote:
Ja die zijn duur. Maar beter ook dat een dier niet zo goedkoop is vind ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die kosten 1000 euro per stuk![]()
Maar wel heel erg schattig ja (als puppy's)
Ja ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Dat mensen niet zomaar een huisdier nemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die zijn duur. Maar beter ook dat een dier niet zo goedkoop is vind ik.
Ja ik snap wat je bedoelt. Veel geld wil niet zeggen dat je goed voor je dier bent en andersom ook niet. En een dierenarts is inderdaad heel erg prijzig. Je moet tegenwoordig eigenlijk een verzekering afsluiten voor de dierenartskosten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoeld denk ik. Dat mensen niet zomaar een huisdier nemen.
Beetje dubbel want je hoeft niet veel geld te hebben om goed voor een dier te kunnen zorgen. Al zei hij ook dat een hond van hun een operatie had gehad wat 1000 euro koste. Is toch veel geld en niet iedereen heeft dat zomaar liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |