Kliekjes was het toch?quote:
Wel die van jou Fruitje.... Ik was de pispaal maar maakt niet uit was niet jou ideéquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet de mijne,al snap ik je punt.
Kijk nu doe je het weer. Niemand wil je een ban aansmeren. Die loop je zelf op.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat me niet weer een ban aansmeren.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk nu doe je het weer. Niemand wil je een ban aansmeren. Die loop je zelf op.
Hier hetzelfde, ik kan het met sommigen goed vinden. Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met diegene eens ben.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef Shii het volgende:
Ik weet dat ik nogal eens in een bepaald groepje of kliekje werd gezet door anderen. Ik hoor gewoon nergens bij. Ik krijg al de kriebels als ik ergens bij zou moeten horen. Soms ben ik het eens met de een en soms met de ander. Maar blijkbaar gaat dat er vaak maar moeizaam in bij sommige FOK!-users.
Ohquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik kan het met sommigen goed vinden. Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met diegene eens ben.
Het gaat wel wat vervelend worden als je als een NZB er neer gezet wordt. En ja jij ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik kan het met sommigen goed vinden. Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met diegene eens ben.
Het is hier op FOK nogal eens zwart-wit. In het normale leven kun je toch ook weleens met iemand discussiëren en heb je verschil van mening en daarna weer gewoon door, maar hier is het vaak, je bent niet voor me, dus ben je tegen me. Je mening geven wordt niet altijd gewaardeerd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee wel als er in dm wat beschuldigingen zijnquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is hier nogal eens zwart-wit. In het normale leven kun je toch ook weleens met iemand discussiëren en heb je verschil van mening en daarna weer gewoon door, maar hier is het vaak, je bent niet voor me, dus ben je tegen me. Je mening geven wordt niet altijd gewaardeerd.
Dit. En dat je niet meteen een hekel aan iemand hebt als je het niet altijd met iemand eens bent, dat is ook lastig te snappen voor sommigen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef Shii het volgende:
Ik weet dat ik nogal eens in een bepaald groepje of kliekje werd gezet door anderen. Ik hoor gewoon nergens bij. Ik krijg al de kriebels als ik ergens bij zou moeten horen. Soms ben ik het eens met de een en soms met de ander. Maar blijkbaar gaat dat er vaak maar moeizaam in bij sommige FOK!-users.
Daarvan heb ik soms sowieso het idee dat ze het beter af kunnen schaffen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee wel als er in dm wat beschuldigingen zijn
De doodsteek van de SC, sprak ooit iemand.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Daarvan heb ik soms sowieso het idee dat ze het beter af kunnen schaffen.
Nee dat hoeft niet en ik weet ook wel wie en wat ik kan vertrouwenquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Daarvan heb ik soms sowieso het idee dat ze het beter af kunnen schaffen.
Ik heb er ook geen moeite mee om mijn mening te geven, maar merk wel dat als er een discussie is en het ligt niet iemands straatje wat je zegt, dan ben je gelijk een soort 'vijand' (wat overdreven). Niet overal op FOK, maar het gebeurt nogal eens.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee wel als er in dm wat beschuldigingen zijn
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje op FOK en kreeg ineens een DM en dacht, hee wat is dit dan? Ik wist niet dat die mogelijkheid er was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Elkaar DM'en is toch hartstikke leuk joh?
Deze is te mooi om niet in te koppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Oh echt? Hoe danquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens discussie gevoerd met mensen waarvan ik op een gegeven moment wel dacht van: hier had ik beter niet aan kunnen beginnen.
Je kunt het ook wel eens zijn, en toch een hekel aan iemand hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit. En dat je niet meteen een hekel aan iemand hebt als je het niet altijd met iemand eens bent, dat is ook lastig te snappen voor sommigen.
Ja zekerquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt het ook wel eens zijn, en toch een hekel aan iemand hebben
Ja zelfs datquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Je kent de types wel. Komen met 0 fatsoenlijke argumentenquote:
Oh ja, die optie is er ook nog.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan personen die hier alleen maar zijn om te klieren. Ik kan ook wel zeggen dat ik niet op sportberichten of over een lading foto's van dieren zit te wachten. Maar het is niet mijn forum en het hoort er gewoonweg bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan personen die hier alleen maar zijn om te klieren. Ik kan ook wel zeggen dat ik niet op sportberichten of over een lading foto's van dieren zit te wachten. Maar het is niet mijn forum en het hoort er gewoonweg bij.
Als Mario lpeprkjair en koa'fkj'[oeawr en koafjjie zegt ben je stil en moet het mogenquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan personen die hier alleen maar zijn om te klieren. Ik kan ook wel zeggen dat ik niet op sportberichten of over een lading foto's van dieren zit te wachten. Maar het is niet mijn forum en het hoort er gewoonweg bij.
Lading foto's van dieren?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beangstige post.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Lading foto's van dieren?
Sportberichten?
Sportende katten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario lpeprkjair en koa'fkj'[oeawr en koafjjie zegt ben je stil en moet het mogen
quote:
Sportende muis voor jou danquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit een beangstige post.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Sportende muis voor jou dan
[ afbeelding ]
Dan moet je even Apeldoorn bellen.quote:
U vraagt D. draaitquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Lading foto's van dieren?
Sportberichten?
Sportende katten
[ afbeelding ]
Op donderdag 29 juni 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je even Apeldoorn bellen.![]()
Je bent zelluf....quote:
Leuk. Goed gezienquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
@:Domnivoor ik heb nog een Italiaanse schildpad voor je meegenomen, die lag lekker te zonnebaden in een haventje in het Comomeer.
Ik mis die goede reclames wel.quote:
Hoe staat het met inpakken?quote:
Hij vond het ook wat warm, want toen we terug liepen had hij zich in he water laten zakken voor een frisse duik.quote:
Zijn schild even op de kant laten liggen tijdens zijn duik?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vond het ook wat warm, want toen we terug liepen had hij zich in he water laten zakken voor een frisse duik.
Nee natuurlijk niet, dan zinkt hijquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn schild even op de kant laten liggen tijdens zijn duik?
Er ligt kleding voor een hele week op bedquote:
Je hebt weer wat geleerd vandaag.quote:
Ja, weer wat! Dankjewelquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt weer wat geleerd vandaag.
Graag gedaan.
Wanneer ga je? Met kerst?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er ligt kleding voor een hele week op bed
Wie weet hoe deze informatie je nog eens van pas kan komen.quote:
Is morgen je laatste werkdag voordag je sabbatical begint?quote:
Ik kan zo geen manier verzinnen, maar als het eenmaal zover is krijg jij de creditsquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet hoe deze informatie je nog eens van pas kan komen.
Nog 11 werkdagenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is morgen je laatste werkdag voordag je sabbatical begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |