Valt best mee.Toen ik gastheer wilde worden bij een gokhal heel snel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet je aanvragen dus dat kan wel even duren.
Ik neem ook aan dat het geen probleem isquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt best mee.Toen ik gastheer wilde worden bij een gokhal heel snel.
U verzoek is afgewezen daar u vrouwen op Fok lastig valt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat het geen probleem is
Zo erg is het nou ook weer niet toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
U verzoek is afgewezen daar u vrouwen op Fok lastig valt.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
U verzoek is afgewezen daar u vrouwen op Fok lastig valt.
Ik maak mij daarover ook geen zorgen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet toch?
Ik weet van iemand die een super toffe user was dat iemand haar werkgever heeft getipt omdat ze onder werktijd zat te fokken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet toch?
Ik ben bloedserieus en maak nooit grapjes.quote:
Duitsers maken geen grappen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus en maak nooit grapjes.
Echt grappig ben je nooit.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus en maak nooit grapjes.
Heb ik van jou geleerd.quote:
Zit een beetje in het ranzige groepje met jouquote:
Echt bizar dit.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet van iemand die een super toffe user was dat iemand haar werkgever heeft getipt omdat ze onder werktijd zat te fokken.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit een beetje in het ranzige groepje met jou
Hmmm.ik hou me in nu. Want ik zit op de scgkoptstoelquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit een beetje in het ranzige groepje met jou
Ja dat was echt raar maar waar. Héél eerlijk het was niet zo moeilijk om te achterhalen wie de user was maar dan toch.quote:
Ik zou me een keer bedenken over groepjes. Die kunnen gevaarlijk zijn en andere users door de stront trekken die niks met je groepje hebbenquote:
Dat is wel matigquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet van iemand die een super toffe user was dat iemand haar werkgever heeft getipt omdat ze onder werktijd zat te fokken.
Tja, gewoon vuil idd. Ik hanteer toch echt een harde grens met wat ik buiten het forum weet en wat ik op het forum plaatst.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was echt raar maar waar. Héél eerlijk het was niet zo moeilijk om te achterhalen wie de user was maar dan toch.
Niet de mijne,al snap ik je punt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me een keer bedenken over groepjes. Die kunnen gevaarlijk zijn en andere users door de stront trekken die er niks met je groepje hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |