Ik zat al een tijdje op FOK en kreeg ineens een DM en dacht, hee wat is dit dan? Ik wist niet dat die mogelijkheid er was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Elkaar DM'en is toch hartstikke leuk joh?
Deze is te mooi om niet in te koppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Oh echt? Hoe danquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens discussie gevoerd met mensen waarvan ik op een gegeven moment wel dacht van: hier had ik beter niet aan kunnen beginnen.
Je kunt het ook wel eens zijn, en toch een hekel aan iemand hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit. En dat je niet meteen een hekel aan iemand hebt als je het niet altijd met iemand eens bent, dat is ook lastig te snappen voor sommigen.
Ja zekerquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt het ook wel eens zijn, en toch een hekel aan iemand hebben
Ja zelfs datquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Je kent de types wel. Komen met 0 fatsoenlijke argumentenquote:
Oh ja, die optie is er ook nog.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan personen die hier alleen maar zijn om te klieren. Ik kan ook wel zeggen dat ik niet op sportberichten of over een lading foto's van dieren zit te wachten. Maar het is niet mijn forum en het hoort er gewoonweg bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan personen die hier alleen maar zijn om te klieren. Ik kan ook wel zeggen dat ik niet op sportberichten of over een lading foto's van dieren zit te wachten. Maar het is niet mijn forum en het hoort er gewoonweg bij.
Als Mario lpeprkjair en koa'fkj'[oeawr en koafjjie zegt ben je stil en moet het mogenquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan personen die hier alleen maar zijn om te klieren. Ik kan ook wel zeggen dat ik niet op sportberichten of over een lading foto's van dieren zit te wachten. Maar het is niet mijn forum en het hoort er gewoonweg bij.
Lading foto's van dieren?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beangstige post.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Lading foto's van dieren?
Sportberichten?
Sportende katten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario lpeprkjair en koa'fkj'[oeawr en koafjjie zegt ben je stil en moet het mogen
quote:
Sportende muis voor jou danquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit een beangstige post.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Sportende muis voor jou dan
[ afbeelding ]
Dan moet je even Apeldoorn bellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |