U vraagt D. draaitquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Lading foto's van dieren?
Sportberichten?
Sportende katten
[ afbeelding ]
Op donderdag 29 juni 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je even Apeldoorn bellen.![]()
Je bent zelluf....quote:
Leuk. Goed gezienquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
@:Domnivoor ik heb nog een Italiaanse schildpad voor je meegenomen, die lag lekker te zonnebaden in een haventje in het Comomeer.
Ik mis die goede reclames wel.quote:
Hoe staat het met inpakken?quote:
Hij vond het ook wat warm, want toen we terug liepen had hij zich in he water laten zakken voor een frisse duik.quote:
Zijn schild even op de kant laten liggen tijdens zijn duik?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vond het ook wat warm, want toen we terug liepen had hij zich in he water laten zakken voor een frisse duik.
Nee natuurlijk niet, dan zinkt hijquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn schild even op de kant laten liggen tijdens zijn duik?
Er ligt kleding voor een hele week op bedquote:
Je hebt weer wat geleerd vandaag.quote:
Ja, weer wat! Dankjewelquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt weer wat geleerd vandaag.
Graag gedaan.
Wanneer ga je? Met kerst?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er ligt kleding voor een hele week op bed
Wie weet hoe deze informatie je nog eens van pas kan komen.quote:
Is morgen je laatste werkdag voordag je sabbatical begint?quote:
Ik kan zo geen manier verzinnen, maar als het eenmaal zover is krijg jij de creditsquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet hoe deze informatie je nog eens van pas kan komen.
Nog 11 werkdagenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is morgen je laatste werkdag voordag je sabbatical begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |