Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Dat kan dus ook? Weet je in ieder geval wel zeker wat je betaald.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. Veel geld wil niet zeggen dat je goed voor je dier bent en andersom ook niet. En een dierenarts is inderdaad heel erg prijzig. Je moet tegenwoordig eigenlijk een verzekering afsluiten voor de dierenartskosten.
quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt? Staat hem vast ook wel met een zonnebril er bij op
Ik maak heel soms een lijstje, maar weet in mijn hoofd wel wat ik moet meenemen: zo min mogelijk want ik ga op vakantiequote:Op donderdag 29 juni 2023 18:17 schreef Shii het volgende:
Een lijstje is altijd handig om nog even de laatste check te doen of je alles hebt. Ik ben daar nooit zo lang mee bezig. Tas of koffer pak ik ook altijd op het laatste moment in. Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als iemand een dag van tevoren vraagt: Ben je al helemaal ingepakt? Uh nee!
quote:
Ik had voor de gein berekend wat een verzekering voor Labradoodle Freek, in mei geboren en een reu, zou kosten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:54 schreef engine het volgende:
[..]
Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Dat kan dus ook? Weet je in ieder geval wel zeker wat je betaald.
Heb al een paar jaar gaan huisdier meer. Zou ik wel best graag willen maar komt gewoon niet zo goed uit.
Het mag wat kosten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had voor de gein berekend wat een verzekering voor Labradoodle Freek, in mei geboren en een reu, zou kosten.
Basis is ¤ 31, maar doe je gebit, kankerbehandeling en wat therapie erbij kom je op ¤ 71,- per maand. 80% wordt dan vergoed.
Je moet heel goed lezen en vergelijken, want er zit een maximum bedrag per jaar aan en sommige dingen zijn uitgesloten. Dit was tot 3000 p/j (goedkoopste). Uiteraard zijn er nog zat andere maatschappijen, maar het is niet zo zaligmakend als sommigen doen voorkomen.
https://www.inshared.nl/dierenverzekering
Dus je komt toch bij Dover Engeland in. Mooi rondjequote:
Ja, toch welquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je komt toch bij Dover Engeland in. Mooi rondje
Ik had voor Imani toen ik haar als pup kreeg een verzekering afgesloten bij de Hema, was 7 euro per maand. Twaalf jaar later was het 14 euro per maand. Ik heb het er dubbel en dwars uitgehaald, echt superblij met die verzekering.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had voor de gein berekend wat een verzekering voor Labradoodle Freek, in mei geboren en een reu, zou kosten.
Basis is ¤ 31, maar doe je gebit, kankerbehandeling en wat therapie erbij kom je op ¤ 71,- per maand. 80% wordt dan vergoed.
Je moet heel goed lezen en vergelijken, want er zit een maximum bedrag per jaar aan en sommige dingen zijn uitgesloten. Dit was tot 3000 p/j (goedkoopste). Uiteraard zijn er nog zat andere maatschappijen, maar het is niet zo zaligmakend als sommigen doen voorkomen.
https://www.inshared.nl/dierenverzekering
Ik pak mijn vuurvaste jas voor de zekerheid maar inquote:
Veel plezier.quote:
Ik bel Jenny Douwes.quote:
Nou er zijn ook goedkopere tasjes hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]Alleen ken ik dat hele lois vuiton niet
Wel van gehoord natuurlijk, maar ik heb geen flauw idee wat voor hippe mannen tassen ze maken.
[..]![]()
* devzero maakt mental note: ga niet met lovely uit shoppen, want ik ga over mijn credit card's limiet
Duikboten?quote:
of coursequote:
Je weet toch wie het post?quote:
quote:
Heer aloa.quote:
Nu al gevaar...en het is nog niet eens Kerstquote:
Waar is de tijd gebleven dat we eerst vet gemest werdenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu al gevaar...en het is nog niet eens Kerst![]()
Oma is wel vet hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat we eerst vet gemest werden
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma is wel vet hoor.
* FreshFruit rent heel snel weg nu
Damn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |