Jawel hoor....leuke TTquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, was niet de laatste denk ik .... verander TT maar.
Ik mag Bern ook wel ja.quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:18 schreef Thorelf het volgende:
10x liever bern, maar dan zonder sas....dan Zoe
true al vind ik Zoe een soort van triest komischquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:21 schreef engine het volgende:
Ik luister wel maar dit groepje is toch wat minder boeiend om te volgen.
Ja okay dat snap ik welquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true al vind ik Zoe een soort van triest komisch
Moriama maakt ook nooit echt problemen met anderen. Soms is ze even fel maar dat was het dan ook. Ze is ook vaak lief naar anderen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:34 schreef Thorelf het volgende:
Echt ik snap niet dat morrie zo popie is....wat voegt zij toe......ja imi is stil,maar doet wel aan alles mee
Morrie is al een week af. Het blijkt dat ze 1 pruik heeft en 5 gezichtenquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:34 schreef Thorelf het volgende:
Echt ik snap niet dat morrie zo popie is....wat voegt zij toe......ja imi is stil,maar doet wel aan alles mee
nee mirthe had ook harder tegen eunice kunnen zijn dan had die uitbarsting geen 10k hoeven zijn... vond ik vrij overdreven net zoals die van Zoe...en dan die ander de schuld geven .... nee het het is jou reactie .....quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Moriama maakt ook nooit echt problemen met anderen. Soms is ze even fel maar dat was het dan ook. Ze is ook vaak lief naar anderen.
Hoe Moriama Mirthe bijvoorbeeld steunde na het incident met Eunice. Dat soort dingen zijn ook belangrijk.
Iedereen kan van alles zijn maar niet iedereen is zoals ze kunnen zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee mirthe had ook harder tegen eunice kunnen zijn dan had die uitbarsting geen 10k hoeven zijn... vond ik vrij overdreven net zoals die van Zoe...en dan die ander de schuld geven .... nee het het is jou reactie .....
true ,maar al de 10k is uiteindelijk de reactie van iemand die geen controle had. en ik snap dat je soms knapt. maar deze lontjes waren in mijn ogen best kort,quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:55 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen kan van alles zijn maar niet iedereen is zoals ze kunnen zijn
Dat vond ik in het geval van Mirthe dus helemaal niet. Dat zat er al heel lang aan te komen en was ook een eenmalige gebeurtenis. Dat is geen standaard gedrag voor haar en ze was inderdaad in dat moment even de controle kwijt. Als ik dat zo samenvat vind ik 10k niet terecht in vergelijking met genoeg andere dingen die ik op stream gehoord heb. Het was niet netjes maar wel heel begrijpelijk (voor mij).quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true ,maar al de 10k is uiteindelijk de reactie van iemand die geen controle had. en ik snap dat je soms knapt. maar deze lontjes waren in mijn ogen best kort,
ze had ook afstand kunnen nemen en haar negeren. dat is een keuze!quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vond ik in het geval van Mirthe dus helemaal niet. Dat zat er al heel lang aan te komen en was ook een eenmalige gebeurtenis. Dat is geen standaard gedrag voor haar en ze was inderdaad in dat moment even de controle kwijt. Als ik dat zo samenvat vind ik 10k niet terecht in vergelijking met genoeg andere dingen die ik op stream gehoord heb. Het was niet netjes maar wel heel begrijpelijk (voor mij).
Dat had ze kunnen doen en heeft ze niet gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze had ook afstand kunnen nemen en haar negeren. dat is een keuze!
zo kun je alles voor je favo goed pratenquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had ze kunnen doen en heeft ze niet gedaan.
Achteraf is mooi wonen
Dat is niet nodig. Ze doet eigenlijk niks verkeerdsquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zo kun je alles voor je favo goed praten
dat is die roze brilquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. Ze doet eigenlijk niks verkeerds
Nee het gaat al heel lang best wel goedquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:31 schreef Frummelie het volgende:
Is de bal er nog afgeflikkert vannacht?
nee ging goedquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:31 schreef Frummelie het volgende:
Is de bal er nog afgeflikkert vannacht?
dat is haar keuze...volgens mij....ze kan meer eten dan dat ze wil, maar aandacht hequote:Op woensdag 28 juni 2023 03:36 schreef Frummelie het volgende:
D'r zijn weer mensen die iets teveel hebben gegeten Eunice heeft iets niet gehad.. wat een triestigheid blijft dat toch.
Neej deze keer was er voor iedereen iets klaar gelegd volgens Marciano kon dat.... maar Eunice grijpt mis... dat is het verhaal volgens Zoe, Zoe zegt dat kan hier niet, d'r zijn er altijd bij die meer pakken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat is haar keuze...volgens mij....ze kan meer eten dan dat ze wil, maar aandacht he
Dat heb ik wel horen zeggen ja. Maar ze kunnen ook maar een uur slapen.quote:
Wat vaag dat ze dat nu doet, die heeft nog nooit in de kas geslapen volgens mij..quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik wel horen zeggen ja. Maar ze kunnen ook maar een uur slapen.
zij eet meestal later... en die producten die ze zogenaamd niet eet pakt ze ook tussendoor.... ik heb mijn twijfels bij deze vrouwquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej deze keer was er voor iedereen iets klaar gelegd volgens Marciano kon dat.... maar Eunice grijpt mis... dat is het verhaal volgens Zoe, Zoe zegt dat kan hier niet, d'r zijn er altijd bij die meer pakken.
Dat snap ik dan wel. Even een dutje doen en weer door. Dat kan Babettte wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat vaag dat ze dat nu doet, die heeft nog nooit in de kas geslapen volgens mij..
Ja het is wel lekker rustig daar natuurlijk... inderdaad even een dutje, daar knap je van op...quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel. Even een dutje doen en weer door. Dat kan Babettte wel.
En weinig geslapen allemaalquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:51 schreef Frummelie het volgende:
Wordt voor sommige zwaar vandaag pas vanavond eten..
het wordt weer tijd voor haar haarquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:51 schreef Frummelie het volgende:
Goh doet Zoe weer normaal tegen Wendy, het zal tijd worden...
Ja dat wordt wat irritatie hier en daar vandaag... maar dat vinden wij wel geinig..quote:
en wat doet de manager?quote:Op woensdag 28 juni 2023 04:14 schreef Frummelie het volgende:
Janet gaat de hele nacht wakker blijven... die zorgt waarschijnlijk een beetje voor de inwendige mens met wat er nog aanwezig is in de loods...
Teveel rustquote:Op woensdag 28 juni 2023 04:28 schreef Frummelie het volgende:
De bal heeft eindelijk rust gevonden....
quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb een liedje gemaakt net, omdat ik me verveelde.
Het heet: Wat een lol met een plank en een bol
Toppie...quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb een liedje gemaakt net, omdat ik me verveelde.
Het heet: Wat een lol met een plank en een bol
Thanks! Ik had de grootste lol met het makenquote:Op woensdag 28 juni 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Toppie...![]()
![]()
Die blokfluit ook... lekker nummertje...
Ja ik geloof je gelijk...quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks! Ik had de grootste lol met het maken
Ja de manager moet nu uit haar nest gehaald worden want die maakt er een potje van..quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:49 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
De bal ligt nog steeds op de plank zie en lees ik.
Valt me mee, Ik dacht echt dat de opdracht al mislukt zou zijn.
Het is een hele pittige opdracht waarbij iedereen, behalve Janet die wel wakker blijft en morrie denk ik aan t werk moet.
Half uurtje staan en uurtje slapen begrijp ik. Eindelijk echt werken voor hun eten.
Wat is van alles dan?quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe staat vaak te klooien met van alles...
Ik zag haar voorbij lopen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de manager moet nu uit haar nest gehaald worden want die maakt er een potje van..
Ze is vaak met andere dingen bezig en snel afgeleid... dan staat ze met haar jas te klooien waardoor de bal gaat rollen dan staat de andere kant op te kijken zodat de bal gaat rollen... ze is gewoon niet geconcentreerd...quote:
Nou de vorige beurt en net even niet... maar dat geeft toch niet dat ik dat zeg.. er zijn meerdere die soms verslappen, komt ook door de vermoeidheid.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:02 schreef engine het volgende:
Niet geheel toevallig ligt de bal bijna stil op de plank iedere keer als Mirthe aan de beurt is
quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:02 schreef engine het volgende:
Niet geheel toevallig ligt de bal bijna stil op de plank iedere keer als Mirthe aan de beurt is
quote:
Laat maar weer. Momentjes eruit zoeken om te zeiken in plaats van te kijken naar de stream.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Laat maar weer. Momentjes eruit zoeken om te zeiken in plaats van te kijken naar de stream.
Klopt hoor vaak anderen zeggen Mirthe let op de bal of alleen haar naam om haar er op te wijzenquote:Op woensdag 28 juni 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou de vorige beurt en net even niet... maar dat geeft toch niet dat ik dat zeg.. er zijn meerdere die soms verslappen, komt ook door de vermoeidheid.
Je kan beter gewoon commentaar op de stream gaan geven.quote:
Jahhh gezellie....quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:14 schreef engine het volgende:
Babette weer aan de plank. Er gebeurd weer wat
Het is gewoon niet waar wat jullie beweren. Dat is dat een momentje geweest want ik heb Mirthe meerdere keren bij het touw gezien en daar was nooit paniek. Juist dan lag de bal vaak stil in het midden. Maar zo gaat het altijd, het oordeel is al geveld.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahhh gezellie....
Niet zo boos doen hoor...![]()
Het is wel waar wat ik beweer, ik zit er zelf naar te kijken en hoor toch wat de andere zeggen. ... ik zeg toch ook nergens dat er paniek was maar er waren wel kleine foutjes.. ik schrijf gewoon eerlijk wat ik zie en hoor Engine, ik verzin niks... ook favo's maken fouten en dat mag best benoemd worden...quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:24 schreef engine het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar wat jullie beweren. Dat is dat een momentje geweest want ik heb Mirthe meerdere keren bij het touw gezien en daar was nooit paniek. Juist dan lag de bal vaak stil in het midden. Maar zo gaat het altijd, het oordeel is al geveld.
Slaap lekker...quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:24 schreef engine het volgende:
Maar goed, dan ga ik slapen. Veel plezier nog
Slaap lekker, dank voor het nacht verslag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:24 schreef engine het volgende:
Maar goed, dan ga ik slapen. Veel plezier nog
quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:28 schreef Hildetje het volgende:
Wat een lol, wat een lol met een plank en een bol….thanx…dat liedje krijg ik dus de rest van de dag niet uit m’n hoofd!!!😂😂😂 GENIAAL!!!
Tja Bern....quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Er is ergens iets fout gegaan met het schema, Bern heeft een foutje gemaakt..
Zelfs het schema...quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Bern....![]()
die moet alles eerst overleggen met zijn bitch voor die iets doet
Ik was hier rond half 4 vannacht, toen was ze nog aanwezig... even later is ze gaan slapen... en sinds een half uurtje ongeveer is ze er weer.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:56 schreef pingu66 het volgende:
GM, heeft Morri nog wat uitgevoerd vanacht?
Gelukkig maar. Maar geen geld voor eten voor het gala dus. ( 300 euro is zo op)quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was hier rond half 4 vannacht, toen was ze nog aanwezig... even later is ze gaan slapen... en sinds een half uurtje ongeveer is ze er weer.
hij kan het touw toch aanpassen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie dat Erik met gebogen knieën moet staan, dat is ook vermoeiend denk ik.. lange lummel..
Ja zo heeft iedereen wat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie dat Erik met gebogen knieën moet staan, dat is ook vermoeiend denk ik.. lange lummel..
Ik dacht dat ze nog 250 hadden, niemand had er eigenijk antwoord op vannacht.. maar ik kan helemaal abuis zijn hoor..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Maar geen geld voor eten voor het gala dus. ( 300 euro is zo op)
Het is echt vreselijk, shit beesten...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ze zo'n beetje worden opgevreten door die vliegen daar.
ze moeten eerst gewoon eten bestellen ipv alles naar dat idiote gala uit te gevenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nog 250 hadden, niemand had er eigenijk antwoord op vannacht.. maar ik kan helemaal abuis zijn hoor..
Die 300 euro jaag je er zo doorheen, bij een gala hoort toch wel een lekker hapje...
Ja, en ik snap het ook niet. Het ziet er nou niet uit daar alsof ze heel smerig leven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk, shit beesten...
Ja maar dat gala komt er nou eenmaal dus zou er ook gegeten moeten worden... is niet zo gezellie met geschaafde frikadellen en patat...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze moeten eerst gewoon eten bestellen ipv alles naar dat idiote gala uit te geven
Het afscheid van Moraima als manager is zeker een feestje waard daar, kan ik me zo voorstellenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
de meeste doen wel hun best om nog wat geld binnen te harken , geld voor gala van morrie als afscheid![]()
![]()
tuurlijk gala moest er sws komen , belangrijker dan normaal etenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat gala komt er nou eenmaal dus zou er ook gegeten moeten worden... is niet zo gezellie met geschaafde frikadellen en patat...
Ze gieren daar in de buurt als een malle en die schuifdeur open, ja dat wil dan wel..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, en ik snap het ook niet. Het ziet er nou niet uit daar alsof ze heel smerig leven.
geef je gelijk en graag eruit met ik ik ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Het afscheid van Moraima als manager is zeker een feestje waard daar, kan ik me zo voorstellen![]()
Zelden zo'n achterlijk mens gezien.
Ah ja, dat klinkt plausibelquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze gieren daar in de buurt als een malle en die schuifdeur open, ja dat wil dan wel..
Oh! jij bent daadwerkelijk in staat om de geluiden die ze uitstoot als woorden te herkennen! Petje afquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef je gelijk en graag eruit met ik ik ik
Asami joe.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh! jij bent daadwerkelijk in staat om de geluiden die ze uitstoot als woorden te herkennen! Petje af
gaat om haar gedrag , hebben hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh! jij bent daadwerkelijk in staat om de geluiden die ze uitstoot als woorden te herkennen! Petje af
Moet je eens een kijkje in de keuken nemen daar zitten en partij vliegen zo ranzig.quote:
Is toch treurig…quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef je gelijk en graag eruit met ik ik ik
Rupie was gister aan het meppen maar liet ze gewoon liggen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet je eens een kijkje in de keuken nemen daar zitten en partij vliegen zo ranzig.
Ja, heb ik gezien.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet je eens een kijkje in de keuken nemen daar zitten en partij vliegen zo ranzig.
Ja dat zag ik, smerig gewoon..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupie was gister aan het meppen maar liet ze gewoon liggen.
Ze poepen allemaal in hun broekje voor Moirama.. want ik, ik, ik, ik...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Moirama krijgt ook weinig tegengas.
Ik zou ook geen tegen argument hebben tegen: Jammaar ehhm je weet wel. oohaargh ehm je weet toch, ikbennie achterlij, ikben goed bij mijn hoofd ehh hahahahaha oohhrg bbrrrlllbbbpquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Moirama krijgt ook weinig tegengas.
Ja in d'r gezicht... maar owee achter haar rug...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
Sterker nog,ze wordt zelfs aangemoedigd.
En dan met de weidse handgebaren erbij.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou ook geen tegen argument hebben tegen: Jammaar ehhm je weet wel. oohaargh ehm je weet toch, ikbennie achterlij, ikben goed bij mijn hoofd ehh hahahahaha oohhrg bbrrrlllbbbp
Ik dacht Zoe.quote:
quote:
Jep, ik ook..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:38 schreef tonja het volgende:
Heb ik nou net gemist dat ze die bal lieten pleuren?
Ik zag Moirama rennen.quote:
Babs wilde haar touw anders.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef 5thencounter het volgende:
Niet in beeld.. maar het leek Babbel die 'm niet houden kon
[ afbeelding ]
aan haar gezicht te zien idd, hoeveel excuses gaan er komen dat een ander net niet goed stond, of dat ze niks deed????quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef 5thencounter het volgende:
Niet in beeld.. maar het leek Babbel die 'm niet houden kon
[ afbeelding ]
Weer een pruik minder.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Moirama ziet het gala in rook opgaan....
HAAR GALA waar ze zelf geen geld voor heeft verdiendquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Goedzo.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Sssst het lot niet tarten...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
Babs is vrij rustig nu.Best opvallend.
Jaja, dat zou ik ook zeggen als aankomend psycholoog..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
Babette (onze wannabe psycholoog) zegt in een psychose te zitten en dat ze daarom dingen niet ziet
Yep een betere carrière move is er nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja, dat zou ik ook zeggen als aankomend psycholoog..
Ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep een betere carrière move is er niet
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep een betere carrière move is er niet
Mirthe?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand achter Moirama is een kussen in elkaar aan het slaan.
Wrdjte de blurede blr...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Wat zei Rupie nou voordat hij zei, als alles goed gaat... die is echt zo slecht te verstaan.
Ze is gewoon zo dom. Op zich heb ik niets tegen domme mensen, maar dan wel weer tegen mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben. Maar ja, dan zijn ze waarschijnlijk te dom om te beseffen dat ze te dom zijn en dat kan je mensen dan ook eigenlijk niet kwalijk nemen. Moeilijk moeilijk...quote:
Daar prik je toch ook zo doorheen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is gewoon zo dom. Op zich heb ik niets tegen domme mensen, maar dan wel weer tegen mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben. Maar ja, dan zijn ze waarschijnlijk te dom om te beseffen dat ze te dom zijn en dat kan je mensen dan ook eigenlijk niet kwalijk nemen. Moeilijk moeilijk...
Ja natuurlijk. Maar kan je zo iemand dat aanrekenen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar prik je toch ook zo doorheen?
Weet ik niet. Het zag er gewoon raar uit. Dus het kan best Mirthe zijn jaquote:
Babs zeker wel,een Zoe dan weer niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar kan je zo iemand dat aanrekenen?
Het erge is nog dat ze door haar drammende gebrabbel mensen meeneemt in haar waanzinnige denkbeelden. Heel gevaarlijk. Kijk maar eens naar die Zoe,quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is gewoon zo dom. Op zich heb ik niets tegen domme mensen, maar dan wel weer tegen mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben. Maar ja, dan zijn ze waarschijnlijk te dom om te beseffen dat ze te dom zijn en dat kan je mensen dan ook eigenlijk niet kwalijk nemen. Moeilijk moeilijk...
Ja daar kan ik voor mijn merendeel wel in met je meegaan (Koot en Bie quotequote:Op woensdag 28 juni 2023 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs zeker wel,een Zoe dan weer niet.
Mee eens.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ze door haar drammende gebrabbel mensen meeneemt in haar waanzinnige denkbeelden. Heel gevaarlijk. Kijk maar eens naar die Zoe,
Marciano heeft haar prima door: "Je praat veel maar zegt niks."quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja daar kan ik voor mijn merendeel wel in met je meegaan (Koot en Bie quote) Babette is net niet dom genoeg om haar in de categorie 'die heeft geen flauw benul waar ze mee bezig is' te zetten. Ze is een zelfingenomen en vooral manipulatief kreng die mensen gebruikt. Zoë haar wereldje draait alleen maar om wat het beste plamuur voor haar gezicht is
bep is veel geblaat weinig wolquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marciano heeft haar prima door: "Je praat veel maar zegt niks."
Ik had haar in het begin al op de korrel toen ik constateerde dat ze als een speer op iedereen afvloog die een traantje moest laten. Die houding van... vertel het me maar ik snap je, ik kan je helpen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marciano heeft haar prima door: "Je praat veel maar zegt niks."
Had niet verwacht dat ze er nog zouden staan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee het gaat al heel lang best wel goed![]()
Goedemorgen
Maar wat ze deed was tactisch uithoren en vertrouwen winnen.Een aantal bewoners trapten daar niet in.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had haar in het begin al op de korrel toen ik constateerde dat ze als een speer op iedereen afvloog die een traantje moest laten. Die houding van... vertel het me maar ik snap je, ik kan je helpen.Mijn eerste indruk was in dit geval tot nu toe on point.
exactquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat ze deed was tactisch uithoren en vertrouwen winnen.Een aantal bewoners trapten daar niet in.
maar verpleegkundigen en psychologen mogen helemaal geen medische diagnoses benoemen, mogen alleen de symptomen benoemen/beschrijven en dan is het aan de medicus ( psychiater ) om daar een diagnose aan te plakkenquote:
je kan vanaf 1 juli ook geen rookwaar meer on line bestellenquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:12 schreef spapaars het volgende:
Kijken of de bewoners nog tabak krijgen, vanaf 1 juli mag er geen tabak meer worden bezorgd door de supermarkten bij de online bestelde boodschappen.
Ze is nog helemaal niks.Dus kan alles raaskallen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar verpleegkundigen en psychologen mogen helemaal geen medische diagnoses benoemen, mogen alleen de symptomen benoemen/beschrijven en dan is het aan de medicus ( psychiater ) om daar een diagnose aan te plakken
Eerder vandaag/gisteren werd er meegedeeld dat ze hun voeten niet onder de plank mogen houden en dat een voet op het touw wel mag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat het mag wat Wendy doet.. voet op het touw... want dan kan je de kracht in je handen iets laten verslappen.
Ooh jee, dat wordt wel een dingetje.. waarschijnlijk regelt kamertje 5 wel iets, doen ze wel eens vakerquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:12 schreef spapaars het volgende:
Kijken of de bewoners nog tabak krijgen, vanaf 1 juli mag er geen tabak meer worden bezorgd door de supermarkten bij de online bestelde boodschappen.
Feli.quote:
Dat dus. En dan, als je aspiraties hebt in de psychologie richting is een opmerking dat je in een psychose zit en daarom dingen mist (grappig bedoeld of niet) gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar verpleegkundigen en psychologen mogen helemaal geen medische diagnoses benoemen, mogen alleen de symptomen benoemen/beschrijven en dan is het aan de medicus ( psychiater ) om daar een diagnose aan te plakken
Daarbij: Mensen die in een psychose zitten hebben dat niet door.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat dus. En dan, als je aspiraties hebt in de psychologie richting is een opmerking dat je in een psychose zit en daarom dingen mist (grappig bedoeld of niet) gewoon achterlijk.
ook waarquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarbij: Mensen die in een psychose zitten hebben dat niet door.
Krijgen ze nu al niet meer maar waarschijnlijk van de febo zelf die gaat het voor ze kopen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:12 schreef spapaars het volgende:
En seks, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja daar kan ik voor mijn merendeel wel in met je meegaan (Koot en Bie quote) Babette is net niet dom genoeg om haar in de categorie 'die heeft geen flauw benul waar ze mee bezig is' te zetten. Ze is een zelfingenomen en vooral manipulatief kreng die mensen gebruikt. Zoë haar wereldje draait alleen maar om wat het beste plamuur voor haar gezicht is
Moest hardop lachen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Toch wel prettig. Streams zonder die twee smeerkezen.
En wellicht niet omdat ze van sex houdt maar omdat ze sex gebruikt om een man aan zich te binden.quote:
Die kreeg gelijk het stempel "Loverboy."quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En wellicht niet omdat ze van sex houdt maar omdat ze sex gebruikt om een man aan zich te binden.
De mannen die in die loods zaten of zitten trappen er iig niet in.![]()
Denk aan Nadir die alleen maar met haar gezoend had en de hel over zich kreeg omdat hij haar gebruikt zou hebben.
Heb ik jammer genoeg gemist, maar ben het helemaal eens met je. Steeds weer lopen ´verleiden´ en dan de man de schuld geven. Ze is ook steeds verdrietig als Isaac haar geen aandacht geeft.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En wellicht niet omdat ze van sex houdt maar omdat ze sex gebruikt om een man aan zich te binden.
Denk aan Nadir die alleen maar met haar gezoend had en de hel over zich kreeg omdat hij haar gebruikt zou hebben.
Ze zouden het in dit geval ´lovergirl´ moeten noemen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kreeg gelijk het stempel "Loverboy."
Tsja, ze kan echt he le maal niets, maar ze heeft wel een kut. Daar kan je waardering mee krijgen en dat is wat iedereen wel wil, waardering....quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tonja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, ze kan echt he le maal niets, maar ze heeft wel een kut. Daar kan je waardering mee krijgen en dat is wat iedereen wel wil, waardering....
Ik zou mijn hond er nog aftrappen...quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, ze kan echt he le maal niets, maar ze heeft wel een kut. Daar kan je waardering mee krijgen en dat is wat iedereen wel wil, waardering....
Optillen en weglopen bedoel je...quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog aftrappen...
En gelijk onder de douche.quote:
Het zit er bijna op, zullen ze dan allemaal het bed in duikenquote:
Jahhhhhhhhhhh....quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit er bijna op, zullen ze dan allemaal het bed in duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |