Ja maar dat gala komt er nou eenmaal dus zou er ook gegeten moeten worden... is niet zo gezellie met geschaafde frikadellen en patat...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze moeten eerst gewoon eten bestellen ipv alles naar dat idiote gala uit te geven
Het afscheid van Moraima als manager is zeker een feestje waard daar, kan ik me zo voorstellenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
de meeste doen wel hun best om nog wat geld binnen te harken , geld voor gala van morrie als afscheid![]()
![]()
tuurlijk gala moest er sws komen , belangrijker dan normaal etenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat gala komt er nou eenmaal dus zou er ook gegeten moeten worden... is niet zo gezellie met geschaafde frikadellen en patat...
Ze gieren daar in de buurt als een malle en die schuifdeur open, ja dat wil dan wel..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, en ik snap het ook niet. Het ziet er nou niet uit daar alsof ze heel smerig leven.
geef je gelijk en graag eruit met ik ik ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Het afscheid van Moraima als manager is zeker een feestje waard daar, kan ik me zo voorstellen![]()
Zelden zo'n achterlijk mens gezien.
Ah ja, dat klinkt plausibelquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze gieren daar in de buurt als een malle en die schuifdeur open, ja dat wil dan wel..
Oh! jij bent daadwerkelijk in staat om de geluiden die ze uitstoot als woorden te herkennen! Petje afquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef je gelijk en graag eruit met ik ik ik
Asami joe.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh! jij bent daadwerkelijk in staat om de geluiden die ze uitstoot als woorden te herkennen! Petje af
gaat om haar gedrag , hebben hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh! jij bent daadwerkelijk in staat om de geluiden die ze uitstoot als woorden te herkennen! Petje af
Moet je eens een kijkje in de keuken nemen daar zitten en partij vliegen zo ranzig.quote:
Is toch treurig…quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef je gelijk en graag eruit met ik ik ik
Rupie was gister aan het meppen maar liet ze gewoon liggen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet je eens een kijkje in de keuken nemen daar zitten en partij vliegen zo ranzig.
Ja, heb ik gezien.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet je eens een kijkje in de keuken nemen daar zitten en partij vliegen zo ranzig.
Ja dat zag ik, smerig gewoon..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupie was gister aan het meppen maar liet ze gewoon liggen.
Ze poepen allemaal in hun broekje voor Moirama.. want ik, ik, ik, ik...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Moirama krijgt ook weinig tegengas.
Ik zou ook geen tegen argument hebben tegen: Jammaar ehhm je weet wel. oohaargh ehm je weet toch, ikbennie achterlij, ikben goed bij mijn hoofd ehh hahahahaha oohhrg bbrrrlllbbbpquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Maar Moirama krijgt ook weinig tegengas.
Ja in d'r gezicht... maar owee achter haar rug...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
Sterker nog,ze wordt zelfs aangemoedigd.
En dan met de weidse handgebaren erbij.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou ook geen tegen argument hebben tegen: Jammaar ehhm je weet wel. oohaargh ehm je weet toch, ikbennie achterlij, ikben goed bij mijn hoofd ehh hahahahaha oohhrg bbrrrlllbbbp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |