Slaap lekker, dank voor het nacht verslag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:24 schreef engine het volgende:
Maar goed, dan ga ik slapen. Veel plezier nog
quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:28 schreef Hildetje het volgende:
Wat een lol, wat een lol met een plank en een bol….thanx…dat liedje krijg ik dus de rest van de dag niet uit m’n hoofd!!!😂😂😂 GENIAAL!!!
Tja Bern....quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Er is ergens iets fout gegaan met het schema, Bern heeft een foutje gemaakt..
Zelfs het schema...quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Bern....![]()
die moet alles eerst overleggen met zijn bitch voor die iets doet
Ik was hier rond half 4 vannacht, toen was ze nog aanwezig... even later is ze gaan slapen... en sinds een half uurtje ongeveer is ze er weer.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:56 schreef pingu66 het volgende:
GM, heeft Morri nog wat uitgevoerd vanacht?
Gelukkig maar. Maar geen geld voor eten voor het gala dus. ( 300 euro is zo op)quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was hier rond half 4 vannacht, toen was ze nog aanwezig... even later is ze gaan slapen... en sinds een half uurtje ongeveer is ze er weer.
hij kan het touw toch aanpassen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie dat Erik met gebogen knieën moet staan, dat is ook vermoeiend denk ik.. lange lummel..
Ja zo heeft iedereen wat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie dat Erik met gebogen knieën moet staan, dat is ook vermoeiend denk ik.. lange lummel..
Ik dacht dat ze nog 250 hadden, niemand had er eigenijk antwoord op vannacht.. maar ik kan helemaal abuis zijn hoor..quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Maar geen geld voor eten voor het gala dus. ( 300 euro is zo op)
Het is echt vreselijk, shit beesten...quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ze zo'n beetje worden opgevreten door die vliegen daar.
ze moeten eerst gewoon eten bestellen ipv alles naar dat idiote gala uit te gevenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nog 250 hadden, niemand had er eigenijk antwoord op vannacht.. maar ik kan helemaal abuis zijn hoor..
Die 300 euro jaag je er zo doorheen, bij een gala hoort toch wel een lekker hapje...
Ja, en ik snap het ook niet. Het ziet er nou niet uit daar alsof ze heel smerig leven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk, shit beesten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |