quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Laat maar weer. Momentjes eruit zoeken om te zeiken in plaats van te kijken naar de stream.
Klopt hoor vaak anderen zeggen Mirthe let op de bal of alleen haar naam om haar er op te wijzenquote:Op woensdag 28 juni 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou de vorige beurt en net even niet... maar dat geeft toch niet dat ik dat zeg.. er zijn meerdere die soms verslappen, komt ook door de vermoeidheid.
Je kan beter gewoon commentaar op de stream gaan geven.quote:
Jahhh gezellie....quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:14 schreef engine het volgende:
Babette weer aan de plank. Er gebeurd weer wat
Het is gewoon niet waar wat jullie beweren. Dat is dat een momentje geweest want ik heb Mirthe meerdere keren bij het touw gezien en daar was nooit paniek. Juist dan lag de bal vaak stil in het midden. Maar zo gaat het altijd, het oordeel is al geveld.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahhh gezellie....
Niet zo boos doen hoor...![]()
Het is wel waar wat ik beweer, ik zit er zelf naar te kijken en hoor toch wat de andere zeggen. ... ik zeg toch ook nergens dat er paniek was maar er waren wel kleine foutjes.. ik schrijf gewoon eerlijk wat ik zie en hoor Engine, ik verzin niks... ook favo's maken fouten en dat mag best benoemd worden...quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:24 schreef engine het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar wat jullie beweren. Dat is dat een momentje geweest want ik heb Mirthe meerdere keren bij het touw gezien en daar was nooit paniek. Juist dan lag de bal vaak stil in het midden. Maar zo gaat het altijd, het oordeel is al geveld.
Slaap lekker...quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:24 schreef engine het volgende:
Maar goed, dan ga ik slapen. Veel plezier nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |