quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb een liedje gemaakt net, omdat ik me verveelde.
Het heet: Wat een lol met een plank en een bol
Toppie...quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb een liedje gemaakt net, omdat ik me verveelde.
Het heet: Wat een lol met een plank en een bol
Thanks! Ik had de grootste lol met het makenquote:Op woensdag 28 juni 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Toppie...![]()
![]()
Die blokfluit ook... lekker nummertje...
Ja ik geloof je gelijk...quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks! Ik had de grootste lol met het maken
Ja de manager moet nu uit haar nest gehaald worden want die maakt er een potje van..quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:49 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
De bal ligt nog steeds op de plank zie en lees ik.
Valt me mee, Ik dacht echt dat de opdracht al mislukt zou zijn.
Het is een hele pittige opdracht waarbij iedereen, behalve Janet die wel wakker blijft en morrie denk ik aan t werk moet.
Half uurtje staan en uurtje slapen begrijp ik. Eindelijk echt werken voor hun eten.
Wat is van alles dan?quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe staat vaak te klooien met van alles...
Ik zag haar voorbij lopen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de manager moet nu uit haar nest gehaald worden want die maakt er een potje van..
Ze is vaak met andere dingen bezig en snel afgeleid... dan staat ze met haar jas te klooien waardoor de bal gaat rollen dan staat de andere kant op te kijken zodat de bal gaat rollen... ze is gewoon niet geconcentreerd...quote:
Nou de vorige beurt en net even niet... maar dat geeft toch niet dat ik dat zeg.. er zijn meerdere die soms verslappen, komt ook door de vermoeidheid.quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:02 schreef engine het volgende:
Niet geheel toevallig ligt de bal bijna stil op de plank iedere keer als Mirthe aan de beurt is
quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:02 schreef engine het volgende:
Niet geheel toevallig ligt de bal bijna stil op de plank iedere keer als Mirthe aan de beurt is
quote:
Laat maar weer. Momentjes eruit zoeken om te zeiken in plaats van te kijken naar de stream.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |