dat is haar keuze...volgens mij....ze kan meer eten dan dat ze wil, maar aandacht hequote:Op woensdag 28 juni 2023 03:36 schreef Frummelie het volgende:
D'r zijn weer mensen die iets teveel hebben gegeten Eunice heeft iets niet gehad.. wat een triestigheid blijft dat toch.
Neej deze keer was er voor iedereen iets klaar gelegd volgens Marciano kon dat.... maar Eunice grijpt mis... dat is het verhaal volgens Zoe, Zoe zegt dat kan hier niet, d'r zijn er altijd bij die meer pakken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat is haar keuze...volgens mij....ze kan meer eten dan dat ze wil, maar aandacht he
Dat heb ik wel horen zeggen ja. Maar ze kunnen ook maar een uur slapen.quote:
Wat vaag dat ze dat nu doet, die heeft nog nooit in de kas geslapen volgens mij..quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik wel horen zeggen ja. Maar ze kunnen ook maar een uur slapen.
zij eet meestal later... en die producten die ze zogenaamd niet eet pakt ze ook tussendoor.... ik heb mijn twijfels bij deze vrouwquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej deze keer was er voor iedereen iets klaar gelegd volgens Marciano kon dat.... maar Eunice grijpt mis... dat is het verhaal volgens Zoe, Zoe zegt dat kan hier niet, d'r zijn er altijd bij die meer pakken.
Dat snap ik dan wel. Even een dutje doen en weer door. Dat kan Babettte wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat vaag dat ze dat nu doet, die heeft nog nooit in de kas geslapen volgens mij..
Ja het is wel lekker rustig daar natuurlijk... inderdaad even een dutje, daar knap je van op...quote:Op woensdag 28 juni 2023 03:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel. Even een dutje doen en weer door. Dat kan Babettte wel.
En weinig geslapen allemaalquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:51 schreef Frummelie het volgende:
Wordt voor sommige zwaar vandaag pas vanavond eten..
het wordt weer tijd voor haar haarquote:Op woensdag 28 juni 2023 03:51 schreef Frummelie het volgende:
Goh doet Zoe weer normaal tegen Wendy, het zal tijd worden...
Ja dat wordt wat irritatie hier en daar vandaag... maar dat vinden wij wel geinig..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |