SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als 90% in Oekrane zit...quote:
Best een ingewikkeld verhaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, als 90% in Oekrane zit...
Rusland moet nu troepen daar weghalen.
Hier ben ik het dat wel weer helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Geen idee wat waar is, maar jouw “dat geloof je toch niet” is ongeveer even belachelijk als het tegendeel.
Wat duidelijk is, is dat er grote binnenlandse onrust is binnen Rusland zelf, dat de uitkomst onzeker is, maar dat dit zeker niet “business as usual” is. Wagner kan een burgeroorlog starten en zelfs winnen. Dat is niet afhankelijk van de huidige grootte, dat is afhankelijk van de loyaliteit van het reguliere Russische leger.
Het is te vroeg om welke conclusie dan ook te trekken, maar dat dit de status quo drastisch kan veranderen is zeker. De oorlog in Oekrane kan zomaar ineens uitdoven, dat zou mooi zijn, Rusland kan verscheurd worden, dat is best eng, Wagner kan weggeblazen worden. Niemand die het nu weet
Dit idd. Het zal best verleidelijk zijn, maar beter even kijken hoe dit afloopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef Perrin het volgende:
Lijkt me nu wat vroeg voor een groter Oekraens offensief.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
Hij is al 13 uur live nu lolquote:
Plus Wagner heeft nu controle over de aanvoerlijnen. Dat is veel macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Best een ingewikkeld verhaal.
Hij moet dan het front opgeven om zijn eigen macht niet te verliezen.
En het is nog maar de vraag naar wie het leger luistert.
Reisadvies Rusland: rood.quote:
Dat zou wel escalatie zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef quirina het volgende:
Er is nog genoeg militaire politie en reservisten aanwezig om Russisch opstandig volk in te dammen.
Hij had al vermoeide ogen toen hij aan de stream begon, geen idee hoe het er nu voor staat.quote:
Onderweg naar Moskou. Daar geloof ik geen ene reet van, dan zouden ze toch een Squad van die Migs sturen om ze plat te bombarderen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:16 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Eenheden van Wagner zijn onderweg naar Moscow. Die hebben hun posities aan het front verlaten en hun leider beweert dat ze de huidige militaire leiding uit de weg willen ruimen. Je kunt wel heel wijs en genuanceerd willen doen, maar er is niet niets aan de hand.
Alsof iemand hier het interesseert waar jij het wel of niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ben ik het dat wel weer helemaal mee eens
Om 6:00 al pushmeldingen van NU.nlquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is lang geleden dat ik wakker werd en we vijf topics verder waren in deze reeks.
[ afbeelding ]
Komt van de Britse geheime dienst, dus kwestie van tijd dat de NOS e.d. dit plaatsenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onderweg naar Moskou. Daar geloof ik geen ene reet van, dan zouden ze toch een Squad van die Migs sturen om ze plat te bombarderen?
Deels. Wel gisteren gewijzigd.quote:
Rijkelijk laat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om 6:00 al pushmeldingen van NU.nl
Opstandig volk ja, bij demonstraties enzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:19 schreef quirina het volgende:
Er is nog genoeg militaire politie en reservisten aanwezig om Russisch opstandig volk in te dammen.
Neeehquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:21 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Komt van de Britse geheime dienst, dus kwestie van tijd dat de NOS e.d. dit plaatsen
Moskou kan nog wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deels. Wel gisteren gewijzigd.
[ afbeelding ]
Dat zou toch een vreselijke escalatie zijn? Is het niet beter als Poetin wat concessies doet, zodat er vrede zal komen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onderweg naar Moskou. Daar geloof ik geen ene reet van, dan zouden ze toch een Squad van die Migs sturen om ze plat te bombarderen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zou toch een vreselijke escalatie zijn? Is het niet beter als Poetin wat concessies doet, zodat er vrede zal komen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Steve is druk, eerst die duikboot en nu dit weer.quote:
als het voortbestaan van rusland in gevaar komt dan gooien ze inderdaad een nukequote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:24 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie het zomaar gebeuren dat putin een (kleine) nuke gooit op de wagner colonne die op dit moment kennelijk ongehinderd naar moskou gaat.
Heeft al eerder aangetoond geen zak te geven om eigen bevolking.
Nee ze gooien ze plat, verwacht ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zou toch een vreselijke escalatie zijn? Is het niet beter als Poetin wat concessies doet, zodat er vrede zal komen?
Oorlogshitser die Lospedrosaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kan die eindelijk eens een keer zijn nukes gooien zonder gelijk ruzie te krijgen met de NAVOquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:24 schreef Refragmental het volgende:
Ik zie het zomaar gebeuren dat putin een (kleine) nuke gooit op de wagner colonne die op dit moment kennelijk ongehinderd naar moskou gaat.
Heeft al eerder aangetoond geen zak te geven om eigen bevolking.
Ja, pushmeldingen gewoon uitzettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is een oplossing voor.
Maar dat klinkt erg oorlogshitserig hoor. Wil je dat Poetin doorvecht tot de laatste Rus?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze gooien ze plat, verwacht ik.
Maar goed er is geen colonne dus.
quote:
Als ze elkaar afmaken lijkt me dat prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dat klinkt erg oorlogshitserig hoor. Wil je dat Poetin doorvecht tot de laatste Rus?
Nogmaals, en oprecht: ik hou het goed voor mogelijk hoor. Het was dat een andere user er bij stilstond, en ik toen dacht; wat heb ik nu eigenlijk zelf gezien? En dat is, afgemeten aan de potentile meetbaarheid van zo een daad, heel weinig. Als BBC/CNN & co op basis van meer informatie tot de conclusie gekomen zijn: prima, maar welke informatie is dat dan? Hebben ze het bevestigd op basis van een diepere analyse van dezelfde beelden die wij hebben gezien, of op basis van andere/meer informatie, en welke is dat dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:16 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
En die speech van putin? een CIA deepfake?
Kom op man BNW is een paar deuren verder.
Denk je dat je beter bent ingelicht dan BBC/CNN/Al Jazeera?
Ik geloof zo dat je een bijzonder rijk bouquet aan talenten bezit, zeker gezien de bijdragen jouwer hand, maar je talent voor zelfoverschatting steelt wel de show
Niet meer op TV, maar op de vluchtquote:
https://www.bbc.com/news/live/world-europe-66006142quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze elkaar afmaken lijkt me dat prima.
Jou niet schijnbaar? Pussy
Zou kunnen.quote:
Er is een filmpje van hem in de auto waarin hij wat melancholisch klinkt.quote:
En het gekke is, hij heeft dan ook een positie om te onderhandelen met de westerse wereld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Als Prigozjin nu naar buiten brengt dat hij wil stoppen met de oorlog in Oekrane dan staat binnen een half uur 99,7 procent van het Russische leger achter hem.
JAquote:
Het zou ook wel behoorlijk dom zijn om geen luchtverdediging mee te nemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:29 schreef Delenlill het volgende:
https://twitter.com/markito0171/status/1672518761637715968
Colonne heeft zijn eigen pantsir luchtverdediging.
Wat is er precies nodig voor jou om toe te geven dat de shit de fan raakt daar? Dat Putin het naar je gmail stuurt? Of influistert als jullie saampjes liggen te kroelen?quote:
Die krijgt dan de komende tijd heel wat handjes en schouderklopjes van de westerse leiders.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En het gekke is, hij heeft dan ook een positie om te onderhandelen met de westerse wereld.
Want ook wij (en onze politici) zijn opportunisten.
Denk het wel. Zeker nu ze tot paria verklaard zijn door de zittende macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:32 schreef Momo het volgende:
Wagner leger heeft ongeveer 50.000 man volgens schattingen, zullen die vrijwel allemaal hier in mee gaan?
Wagner zei zelf 25kquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:32 schreef Momo het volgende:
Wagner leger heeft ongeveer 50.000 man volgens schattingen, zullen die vrijwel allemaal hier in mee gaan?
Dan zou ik wel wat satellietbeelden van de CIA willen zien van die enorme colonne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:32 schreef ETA het volgende:
Eindelijk bijgelezen, zo te zien waren de geruchten over een colonne oprukkend door Rusland gewoon waar. En dat ze geen tegenstand ondervinden. Lijkt erop dat de gewone soldaat geen fuck geeft om wat er speelt, ze luisteren gewoon naar de dichtstbijzijnde persoon met de grootste geweer.
Vraag is of dit nog met een sisser kan aflopen. Dat zal betekenen dat Putin iets moet doen om Wagner te pleasen, dus zijn generaals afzetten. Maar dat zou een vernedering zijn voor Putin, dus gaat hij niet doen. Wagner heeft Putin in een hoek gedreven waar hij niet uit kan komen zonder te escaleren.
Weet nog niet wat de meest gunstige uitkomst is voor Oekraine, echter zolang Russen op Russen blijven schieten, helpt het.
Hopelijk ondersteboven aan een lantaarnpaal op het rode pleinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Waar is z’n vriendin met de zure bek en te strakke paardenstaart?
Dit wil zeggen dat het eigenlijk al afgelopen is met de coup.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:36 schreef ETA het volgende:
Hele snelweg tussen Voronezh en Moskou gesloten volgens google maps?
En dit is wel "grappig", blijkbaar vinden Russen het niet zo fijn als soldaten ineens je stad binnentrekken en de dienst gaan uitmaken. Was weinig bezwaar tegen toen het paar km verderop gebeurde in Oekraine...
[ twitter ]
Ik denk eigenlijk niet dat hij over een week nog leeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt dan de komende tijd heel wat handjes en schouderklopjes van de westerse leiders.
Welkom in de wereld van geopolitiek.
Kijk, dit zegt al meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:36 schreef ETA het volgende:
En dit is wel "grappig", blijkbaar vinden Russen het niet zo fijn als soldaten ineens je stad binnentrekken en de dienst gaan uitmaken. Was weinig bezwaar tegen toen het paar km verderop gebeurde in Oekraine...
[ twitter ]
Moet je daar blij mee zijn. Die vent is gestoorder dan Putin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En het gekke is, hij heeft dan ook een positie om te onderhandelen met de westerse wereld.
Want ook wij (en onze politici) zijn opportunisten.
De lokale boomers kijken lekker naar het Russische staatsnieuws, maar wat vind de jeugd hiervan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:36 schreef ETA het volgende:
[ twitter ]
Wagner?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:38 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat hij over een week nog leeft.
Beetje 50/50. Verschilt ook per regio.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:39 schreef Momo het volgende:
[..]
De lokale boomers kijken lekker naar het Russische staatsnieuws, maar wat vind de jeugd hiervan?
Ook diepladers met tanks dus!quote:
Lijkt mij niet. Wagner zijn nou niet de meest vriendelijke bunch. Die gaan onder mekaar ook nog wel rommelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:32 schreef Momo het volgende:
De jeugd in het oosten is anders dan de jankende generatie Z sneeuwvlokjes in het westen. Dus dit is appels en peren vergelijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:39 schreef Momo het volgende:
[..]
De lokale boomers kijken lekker naar het Russische staatsnieuws, maar wat vind de jeugd hiervan?
Ze hebben nu een gezamenlijke vijand en dat is Poetin. Daarna begint het grote graaien en slachten ze elkaar af.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Wagner zijn nou niet de meest vriendelijke bunch. Die gaan onder mekaar ook nog wel rommelen.
Prima toch! Zolang ze binnen hun eigen landsgrenzen blijven rommelen hebben wij er geen last van.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Wagner zijn nou niet de meest vriendelijke bunch. Die gaan onder mekaar ook nog wel rommelen.
Maar nu zijn ze toch aan de kant van het land wat je jankende generatie Z sneeuwvlokjes noemt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:42 schreef HSG het volgende:
[..]
De jeugd in het oosten is anders dan de jankende generatie Z sneeuwvlokjes in het westen. Dus dit is appels en peren vergelijken.
Met Skabeeva en Simonyan in zijn kofferbak.quote:
In Rusland is dat toch juist generatie Z?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:42 schreef HSG het volgende:
[..]
De jeugd in het oosten is anders dan de jankende generatie Z sneeuwvlokjes in het westen. Dus dit is appels en peren vergelijken.
The enemy of my enemy is my friendquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt dan de komende tijd heel wat handjes en schouderklopjes van de westerse leiders.
Welkom in de wereld van geopolitiek.
Zet ze uit dan, lul.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die kan het wel schudden, denk.quote:
Ja maar Wagner heeft niet veel wapens om lang iets terug te doen. Want Wagner kreeg alleen spul wat Shoigu gaf en zelfs dat was weinig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Bij Wagner is het wss net als een wespennest, hoe meer bommen je er op gooit hoe bozer ze worden.
Detailquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:43 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
Nee die is helaas al sinds 13 februari 1883 niet meer onder ons
Ik zie 2 scenario's:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:41 schreef nils7 het volgende:
Wat er ook nu gebeurt we kunnen nu wel zeggen dat Oekrane in Oekrane gaat winnen..?
Wagner heeft geen trek in dat gebied zelfs al zouden ze Moskou binnen lijven.
En nu heeft Putin de logistieke aanvoer verloren richting Oekrane.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar nu zijn ze toch aan de kant van het land wat je jankende generatie Z sneeuwvlokjes noemt?
De 'Z' in Rusland staat voor pro-oorlog. De "Z" in het westen staat voor "janken", "gillen", "geen gevoel voor verantwoordelijkheid", "overgevoelig", "als een debiel gedragen", "geen discipline", "denken dat je overal recht op hebt", "niet met tegenslagen om kunnen gaan", "aangeleerde depressie", "arrogantie", "denken dat je geweldig bent", "de oudere generatie de schuld geven van je eigen falend leventje en ze "boomers" noemen".quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:43 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
In Rusland is dat toch juist generatie Z?
Lijkt me toch wel als de Russische luchtmacht ze op de korrel neemt het gebeurt is met dat huurlingenleger.quote:
ze rijden toch in een 50km lange colonne? Dat is vaak op de weg tussen steden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:45 schreef Breekfast het volgende:
Als Wagner slim is houden ze zich vooral in stedelijk gebied op. Ik zie Moskou nog niet zo snel hun eigen steden bombarderen.
Ja ik wist niet zo goed hoe ik het droevige nieuws moest brengen eigenlijk. Normaliter toon ik iets meer empathie bij dit soort nare berichten, het was de hitte van de strijd vrees ik. Excuusquote:
Het zou me niet verbazen als Wagner eerst mediagebouwen bezet en zelf TV-uitzendingen gaat verzorgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef quirina het volgende:
Wagner gaat met stokken en stenen in Moskou Putin uit het Kremlin trekken?
ook dan zal de navo wel gaan ingrijpen denk ik. dan wordt het gevaar te groot dat er ook nukes richting buitenland gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die eindelijk eens een keer zijn nukes gooien zonder gelijk ruzie te krijgen met de NAVO
Zien de Turken wel zitten want extra centjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Perrin het volgende:
Turkije gaat veel rijke Russen op vakantie krijgen deze dagen.
De toprijken wonen er al. Nu alweer bijna een jaar,quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Perrin het volgende:
Misschien zal Oekrane zichzelf de vraag stellen hoeveel (westerse) wapens en ammunitie ze ("per ongeluk") in de handen van Wagner willen laten vallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:44 schreef quirina het volgende:
Ja maar Wagner heeft niet veel wapens om lang iets terug te doen. Want Wagner kreeg alleen spul wat Shoigu gaf en zelfs dat was weinig.
Hoe komt Prigozhin nu aan wapens? Russen hebben zelf al amper wapens.
Dat ongetwijfeld, maar ze zullen niet gelijk overgaan op MADquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
ook dan zal de navo wel gaan ingrijpen denk ik. dan wordt het gevaar te groot dat er ook nukes richting buitenland gaan
Niet als je de wapens hebt om vliegtuigen van Russische makelij uit de lucht te schieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel als de Russische luchtmacht ze op de korrel neemt het gebeurt is met dat huurlingenleger.
quote:
Terwijl dat historisch juist wel iets is dat Rusland veel heeft gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:45 schreef Breekfast het volgende:
Als Wagner slim is houden ze zich vooral in stedelijk gebied op. Ik zie Moskou nog niet zo snel hun eigen steden bombarderen.
Nu heeft Wagner het logistieke knooppunt Rostov in handen, dus die wapens en bevoorrading zit wel snor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar Wagner heeft niet veel wapens om lang iets terug te doen. Want Wagner kreeg alleen spul wat Shoigu gaf en zelfs dat was weinig.
Hoe komt Prigozhin nu aan wapens? Russen hebben zelf al amper wapens.
Ja, op de snelwegen tussen de steden zijn ze gewoon ontzettend kwetsbaar. Binnen de steden zijn ze denk ik een stuk veiliger omdat Moskou niet zo snel zal overgaan op gevechten in de steden zelf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Huh
[..]
ze rijden toch in een 50km lange colonne? Dat is vaak op de weg tussen steden.
Wagner heeft luchtverdediging mee in die colonne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel als de Russische luchtmacht ze op de korrel neemt het gebeurt is met dat huurlingenleger.
Ik denk dat dat tegenvalt..vandaar dat ik het ook poppenkast noem.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu heeft Wagner het logistieke knooppunt Rostov in handen, dus die wapens en bevoorrading zit wel snor.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt..vandaar dat ik het ook poppenkast noem.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:45 schreef Breekfast het volgende:
Dat hebben ze al gedaan met de partizanen. Al waren dat meer dorpjes en gehuchten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:45 schreef Breekfast het volgende:
Na ja er hoeft maar een basis over te lopen en ze hebben weer bevoorrading.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt..vandaar dat ik het ook poppenkast noem.
Ik heb hem nieuws zien retweeten en delen maar nog geen duiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:51 schreef quirina het volgende:
Waar is Rob de Wijk met zijn mening?
Ben groot fan
“Rob de Wijk heeft altijd gelijk”
Waarvan een deel ook nog in Afrika zit.quote:
Als dat plaatje correct zijn ze wel heel ver gekomen al.quote:
WRAAK VOOR MH17quote:
https://twitter.com/pravda_eng/status/1672471848162869248quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen coup maar muiterij denkt hijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:51 schreef quirina het volgende:
Waar is Rob de Wijk met zijn mening?
Ben groot fan
“Rob de Wijk heeft altijd gelijk”
Russen zijn apathisch, zit in de volksaard. Zoveel ellende in dat land door de geschiedenjs heen dat ze alleen om hun eigen leventje (lees: wodka) geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het zo apart dat de lokale bevolking in Rostov zo apathisch lijkt. Terwijl militairen wapens op elkaar richten zitten ze er gezellig naast een peukje te roken. Je stad is bovendien overgenomen door tot de tanden bewapende veroordeelde moordenaars en verkrachters. Ik zou dan een dagje binnen blijven.
Ja las het net ook op de tweets, gaat echt los daar.quote:
Zou me weinig verbazen als die geld gegeven aan Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:52 schreef byah het volgende:
Volgens Wagner is de burgeroorlog begonnen.
Buckle up.. ik denk serieus dat de Amerikanen hier iets mee te maken hebben
Zegt iemand van waarschijnlijk de patatgeneratiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
De 'Z' in Rusland staat voor pro-oorlog. De "Z" in het westen staat voor "janken", "gillen", "geen gevoel voor verantwoordelijkheid", "overgevoelig", "als een debiel gedragen", "geen discipline", "denken dat je overal recht op hebt", "niet met tegenslagen om kunnen gaan", "aangeleerde depressie", "arrogantie", "denken dat je geweldig bent", "de oudere generatie de schuld geven van je eigen falend leventje en ze "boomers" noemen".
Kadyrov nergens te bekennen op social media, ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:54 schreef quirina het volgende:
Lukashenko ook op de vlucht las ik op twitter? Mooi.
Die is zijn geit liefde aan het geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kadyrov nergens te bekennen op social media, ook voor het eerst.
Dat aantal stamt van december 2022, sindsdien zijn er een hoop gesneuveld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wagnergroep
Ik haal het getal hier vandaan
Het is een Turk die z’n vader vervloekt dat hij ooit hier is gaan wonen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Zegt iemand van waarschijnlijk de patatgeneratie
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kadyrov nergens te bekennen op social media, ook voor het eerst.
Aha, die gaat mee all in zo te zien.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:52 schreef byah het volgende:
Volgens Wagner is de burgeroorlog begonnen.
Buckle up.. ik denk serieus dat de Amerikanen hier iets mee te maken hebben
Dan ken je de Russen nog niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:45 schreef Breekfast het volgende:
Zo eens even luisteren op BNR.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
Geen coup maar muiterij denkt hij
Onderbreken ze zo maar Max Vakantieman!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:00 schreef tesssssssss het volgende:
Extra nieuwsuitzending op NPO 1 om 11.00 uur.
(ik las het ook pas net)
Ik heb mijn ultra de luxe resort op tijd geboekt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Perrin het volgende:
In een normaal land niet mee, maar misschien zien velen dit als een geldige reden om de oorlog te stoppen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:01 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Zal vast niet waar zijn. 10 generaals lopen niet zomaar over. Maarja het is Rusland dus je weet maar nooit.
quote:. Wagner claims control in Rostov: Prigozhin said in a video he is in Rostov-on-Don, in southern Russia close to the Ukraine border, and that his forces have control of military facilities and the airfield there. He pledged to blockade Rostov and move on to Moscow if Russia's Defense Minister and top general did not meet with him in the city, where Russia’s Southern Military District is headquartered. He said his men are not stopping the officers from carrying out their duties. It comes after Prigozhin said his fighters were entering the Rostov region on Friday and that Russian Guards and military police have joined the Wagner group. CNN cannot independently verify his claims. Videos circulating on social media and geolocated to Rostov city show military vehicles on the streets and helicopters over the city Saturday morning. It is currently unclear whose command the vehicles are under the control of.
Dat kan natuurlijk ook nog, hahaha.quote:
Pas op dat ze het buffet niet annexerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb mijn ultra de luxe resort op tijd geboekt.
Ultra de luxe, ofwel alles is a la carte. Geen buffet. Dat is voor tokkies.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Pas op dat ze het buffet niet annexeren
Aha. Hoe laat was dit bericht?quote:
Russen in je hotel is echt het ergste wat er is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Pas op dat ze het buffet niet annexeren
Een ultra de luxe vakantie in Turkije met sgatje is dat ook gewoonquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ultra de luxe, ofwel alles is a la carte. Geen buffet. Dat is voor tokkies.
Dus prigo wacht op de Rus legerleiding. als ze niet komen gaan ze naar Moskouquote:. What we're covering
Russian President Vladimir Putin warns those on “path of treason” or armed rebellion will be “punished” as Wagner insurrection plunges country into crisis.
The Wagner private military group claims to have taken control of key military facilities in two Russian cities, Rostov-on-Don and Voronezh.
Wagner chief Yevgeny Prigozhin pledged to blockade Rostov and move on to Moscow if Russia's Defense Minister and top general did not meet with him in the city, where Russia’s Southern Military District is headquartered.
Security has been stepped up around Moscow — whose mayor said "anti-terrorist measures" are being carried out — and in Rostov, state media reported.
Die dachten 7 minuten is meer dan genoeg we starten gewoon weer de reclame in!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef Caland het volgende:
Nou dat was kort bij de NOS
Ze kregen de toespraak van Putin niet eens ingestart
Nou ja, het blijft buitenlands nieuws natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die dachten 7 minuten is meer dan genoeg we starten gewoon weer de reclame in!
Meer in de buurt van 500 kilometer. (het is van Rostov naar Moskou 1100km) Ze zitten ongeveer halverwege. Tenminste dat zaten ze een aantal uren geleden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel zo’n 1100 km te gaan tot Moskou.
Ook een manier om een weg te blokkeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Wagner tank zit vast bij het lokale circus.
Ik neem aan dat ze wel elke twee uur even netjes een pauze ingelasten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Meer in de buurt van 500 kilometer. (het is van Rostov naar Moskou 1100km) Ze zitten ongeveer halverwege. Tenminste dat zaten ze een aantal uren geleden.
Die Groningers eisen nu weer dat die dicht blijft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft buitenlands nieuws natuurlijk.
De gaskraan in NL gaat helemaal dicht.
Is zeer belangrijk. En dit is geen ironie.
Gingen even tanken las ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Meer in de buurt van 500 kilometer. (het is van Rostov naar Moskou 1100km) Ze zitten ongeveer halverwege. Tenminste dat zaten ze een aantal uren geleden.
Ik heb nu al spijt dat ik erover begon.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Groningers eisen nu weer dat die dicht blijft.
Ik snap best dat in geval van nood er nog een opening moet zijn om kleine hoeveelheden voor eigen gebruik in te zetten
Herbouw gewoon die huizen goed. Het is niet alsof daar aardbevingen schaal 8 + zijn ofzo
Uiteraard, al is het maar om te tanken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel elke twee uur even netjes een pauze ingelasten.
Nee dankje. Breek liever beide benenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik erover begon.
Ga er zelf wonen en dan praten we verder.
En even de benen strekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard, al is het maar om te tanken.
Ach we hebben er wel 417 miljard mee verdient, is ook wat waard.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik erover begon.
Ga er zelf wonen en dan praten we verder.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb zo dat ze die linkse gek uit het Kremlin schoppen.
1991 is 32 jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ah, links-rechts ontbrak hier nog inderdaad!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
Peukie doen, ff pissen, wat vreten looten bij de pomp.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mensen snappen dat er geen colonne onderweg is naar Moskou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard, al is het maar om te tanken.
Hoezo zitten "ze" halverwege? Waren ze met 25.000 man naar Moskou aan het wandelen en zitten ze nu even langs de weg te picknicken? Het laatste nieuws was dat ze Rostov zouden hebben overgenomen. Wat kaartjes verder zeggen over mogelijke invloedssferen lijkt me niet een heel betrouwbare basis voor dit soort analyses.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Een 5e colonne, die schijnt er wel te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mensen snappen dat er geen colonne onderweg is naar Moskou?
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij slikt allemaal, maar het klinkt als goed spulquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit zelf met argusogen de ontwikkelingen rond de AMOC te bekijken. De situatie is veel te onzeker om nu de gaskraan volledig dicht te draaien. Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Groningers eisen nu weer dat die dicht blijft.
Ik snap best dat in geval van nood er nog een opening moet zijn om kleine hoeveelheden voor eigen gebruik in te zetten
Herbouw gewoon die huizen goed. Het is niet alsof daar aardbevingen schaal 8 + zijn ofzo
En eau de colognequote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een 5e colonne, die schijnt er wel te zijn.
De stad Cologne is ook onderweg.quote:
Wie zegt dat? Geen enkel nieuws kanaal bevestigd dat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat dan?
Tanks, pantservoertuigen, anti Air en vrachtwagens rijden om de M4 naar Moskou, maar geen colonne?
Als je nu op z'n tenen sabbelt krijg je van mij 10 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alles beter dan de lichaamsgeur van Prigozjin, vermoed ik.
Poetin is kneiter links man.quote:
Nog niet iedereen heeft zich aangesloten bij Wagner zo blijkt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij slikt allemaal, maar het klinkt als goed spul
Fake news, dat is de Tasty Period Drive-Through tegenwoordig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Schijnt dat ze nu vaststaan bij de Mac-drive
Nee, dat is niet het laatste nieuws. Dat was het nieuws van 6 uur geleden. Ze hebben tegelijkertijd troepen naar het noorden gestuurd, die ondertussen ook al Voronezh hebben ingenomen. Welke ongeveer 500-600 km van Rostov afligt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Hoezo zitten "ze" halverwege? Waren ze met 25.000 man naar Moskou aan het wandelen en zitten ze nu even langs de weg te picknicken? Het laatste nieuws was dat ze Rostov zouden hebben overgenomen. Wat kaartjes verder zeggen over mogelijke invloedssferen lijkt me niet een heel betrouwbare basis voor dit soort analyses.
Helaas is de uitdrukking "een goede gelegenheid voor Poetin" een contradictio in terminis.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:22 schreef Jojoke het volgende:
Dit landverrraad is misschien wel een goede gelegenheid voor Poetin om de oorlog in Oekrane te stoppen. Hij kan Wagner dan alle schuld geven.
Goede banden met Laos, Cuba, en andere communistische landen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Commustisch regime, Kim understander, check
Je zou een goede minister van informatie voor Irak geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah, excuus dan.*) Dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:23 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het laatste nieuws. Dat was het nieuws van 6 uur geleden. Ze hebben tegelijkertijd troepen naar het noorden gestuurd, die ondertussen ook al Voronezh ingenomen. Welke ongeveer 500-600 km van Rostov afligt.
Jij snapt wat van geopolitiek.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:22 schreef Jojoke het volgende:
Dit landverrraad is misschien wel een goede gelegenheid voor Poetin om de oorlog in Oekrane te stoppen. Hij kan Wagner dan alle schuld geven.
Nou ja, de rest van de wereld zit op Pornhub.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Bensel het volgende:
history in the making dit. Over 5 jaar zullen we gevraagd worden: waar was jij op 24-06-2023? Antwoord: op FOK, achter mijn computer, and proud of it
Dat ze er niet rijden maakt het verdomt lastigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Akathisia het volgende:
Maar wat maakt het 't lastig voor de MoD om Wagner plat te gooien op de snelweg?
Maar waarom zouden mensen vragen waar je op de dag nadat het allemaal begon was?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Bensel het volgende:
history in the making dit. Over 5 jaar zullen we gevraagd worden: waar was jij op 24-06-2023? Antwoord: op FOK, achter mijn computer, and proud of it
Dat doet er weinig toe.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waarom zouden mensen vragen waar je op de dag nadat het allemaal begon was?
Hoeft ook niet..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog niet iedereen heeft zich aangesloten bij Wagner zo blijkt.
Ik zit voor m'n computer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Bensel het volgende:
Op de Amerikaanse Yandex Maps zie je tussen Voroznev en Moskou 1 grote wegblokkade.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:23 schreef Perrin het volgende:
Veel wegblokkades te zien op de Russische google maps:
[ twitter ]
Giga schade en doden in je eigen land.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Akathisia het volgende:
Maar wat maakt het 't lastig voor de MoD om Wagner plat te gooien op de snelweg?
Ik verwacht dat dat gewoon door gaat voorlopig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
Maar hoe zit het nu met Oekraine? Wordt er niet meer gevochten?
Man als ik dit van te voren had geweten zoals met de bestorming van het Capitool had ik wel krat bier en popcorn in huis gehaald.quote:
Ik vermoed dat er door betrokken partijen even wordt afgewacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
Nou ja, een colonne van 50km geloof ik ook niet echt eigenlijk. Maar dat er het een en ander onderweg is, joahquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze nakende veldslag zal helemaal voorbij gaan aan de 50 km colonne ontkenners.
Doe mij ook wat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Man als ik dit van te voren had geweten zoals met de bestorming van het Capitool had ik wel krat bier en popcorn in huis gehaald.
Zo meteen maar de naar de super.
Hoeveel dan? En waarom zou het voorkomen van verdere escalatie (met evengoed giga schade en doden als gevolg) dat het niet waard zijn? Het verschil is toch alleen dat je in ieder geval zelf aan de macht blijft. Of gaan ze helemaal niet in verweer ter voorkoming van doden en schade?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Giga schade en doden in je eigen land.
Dat ze pantsirs mee hebben rijden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Akathisia het volgende:
Ze doen meer dan Nederland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:28 schreef Aether het volgende:
Australia places sanctions on people involved in Russian downing of MH17 flight
https://www.9news.com.au/(...)a4-9b84-7ce9f8038e42
Dat twitterbericht, wat slechts een lijn op een kaartje is, bartst van decreacties welke bron of bewijs de oprukkende “colonne” heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze nakende veldslag zal helemaal voorbij gaan aan de 50 km colonne ontkenners.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
Jij hebt een beetje moeite met nieuwe situaties accepteren volgens mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ze er niet rijden maakt het verdomt lastig
Allemaal in scene gezette filmpjes?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat twitterbericht, wat slechts een lijn op een kaartje is, bartst van decreacties welke bron of bewijs de oprukkende “colonne” heeft.
We hadden gewoon nog een leuk bruikbaar gasveldje in Groningen en een hoop nieuwbouw gehad als onze regering een beetje daadkracht had. Wat dat betreft is het echt een stel mietjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |