quote:
Als ze elkaar afmaken lijkt me dat prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dat klinkt erg oorlogshitserig hoor. Wil je dat Poetin doorvecht tot de laatste Rus?
Nogmaals, en oprecht: ik hou het goed voor mogelijk hoor. Het was dat een andere user er bij stilstond, en ik toen dacht; wat heb ik nu eigenlijk zelf gezien? En dat is, afgemeten aan de potentiële meetbaarheid van zo een daad, heel weinig. Als BBC/CNN & co op basis van meer informatie tot de conclusie gekomen zijn: prima, maar welke informatie is dat dan? Hebben ze het bevestigd op basis van een diepere analyse van dezelfde beelden die wij hebben gezien, of op basis van andere/meer informatie, en welke is dat dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:16 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
En die speech van putin? een CIA deepfake?
Kom op man BNW is een paar deuren verder.
Denk je dat je beter bent ingelicht dan BBC/CNN/Al Jazeera?
Ik geloof zo dat je een bijzonder rijk bouquet aan talenten bezit, zeker gezien de bijdragen jouwer hand, maar je talent voor zelfoverschatting steelt wel de show
Niet meer op TV, maar op de vluchtquote:
https://www.bbc.com/news/live/world-europe-66006142quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze elkaar afmaken lijkt me dat prima.
Jou niet schijnbaar? Pussy
Zou kunnen.quote:
Er is een filmpje van hem in de auto waarin hij wat melancholisch klinkt.quote:
En het gekke is, hij heeft dan ook een positie om te onderhandelen met de westerse wereld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Als Prigozjin nu naar buiten brengt dat hij wil stoppen met de oorlog in Oekraïne dan staat binnen een half uur 99,7 procent van het Russische leger achter hem.
JAquote:
Het zou ook wel behoorlijk dom zijn om geen luchtverdediging mee te nemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:29 schreef Delenlill het volgende:
https://twitter.com/markito0171/status/1672518761637715968
Colonne heeft zijn eigen pantsir luchtverdediging.
Wat is er precies nodig voor jou om toe te geven dat de shit de fan raakt daar? Dat Putin het naar je gmail stuurt? Of influistert als jullie saampjes liggen te kroelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |