quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 10:16 schreef Natte_BeriBeri het volgende:En die speech van putin? een CIA deepfake?

Kom op man BNW is een paar deuren verder.
Denk je dat je beter bent ingelicht dan BBC/CNN/Al Jazeera?
Ik geloof zo dat je een bijzonder rijk bouquet aan talenten bezit, zeker gezien de bijdragen jouwer hand, maar je talent voor zelfoverschatting steelt wel de show
Nogmaals, en oprecht: ik hou het goed voor mogelijk hoor. Het was dat een andere user er bij stilstond, en ik toen dacht; wat heb ik nu eigenlijk zelf gezien? En dat is, afgemeten aan de potentiële meetbaarheid van zo een daad, heel weinig. Als BBC/CNN & co op basis van meer informatie tot de conclusie gekomen zijn: prima, maar welke informatie is dat dan? Hebben ze het bevestigd op basis van een diepere analyse van dezelfde beelden die wij hebben gezien, of op basis van andere/meer informatie, en welke is dat dan?
Putin kan natuurlijk ook genoeg reden zien om een speech te houden zónder dat Ostov (al) is ingenomen.
Verder accepteer ik als een waar narcist het compliment uiteraard met alle liefde.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa