Op de Amerikaanse Yandex Maps zie je tussen Voroznev en Moskou 1 grote wegblokkade.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:23 schreef Perrin het volgende:
Veel wegblokkades te zien op de Russische google maps:
[ twitter ]
Giga schade en doden in je eigen land.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Akathisia het volgende:
Maar wat maakt het 't lastig voor de MoD om Wagner plat te gooien op de snelweg?
Ik verwacht dat dat gewoon door gaat voorlopig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
Maar hoe zit het nu met Oekraine? Wordt er niet meer gevochten?
Man als ik dit van te voren had geweten zoals met de bestorming van het Capitool had ik wel krat bier en popcorn in huis gehaald.quote:
Ik vermoed dat er door betrokken partijen even wordt afgewacht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
Nou ja, een colonne van 50km geloof ik ook niet echt eigenlijk. Maar dat er het een en ander onderweg is, joahquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze nakende veldslag zal helemaal voorbij gaan aan de 50 km colonne ontkenners.
Doe mij ook wat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Man als ik dit van te voren had geweten zoals met de bestorming van het Capitool had ik wel krat bier en popcorn in huis gehaald.
Zo meteen maar de naar de super.
Hoeveel dan? En waarom zou het voorkomen van verdere escalatie (met evengoed giga schade en doden als gevolg) dat het niet waard zijn? Het verschil is toch alleen dat je in ieder geval zelf aan de macht blijft. Of gaan ze helemaal niet in verweer ter voorkoming van doden en schade?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Giga schade en doden in je eigen land.
Dat ze pantsirs mee hebben rijden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:24 schreef Akathisia het volgende:
Maar wat maakt het 't lastig voor de MoD om Wagner plat te gooien op de snelweg?
Ze doen meer dan Nederland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:28 schreef Aether het volgende:
Australia places sanctions on people involved in Russian downing of MH17 flight
https://www.9news.com.au/(...)a4-9b84-7ce9f8038e42
Dat twitterbericht, wat slechts een lijn op een kaartje is, bartst van decreacties welke bron of bewijs de oprukkende “colonne” heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze nakende veldslag zal helemaal voorbij gaan aan de 50 km colonne ontkenners.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
Jij hebt een beetje moeite met nieuwe situaties accepteren volgens mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ze er niet rijden maakt het verdomt lastig
Allemaal in scene gezette filmpjes?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat twitterbericht, wat slechts een lijn op een kaartje is, bartst van decreacties welke bron of bewijs de oprukkende “colonne” heeft.
We hadden gewoon nog een leuk bruikbaar gasveldje in Groningen en een hoop nieuwbouw gehad als onze regering een beetje daadkracht had. Wat dat betreft is het echt een stel mietjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |