Ik heb hem nieuws zien retweeten en delen maar nog geen duiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:51 schreef quirina het volgende:
Waar is Rob de Wijk met zijn mening?
Ben groot fan
“Rob de Wijk heeft altijd gelijk”
Waarvan een deel ook nog in Afrika zit.quote:
Als dat plaatje correct zijn ze wel heel ver gekomen al.quote:
WRAAK VOOR MH17quote:
https://twitter.com/pravda_eng/status/1672471848162869248quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel als de Russische luchtmacht ze op de korrel neemt het gebeurt is met dat huurlingenleger.
Geen coup maar muiterij denkt hijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:51 schreef quirina het volgende:
Waar is Rob de Wijk met zijn mening?
Ben groot fan
“Rob de Wijk heeft altijd gelijk”
Russen zijn apathisch, zit in de volksaard. Zoveel ellende in dat land door de geschiedenjs heen dat ze alleen om hun eigen leventje (lees: wodka) geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het zo apart dat de lokale bevolking in Rostov zo apathisch lijkt. Terwijl militairen wapens op elkaar richten zitten ze er gezellig naast een peukje te roken. Je stad is bovendien overgenomen door tot de tanden bewapende veroordeelde moordenaars en verkrachters. Ik zou dan een dagje binnen blijven.
Ja las het net ook op de tweets, gaat echt los daar.quote:
Zou me weinig verbazen als die geld gegeven aan Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:52 schreef byah het volgende:
Volgens Wagner is de burgeroorlog begonnen.
Buckle up.. ik denk serieus dat de Amerikanen hier iets mee te maken hebben
Zegt iemand van waarschijnlijk de patatgeneratiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:46 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
De 'Z' in Rusland staat voor pro-oorlog. De "Z" in het westen staat voor "janken", "gillen", "geen gevoel voor verantwoordelijkheid", "overgevoelig", "als een debiel gedragen", "geen discipline", "denken dat je overal recht op hebt", "niet met tegenslagen om kunnen gaan", "aangeleerde depressie", "arrogantie", "denken dat je geweldig bent", "de oudere generatie de schuld geven van je eigen falend leventje en ze "boomers" noemen".
Kadyrov nergens te bekennen op social media, ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:54 schreef quirina het volgende:
Lukashenko ook op de vlucht las ik op twitter? Mooi.
Die is zijn geit liefde aan het geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kadyrov nergens te bekennen op social media, ook voor het eerst.
Dat aantal stamt van december 2022, sindsdien zijn er een hoop gesneuveld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wagnergroep
Ik haal het getal hier vandaan
Het is een Turk die z’n vader vervloekt dat hij ooit hier is gaan wonen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Zegt iemand van waarschijnlijk de patatgeneratie
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kadyrov nergens te bekennen op social media, ook voor het eerst.
Aha, die gaat mee all in zo te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |