SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het pakte bij jou net ervoor de afslag naar het IJsselmeer
Ik ben gewoon een echte Nederlander, het is altijd kut.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:25 schreef essnhills het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik op het weer zeik of niet
Idd, welke echte kaaskop zeikt er nou niet op het weerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een echte Nederlander, het is altijd kut.
En hier voelt het warm en drukkendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo heerlijk weer, het is hier bewolkt en benauwd
Zon schijnt te fel in deze kamer en wil eigenlijk niet gordijnen helemaal dichtdoen.quote:
Ik zeik gewoon op het toiletquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, welke echte kaaskop zeikt er nou niet op het weer
ik heb meer info nodigquote:
Is gewoon kaas uit het vuistjequote:
hoe groot?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon kaas uit het vuistje
Jong belegen.
Niets bijzonders
geeft zon smeerboel als je erop zeikt, liever scheld je er gewoon opquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:25 schreef essnhills het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik op het weer zeik of niet
Ken je die blokken kaas?quote:
waar ga je straks eten scholl?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
geeft zon smeerboel als je erop zeikt, liever scheld je er gewoon op
Geīmplodeerd, iedereen dood, klaar, slotjequote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geīmplodeerd, iedereen dood, klaar, slotje
ik wil mijn geld terugquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geīmplodeerd, iedereen dood, klaar, slotje
boom omzagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
Er zit een kat te mauwen in de boom naast mijn balkon. Lijkt niet naar beneden te kunnen maar weet dat niet zeker. Weet nu niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
misschien lokken met wat voer?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
Er zit een kat te mauwen in de boom naast mijn balkon. Lijkt niet naar beneden te kunnen maar weet dat niet zeker. Weet nu niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Eten toegooien, dan zie je dat hij ineens alles kan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Klimmenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er aan.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
zwaar leven dat studeren met al die sociale activiteiten
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedankt voor je compassie en medeleven
Je moet het niet onderschatten, al die sociale verplichtingen waar een prinses aan moet voldoen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedankt voor je compassie en medeleven
ow dacht dat je twee etentjes had vandaag, dat zei je toch gisteren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
thuis, achter de pc waarschijnlijk
morgen in het wereld restaurant oid hier in de stad
dacht toch echt dat ik zaterdag zei, waarvan 1 (diner) zeker is en de 2de (lunch) nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow dacht dat je twee etentjes had vandaag, dat zei je toch gisteren?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:55 schreef mschol het volgende:
ik heb wel 2 taartpunten gehaald voor vanavond
Gefeliciteerd! Ik las dat je jarig bent. Geniet van de taart.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:55 schreef mschol het volgende:
ik heb wel 2 taartpunten gehaald voor vanavond
Zijn beetje stil.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de twee overgebleven ratten?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de twee overgebleven ratten?
Ed is zaterdagavond ineens dood gegaan toen ik even naar de keuken liep.quote:
awwwwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ed is zaterdagavond ineens dood gegaan toen ik even naar de keuken liep.
Beetje water op dat beestje gooien, komt helemaal in orde en is niet zielig. Werkt het niet, dierenambulance/politie bellen.. (144)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja denk het wel. Maar ratten zijn slimme diertjes dus die hebben wel door dat er 1 mist.quote:
Oh, gecondoleerd. Komt het door de warmte denk je?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ed is zaterdagavond ineens dood gegaan toen ik even naar de keuken liep.
Ja was even flink schrikken, jong ook nog voor een rat (1,5 jaar niet eens gehaald).quote:
Thanks en geen idee eigenlijk. Het was 24 graden in de woonkamer op dat moment en ventilator stond ook beetje aan dus echt extreem warm was het niet ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:04 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Oh, gecondoleerd. Komt het door de warmte denk je?
jeetjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja was even flink schrikken, jong ook nog voor een rat (1,5 jaar niet eens gehaald).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jeetje, gecondoleerd
Thanks en ik snap je maar ja echt een beter woord is er ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het blijft toch een maatje, een kindje, een onderdeel van de familie. Je hebt een band met je huisdier en je huisdier met jou, als dat wegvalt dan is het een verlies. Ik vind er niets geks aan. Ik heb nu 5 keer afscheid moeten nemen van honten, het went nooit en is net zo vervelend als het verliezen van een menselijk dierbare. Kan er ook nog steeds keihard om janken, het is een gemis.. en anders klopt het niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks en ik snap je maar ja echt een beter woord is er ook niet?
Het is helaas de harde kant van het hebben van huisdieren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:15 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Het blijft toch een maatje, een kindje, een onderdeel van de familie. Je hebt een band met je huisdier en je huisdier met jou, als dat wegvalt dan is het een verlies. Ik vind er niets geks aan. Ik heb nu 5 keer afscheid moeten nemen van honten, het went nooit en is net zo vervelend als het verliezen van een menselijk dierbare. Kan er ook nog steeds keihard om janken, het is een gemis.. en anders klopt het niet helemaal.
Als mijn hond ooit doodgaat blijf ik 2 weken aan een stuk huilend in bed liggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef Ama het volgende:
Ach en er zullen ook altijd mensen zijn die denken het was maar een rat of een knaagdier stel je niet aan maar ja schijt aan die mensen.
Denk als je beetje een band opbouwt met een dier(tje) dat het gewoon altijd kut blijft.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mijn hond ooit doodgaat blijf ik 2 weken aan een stuk huilend in bed liggen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jeetje, gecondoleerd
je hecht je toch aan zo'n beestje, geen voorwerp ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt meer met je pc
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:33 schreef Haags het volgende:
M'n poes is dood. Ze meurde als een gek, stonk ook nog uit haar bek. Nu is het een hoopje as en in mijn herinnering bleef ze zoals ze was.
- Haags.
Dank u dank uquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goed bezig ballie! we ziijn trots op je, gewoon doorgaan!
ja dat is minder, probeer zoveel mogelijk dierenleed te beperkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel 1 ster, beter leven.
Zo, hop de Airfryer in
nee, en "sterkte" is ook weer zo iets...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks en ik snap je maar ja echt een beter woord is er ook niet?
als ik een kat of hond zou hebben zou ik mij daar ook wel aan hechten hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hecht je toch aan zo'n beestje, geen voorwerp ofzo
jij hebt meer met je pc
lego? koffiemolen? broodrooster?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna klaar met het bonsai boompje.
En ik heb al wat andere liggen hier. Dat bonsaiboompje had ik eigenlijk pas ergens volgende week verwacht, maar ik had al wat anderen bouwdingen besteld en die zijn nu ook binnen
auto
(Britse) Dubbeldekkerbus
Koffiemolen
Broodrooster
Ik had deze eigenlijk al besteld om tussen de therapiesessies door mijn tijd door te komen, maar dat nog wel 3 maanden duren voordat ik aan de beurt ben. Mezelf kennende heb ik deze 4 al wel gebouwd voor die tijd..
Geen Lego. Bouwsteentjes van Aliquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, en "sterkte" is ook weer zo iets...
[..]
als ik een kat of hond zou hebben zou ik mij daar ook wel aan hechten hoor
[..]
lego? koffiemolen? broodrooster?
ohquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen Lego. Bouwsteentjes van Ali
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:55 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader heeft de kat gered
Die kwam mij ophalen, en er ligt nog een ladder in de tuin en hij heeft de kat met enige moeite uit de boom geplukt.
Kat deed al een paar pogingen om eruit te komen maar durfde niet.
Toen we wegreden lag ie in de schaduw in de steeg te chillen
Was ook geen agressief beestje. Wel angstig. Kroop een paar keer naar de andere kant van de boom en hield nog een tijdje vast aan een tak. Maar liet zich uiteindelijk wel pakken en sprong eenmaal halverwege de ladder naar beneden. Mauwde daarna nog een paar keer naar ons en ging toen even verderop chillenquote:
het zijn er tien tel ik nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 stuks.
¤ 4,39 trouwens https://www.plus.nl/produ(...)-pak-250-gram-601692
Het is allebei slachtafvalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
ik ga niet voor goedkoop maar voor lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
Neuh, die zijn iets van 3,89 voor 12 stuks.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.quote:
Uiteraard. Wij blijven geen Rotterdamse meuk in 020quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.
Heb je die bij de Ikea gehaald?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een lekker Turks hapje
[ afbeelding ]
Speciale saus abi?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Omg jij ook al, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
in bovenstaande zit geeneens vlees.. letterlijk kaasbitterballen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.
Wat vind jij dan een lekker bitterballetje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.
Je Nederlands was ook even van het niveau gemiddelde Nederlandse Turk..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben de jongens vanmorgen extra hun best op gedaan, denkend aan oom Erdogan![]()
Worstvingersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je Nederlands was ook even van het niveau gemiddelde Nederlandse Turk..
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben de jongens vanmorgen extra hun best op gedaan, denkend aan oom Erdogan![]()
Ik heb alleen maar gesprekken als ik niet-functioneerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LJOIHOI$ER()UI$R*(U(UW()UQEWRFJU
Mag ik nog even lekker een 'ontwikkelquadrant' invullen over mijn eigen ontwikkeling, want aankomende week een functioneringsgesprek
![]()
![]()
x infinity
Competentie: fokken en werken tegelijkertijd
Leuk voor jequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gesprekken als ik niet-functioneer
Dacht dat voor hbo’ers wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik nog even lekker een 'ontwikkelquadrant' invullen over mijn eigen ontwikkeling, want aankomende week een functioneringsgesprek
![]()
![]()
x infinity
Ja, weet ik veel waar dit nou weer op slaatquote:
Wel even je palmpje afdekkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar zorg dat k dit weekend extra krokant word
"Ik ben blij dat ik mijn ogen open doen, elke ochtend."quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je jezelf over 5 jaar 4E?
GEWOON LAPO'S HUNTEN
DOE NIET ALSOF DAAR WAT MIS MEE IS
Gewoon eisenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel waar dit nou weer op slaat
Geef gewoon meer geld
Ja, ga ik doenquote:
Laat mij er even lekker buiten johquote:
Of Rutte ... of gewoon lekker allebeiquote:
Nee, ik betrek jou er met alle liefde bijquote:
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik betrek jou er met alle liefde bij
Ik wil ook weleens een keer nietquote:
Zullen wij dan ook maar input leveren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
x infinity
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens een keer niet
Ik laat Wattenschijfje wel wat optekenenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar input leveren?
Komt best vaak voor vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens een keer niet
4E is een goede werkneemster, maar heeft nog alle ruimte om te groeien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar input leveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Hangt er een beetje af vanaf wat preciesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt best vaak voor vermoed ik zo.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4E is een goede werkneemster, maar heeft nog alle ruimte om te groeien.Dat is wel een korte omschrijvingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hete Aziatische kiepensoep eten terwijl het 40 graden is?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er een beetje af vanaf wat precies
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete Aziatische kiepensoep eten terwijl het 40 graden is?
Schijnt wel goed te zijn om hete soep te eten met dit weer, maar je kunt mij opvegen danquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete Aziatische kiepensoep eten terwijl het 40 graden is?
Ja maar jij woont dan ook in kaaskoppenstadquote:
Van die schrale Thaise mannetjes met gebrekkig gebit die dan in een vieze zwembroek soep zitten te slurpen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te zijn om hete soep te eten met dit weer, maar je kunt mij opvegen dan
Alles wat heet is, de key is dat je je temperatuur omhoog krijgt zodat je gaat zweten en van zweten koel je beter af. Net als dat men aanraadt om warm te douchen ipv koud.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te zijn om hete soep te eten met dit weer, maar je kunt mij opvegen dan
Toen ik in de horeca werkte had ik het eerste jaar een leidinggevende die daar streng op was. Maakt niet uit wat je nog meer at op hete dagen, als je ook maar soep nam.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* springt blij in de zon.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Alles wat heet is, de key is dat je je temperatuur omhoog krijgt zodat je gaat zweten en van zweten koel je beter af. Net als dat men aanraadt om warm te douchen ipv koud.
Lekker warme douche voor het slapengaan werkt goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Alles wat heet is, de key is dat je je temperatuur omhoog krijgt zodat je gaat zweten en van zweten koel je beter af. Net als dat men aanraadt om warm te douchen ipv koud.
Dan moet je weer zorgen dat je voldoende vocht binnenkrijgt, het is een eindeloze cirkel. Maar wel wetenschappelijk te onderbouwen.quote:
Ja, het klinkt raar maar het is geen grap.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker warme douche voor het slapengaan werkt goedEerste paar minuten in bed lig je je wel kapot te zweten maar daarna koel je lekker af
gaan we toch welquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal dood vriend.
Ja prima, maar ik ga daar persoonlijk niet goed op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Voor jou zijn vallende douchedruppels ook echt enorm of niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik ga daar persoonlijk niet goed op.
Ik moet inderdaad goed uitkijken dat ik niet door het doucheputje spoelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou zijn vallende douchedruppels ook echt enorm of niet?
Alsof de tranen van titanen neerslaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou zijn vallende douchedruppels ook echt enorm of niet?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad goed uitkijken dat ik niet door het doucheputje spoel
Dat snap ik en ik herken het zelf ook.. Lekker een koud drankje of briesje doet het toch beter in gedachte en voor je gevoel.. Maar ik heb vroegah ook veel buiten moeten werken in de brandende zon en dan deden we toch warme drankjes en hapjes ipv ijsjes en zo.. Anders ga je gewoon problemen krijgen. Het heeft mij sindsdien altijd gefascineerd hoe groot dat verschil is en dat je eigenlijk precies het tegenovergestelde zou moeten moeten met als stelregel dat je wel voldoende vocht binnenkrijgt om niet uit te drogen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik ga daar persoonlijk niet goed op.
Normaal vind ik jouw advies wel goed, maar dit adviesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Satéstokje door je haren steken. lekker bengelen en zwierezwaaien in het putje.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normaal vind ik jouw advies wel goed
Ik zal speciaal voor jou wel even aangeven of het sarcastisch was bedoeldquote:
Oh ja, dat is wel goed om te doen inderdaadquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou wel even aangeven of het sarcastisch was bedoeld
Autist gespotquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel goed om te doen inderdaad
Ja ik had al door dat je er was hoor, hoef je niet te bevestigenquote:
is dat ballie? gevoerd door hapje?quote:
Is het vandaag je avondeten of middagsnackquote:
Middagsnack, mijn interne klok loopt achterquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het vandaag je avondeten of middagsnack
Beetje laat voor een middagsnack wel, maar ook nog veel te vroeg voor avondeten, ik zie het voor deze keer door de vingersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middagsnack, mijn interne klok loopt achter
Het is daar zo'n zooitje... zelfs oude pasjes worden niet gedeactiveerd... Het lijkt wel alsof niets of niemand daar werkt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:59 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)elijk-te-werken.html
goh, verassend
Was afgelopen jaar zo blij dat ik alleen een overstap had op Schiphol, was wel teringdruk daar, maar ik hoefde niet meer ergens in een rij te staan voor incheckenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:59 schreef mschol het volgende:
goh, verassend
Wat ben je toch vergevingsgezindquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje laat voor een middagsnack wel, maar ook nog veel te vroeg voor avondeten, ik zie het voor deze keer door de vingers
Nou, dat was ook een open deur.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:59 schreef mschol het volgende:
goh, verassend
Tis goed hoor zusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben je toch vergevingsgezind
Bericht aan LTVDK: dit was sarcastisch
Dacht dat die ergens in 1988 al overleden was.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:02 schreef Flori het volgende:
Rip Willem Nijholt![]()
https://nos.nl/l/2480040
Of de hele dag posten over iets drinken met Julio?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ga je morgen iets drinken met Julio?
Wel vanaf het strand dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de hele dag posten over iets drinken met Julio?
quote:
Zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twee quiches in de koelkast
Neuksequote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij woont dan ook in kaaskoppenstad
Zelf uitgezocht en gekochtquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boompje ingestort![]()
![]()
Maar afbreken en wegzetten en straks rustig aan de koffiemolen beginnen
Daar gaat je bozo filter.quote:
Oehhh zalmquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder is aan het koken
Weet niet precies wat we eten
Maar ik krijg zalm
Gewoon zo'n hele vis op je bordquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:11 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder is aan het koken
Weet niet precies wat we eten
Maar ik krijg zalm
Joe, groetjes thuisquote:
Hmm ok, ik ga hem zo wel zelf makenquote:
Incl vinnen, ogen en staartquote:
quote:
Oké Ramseyquote:
Had ik een keer in Italiëquote:
Alleen nog even filerenquote:
quote:
Heb wel eens in Lille een op de huid gebakken forel gehad. Dat was ook een hele vis. Wel schoongemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik een keer in Italië
Baars ofzo
Nou ja,, het was gelukkig wel lekker
Ik weet eigenlijk niet of mijn vis intern schoongemaakt wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb wel eens in Lille een op de huid gebakken forel gehad. Dat was ook een hele vis. Wel schoongemaakt.
Met geroosterde amandelen.
Bohhh dat was heerlijk
US gaat deze zin helemaal verkeerd lezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of mijn vis intern schoongemaakt was![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US gaat deze zin helemaal verkeerd lezen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen USquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar sowieso: op de huid gebakken
Rundvlees met mayoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:37 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Wat voor bitterballen vind jij lekker?
gewoon wat langer doorgaan gebeurd dat vanzelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongelofelijk, je zou willen dat je dat 's avonds laat kon. Gaan liggen en BAM weg.
Nee, niet verstandigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon wat langer doorgaan gebeurd dat vanzelf
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ga je morgen iets drinken met Julio?
Jazekerquote:
Uhm...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:32 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal ik kan op bezoek komen..
kan een gratis zweeds gebakje komen eten met koffie of thee
wanneer ben jij beschikbaar?
K bediet niet meerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
moet toch wel bediend worden door de enige echte bitterbal als ik dan naar ikea kom
Waar k st krijg je geen taartquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
klantenservice
met zo'n instelling wordt je zo ontslagen
Ja die zijn langzamer geworden met leverenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef mschol het volgende:
en tering.. een bestelling bij H&M. levertijd 5-7 dagen
voor spul dat op voorraad is
Gelukkig nietquote:
Mwah dat is wel redelijk standaard.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar sowieso: op de huid gebakken
Zalmquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag hebben we echt super lekker eten. Heb gerookte zalm. Gebakken zalm. Balletjes. Doperwtjes en aardappeltjes
Sleep die dikke reet van je dan naar de winkel....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef mschol het volgende:
en tering.. een bestelling bij H&M. levertijd 5-7 dagen
voor spul dat op voorraad is
Huh?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:50 schreef bitterbal het volgende:
K dacht nog nog snel 1 klant te helpen voordat k klaar was. Kwamen met 15 miljoen dingen en geen bonnen. En ze stopte ook maar niet met praten als k zei wat k nodig had zei ze dat k iets anders nodig had
hebben ze het niet op voorraadquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sleep die dikke reet van je dan naar de winkel....
Alleen niet omstoten?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die Koffiemolen ziet er iig niet zo heel ingewikkeld uit
@dud0r en @Wereldgozer denken daar vast anders overquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dik kan ik hem niet noemen.
Minder overdag slapen dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongelofelijk, je zou willen dat je dat 's avonds laat kon. Gaan liggen en BAM weg.
Juist ff lekker zeiken op het weer tochquote:
Ja zei k dat k een order nummer bv nodig had. Kwam ze met iets heel anders. En zo ging het de hele tijd. Of iets wat k gescand had pakte ze en zei ze dat k dat niet had gedaanquote:
Achter hapje aan zitten kost echt veel energiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook wel dik verdiend na zes dagen soppen werken in 2023.
DE I ZIT TUSSEN DE U EN DE Oquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:50 schreef bitterbal het volgende:
K dacht nog nog snel 1 klant te helpen voordat k klaar was. Kwamen met 15 miljoen dingen en geen bonnen. En ze stopte ook maar niet met praten als k zei wat k nodig had zei ze dat k iets anders nodig had
Mens waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DE I ZIT TUSSEN DE U EN DE O
GEBRUIK HEM
Zooooooooow!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GEBRUIK HEM
capslock staat aan, zet hem uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GEBRUIK HEM
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GEBRUIK HEM
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GEBRUIK HEM
Ben hier ook niet aan het werkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:57 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dingen die je niet moet zeggen als klantenservice
Ohzoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zei k dat k een order nummer bv nodig had. Kwam ze met iets heel anders. En zo ging het de hele tijd. Of iets wat k gescand had pakte ze en zei ze dat k dat niet had gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |