boom omzagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
Er zit een kat te mauwen in de boom naast mijn balkon. Lijkt niet naar beneden te kunnen maar weet dat niet zeker. Weet nu niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
misschien lokken met wat voer?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
Er zit een kat te mauwen in de boom naast mijn balkon. Lijkt niet naar beneden te kunnen maar weet dat niet zeker. Weet nu niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Eten toegooien, dan zie je dat hij ineens alles kan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Klimmenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er aan.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
zwaar leven dat studeren met al die sociale activiteiten
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedankt voor je compassie en medeleven
Je moet het niet onderschatten, al die sociale verplichtingen waar een prinses aan moet voldoen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedankt voor je compassie en medeleven
ow dacht dat je twee etentjes had vandaag, dat zei je toch gisteren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
thuis, achter de pc waarschijnlijk
morgen in het wereld restaurant oid hier in de stad
dacht toch echt dat ik zaterdag zei, waarvan 1 (diner) zeker is en de 2de (lunch) nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow dacht dat je twee etentjes had vandaag, dat zei je toch gisteren?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:55 schreef mschol het volgende:
ik heb wel 2 taartpunten gehaald voor vanavond
Gefeliciteerd! Ik las dat je jarig bent. Geniet van de taart.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:55 schreef mschol het volgende:
ik heb wel 2 taartpunten gehaald voor vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |