Was ook geen agressief beestje. Wel angstig. Kroop een paar keer naar de andere kant van de boom en hield nog een tijdje vast aan een tak. Maar liet zich uiteindelijk wel pakken en sprong eenmaal halverwege de ladder naar beneden. Mauwde daarna nog een paar keer naar ons en ging toen even verderop chillenquote:
het zijn er tien tel ik nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 stuks.
¤ 4,39 trouwens https://www.plus.nl/produ(...)-pak-250-gram-601692
Het is allebei slachtafvalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
ik ga niet voor goedkoop maar voor lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
Neuh, die zijn iets van 3,89 voor 12 stuks.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.quote:
Uiteraard. Wij blijven geen Rotterdamse meuk in 020quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.
Heb je die bij de Ikea gehaald?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een lekker Turks hapje
[ afbeelding ]
Speciale saus abi?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Omg jij ook al, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
in bovenstaande zit geeneens vlees.. letterlijk kaasbitterballen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.
Wat vind jij dan een lekker bitterballetje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.
Je Nederlands was ook even van het niveau gemiddelde Nederlandse Turk..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben de jongens vanmorgen extra hun best op gedaan, denkend aan oom Erdogan![]()
Worstvingersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je Nederlands was ook even van het niveau gemiddelde Nederlandse Turk..
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben de jongens vanmorgen extra hun best op gedaan, denkend aan oom Erdogan![]()
Ik heb alleen maar gesprekken als ik niet-functioneerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LJOIHOI$ER()UI$R*(U(UW()UQEWRFJU
Mag ik nog even lekker een 'ontwikkelquadrant' invullen over mijn eigen ontwikkeling, want aankomende week een functioneringsgesprek
![]()
![]()
x infinity
Competentie: fokken en werken tegelijkertijd
Leuk voor jequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gesprekken als ik niet-functioneer
Dacht dat voor hbo’ers wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik nog even lekker een 'ontwikkelquadrant' invullen over mijn eigen ontwikkeling, want aankomende week een functioneringsgesprek
![]()
![]()
x infinity
Ja, weet ik veel waar dit nou weer op slaatquote:
Wel even je palmpje afdekkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar zorg dat k dit weekend extra krokant word
"Ik ben blij dat ik mijn ogen open doen, elke ochtend."quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je jezelf over 5 jaar 4E?
GEWOON LAPO'S HUNTEN
DOE NIET ALSOF DAAR WAT MIS MEE IS
Gewoon eisenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel waar dit nou weer op slaat
Geef gewoon meer geld
Ja, ga ik doenquote:
Laat mij er even lekker buiten johquote:
Of Rutte ... of gewoon lekker allebeiquote:
Nee, ik betrek jou er met alle liefde bijquote:
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik betrek jou er met alle liefde bij
Ik wil ook weleens een keer nietquote:
Zullen wij dan ook maar input leveren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
x infinity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |