nee, en "sterkte" is ook weer zo iets...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks en ik snap je maar ja echt een beter woord is er ook niet?
als ik een kat of hond zou hebben zou ik mij daar ook wel aan hechten hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hecht je toch aan zo'n beestje, geen voorwerp ofzo
jij hebt meer met je pc
lego? koffiemolen? broodrooster?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna klaar met het bonsai boompje.
En ik heb al wat andere liggen hier. Dat bonsaiboompje had ik eigenlijk pas ergens volgende week verwacht, maar ik had al wat anderen bouwdingen besteld en die zijn nu ook binnen
auto
(Britse) Dubbeldekkerbus
Koffiemolen
Broodrooster
Ik had deze eigenlijk al besteld om tussen de therapiesessies door mijn tijd door te komen, maar dat nog wel 3 maanden duren voordat ik aan de beurt ben. Mezelf kennende heb ik deze 4 al wel gebouwd voor die tijd..
Geen Lego. Bouwsteentjes van Aliquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, en "sterkte" is ook weer zo iets...
[..]
als ik een kat of hond zou hebben zou ik mij daar ook wel aan hechten hoor
[..]
lego? koffiemolen? broodrooster?
ohquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen Lego. Bouwsteentjes van Ali
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:55 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader heeft de kat gered
Die kwam mij ophalen, en er ligt nog een ladder in de tuin en hij heeft de kat met enige moeite uit de boom geplukt.
Kat deed al een paar pogingen om eruit te komen maar durfde niet.
Toen we wegreden lag ie in de schaduw in de steeg te chillen
Was ook geen agressief beestje. Wel angstig. Kroop een paar keer naar de andere kant van de boom en hield nog een tijdje vast aan een tak. Maar liet zich uiteindelijk wel pakken en sprong eenmaal halverwege de ladder naar beneden. Mauwde daarna nog een paar keer naar ons en ging toen even verderop chillenquote:
het zijn er tien tel ik nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 stuks.
¤ 4,39 trouwens https://www.plus.nl/produ(...)-pak-250-gram-601692
Het is allebei slachtafvalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
ik ga niet voor goedkoop maar voor lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
Neuh, die zijn iets van 3,89 voor 12 stuks.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.quote:
Uiteraard. Wij blijven geen Rotterdamse meuk in 020quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.
Heb je die bij de Ikea gehaald?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een lekker Turks hapje
[ afbeelding ]
Speciale saus abi?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Omg jij ook al, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
in bovenstaande zit geeneens vlees.. letterlijk kaasbitterballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |