Zijn beetje stil.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de twee overgebleven ratten?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de twee overgebleven ratten?
Ed is zaterdagavond ineens dood gegaan toen ik even naar de keuken liep.quote:
awwwwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ed is zaterdagavond ineens dood gegaan toen ik even naar de keuken liep.
Beetje water op dat beestje gooien, komt helemaal in orde en is niet zielig. Werkt het niet, dierenambulance/politie bellen.. (144)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef essnhills het volgende:
Er zit een kat te mauwen in de boom naast mijn balkon. Lijkt niet naar beneden te kunnen maar weet dat niet zeker. Weet nu niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Ja denk het wel. Maar ratten zijn slimme diertjes dus die hebben wel door dat er 1 mist.quote:
Oh, gecondoleerd. Komt het door de warmte denk je?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ed is zaterdagavond ineens dood gegaan toen ik even naar de keuken liep.
Ja was even flink schrikken, jong ook nog voor een rat (1,5 jaar niet eens gehaald).quote:
Thanks en geen idee eigenlijk. Het was 24 graden in de woonkamer op dat moment en ventilator stond ook beetje aan dus echt extreem warm was het niet ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:04 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Oh, gecondoleerd. Komt het door de warmte denk je?
jeetjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja was even flink schrikken, jong ook nog voor een rat (1,5 jaar niet eens gehaald).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jeetje, gecondoleerd
Thanks en ik snap je maar ja echt een beter woord is er ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het blijft toch een maatje, een kindje, een onderdeel van de familie. Je hebt een band met je huisdier en je huisdier met jou, als dat wegvalt dan is het een verlies. Ik vind er niets geks aan. Ik heb nu 5 keer afscheid moeten nemen van honten, het went nooit en is net zo vervelend als het verliezen van een menselijk dierbare. Kan er ook nog steeds keihard om janken, het is een gemis.. en anders klopt het niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks en ik snap je maar ja echt een beter woord is er ook niet?
Het is helaas de harde kant van het hebben van huisdieren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:15 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Het blijft toch een maatje, een kindje, een onderdeel van de familie. Je hebt een band met je huisdier en je huisdier met jou, als dat wegvalt dan is het een verlies. Ik vind er niets geks aan. Ik heb nu 5 keer afscheid moeten nemen van honten, het went nooit en is net zo vervelend als het verliezen van een menselijk dierbare. Kan er ook nog steeds keihard om janken, het is een gemis.. en anders klopt het niet helemaal.
Als mijn hond ooit doodgaat blijf ik 2 weken aan een stuk huilend in bed liggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef Ama het volgende:
Ach en er zullen ook altijd mensen zijn die denken het was maar een rat of een knaagdier stel je niet aan maar ja schijt aan die mensen.
Denk als je beetje een band opbouwt met een dier(tje) dat het gewoon altijd kut blijft.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mijn hond ooit doodgaat blijf ik 2 weken aan een stuk huilend in bed liggen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jeetje, gecondoleerd
je hecht je toch aan zo'n beestje, geen voorwerp ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt meer met je pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |