quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:33 schreef Haags het volgende:
M'n poes is dood. Ze meurde als een gek, stonk ook nog uit haar bek. Nu is het een hoopje as en in mijn herinnering bleef ze zoals ze was.
- Haags.
Dank u dank uquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goed bezig ballie! we ziijn trots op je, gewoon doorgaan!
ja dat is minder, probeer zoveel mogelijk dierenleed te beperkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel 1 ster, beter leven.
Zo, hop de Airfryer in
nee, en "sterkte" is ook weer zo iets...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks en ik snap je maar ja echt een beter woord is er ook niet?
als ik een kat of hond zou hebben zou ik mij daar ook wel aan hechten hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hecht je toch aan zo'n beestje, geen voorwerp ofzo
jij hebt meer met je pc
lego? koffiemolen? broodrooster?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna klaar met het bonsai boompje.
En ik heb al wat andere liggen hier. Dat bonsaiboompje had ik eigenlijk pas ergens volgende week verwacht, maar ik had al wat anderen bouwdingen besteld en die zijn nu ook binnen
auto
(Britse) Dubbeldekkerbus
Koffiemolen
Broodrooster
Ik had deze eigenlijk al besteld om tussen de therapiesessies door mijn tijd door te komen, maar dat nog wel 3 maanden duren voordat ik aan de beurt ben. Mezelf kennende heb ik deze 4 al wel gebouwd voor die tijd..
Geen Lego. Bouwsteentjes van Aliquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, en "sterkte" is ook weer zo iets...
[..]
als ik een kat of hond zou hebben zou ik mij daar ook wel aan hechten hoor
[..]
lego? koffiemolen? broodrooster?
ohquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen Lego. Bouwsteentjes van Ali
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:55 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader heeft de kat gered
Die kwam mij ophalen, en er ligt nog een ladder in de tuin en hij heeft de kat met enige moeite uit de boom geplukt.
Kat deed al een paar pogingen om eruit te komen maar durfde niet.
Toen we wegreden lag ie in de schaduw in de steeg te chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |