Was ook geen agressief beestje. Wel angstig. Kroop een paar keer naar de andere kant van de boom en hield nog een tijdje vast aan een tak. Maar liet zich uiteindelijk wel pakken en sprong eenmaal halverwege de ladder naar beneden. Mauwde daarna nog een paar keer naar ons en ging toen even verderop chillenquote:
het zijn er tien tel ik nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 stuks.
¤ 4,39 trouwens https://www.plus.nl/produ(...)-pak-250-gram-601692
Het is allebei slachtafvalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
ik ga niet voor goedkoop maar voor lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
maar misschien zijn die kipdingen wel goedkoper dan rundvleesballen hoor, dat kan.
Neuh, die zijn iets van 3,89 voor 12 stuks.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.quote:
Uiteraard. Wij blijven geen Rotterdamse meuk in 020quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso betaal je meer dan de helft voor het woordje "Amsterdam" op de zak ja.
Heb je die bij de Ikea gehaald?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een lekker Turks hapje
[ afbeelding ]
Speciale saus abi?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Omg jij ook al, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
in bovenstaande zit geeneens vlees.. letterlijk kaasbitterballen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.
Wat vind jij dan een lekker bitterballetje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dit waren de enige die ik op de site van die hoere kutplus kon vinden. Soberzo niet kopen. Overpriced en kutwinkel.
Je Nederlands was ook even van het niveau gemiddelde Nederlandse Turk..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben de jongens vanmorgen extra hun best op gedaan, denkend aan oom Erdogan![]()
Worstvingersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je Nederlands was ook even van het niveau gemiddelde Nederlandse Turk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |