quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben de jongens vanmorgen extra hun best op gedaan, denkend aan oom Erdogan![]()
Ik heb alleen maar gesprekken als ik niet-functioneerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LJOIHOI$ER()UI$R*(U(UW()UQEWRFJU
Mag ik nog even lekker een 'ontwikkelquadrant' invullen over mijn eigen ontwikkeling, want aankomende week een functioneringsgesprek
![]()
![]()
x infinity
Competentie: fokken en werken tegelijkertijd
Leuk voor jequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gesprekken als ik niet-functioneer
Dacht dat voor hbo’ers wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik nog even lekker een 'ontwikkelquadrant' invullen over mijn eigen ontwikkeling, want aankomende week een functioneringsgesprek
![]()
![]()
x infinity
Ja, weet ik veel waar dit nou weer op slaatquote:
Wel even je palmpje afdekkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar zorg dat k dit weekend extra krokant word
"Ik ben blij dat ik mijn ogen open doen, elke ochtend."quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je jezelf over 5 jaar 4E?
GEWOON LAPO'S HUNTEN
DOE NIET ALSOF DAAR WAT MIS MEE IS
Gewoon eisenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel waar dit nou weer op slaat
Geef gewoon meer geld
Ja, ga ik doenquote:
Laat mij er even lekker buiten johquote:
Of Rutte ... of gewoon lekker allebeiquote:
Nee, ik betrek jou er met alle liefde bijquote:
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik betrek jou er met alle liefde bij
Ik wil ook weleens een keer nietquote:
Zullen wij dan ook maar input leveren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
x infinity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |