quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens een keer niet
Ik laat Wattenschijfje wel wat optekenenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar input leveren?
Komt best vaak voor vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens een keer niet
4E is een goede werkneemster, maar heeft nog alle ruimte om te groeien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar input leveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Hangt er een beetje af vanaf wat preciesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt best vaak voor vermoed ik zo.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4E is een goede werkneemster, maar heeft nog alle ruimte om te groeien.Dat is wel een korte omschrijvingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hete Aziatische kiepensoep eten terwijl het 40 graden is?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er een beetje af vanaf wat precies
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete Aziatische kiepensoep eten terwijl het 40 graden is?
Schijnt wel goed te zijn om hete soep te eten met dit weer, maar je kunt mij opvegen danquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete Aziatische kiepensoep eten terwijl het 40 graden is?
Ja maar jij woont dan ook in kaaskoppenstadquote:
Van die schrale Thaise mannetjes met gebrekkig gebit die dan in een vieze zwembroek soep zitten te slurpen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te zijn om hete soep te eten met dit weer, maar je kunt mij opvegen dan
Alles wat heet is, de key is dat je je temperatuur omhoog krijgt zodat je gaat zweten en van zweten koel je beter af. Net als dat men aanraadt om warm te douchen ipv koud.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te zijn om hete soep te eten met dit weer, maar je kunt mij opvegen dan
Toen ik in de horeca werkte had ik het eerste jaar een leidinggevende die daar streng op was. Maakt niet uit wat je nog meer at op hete dagen, als je ook maar soep nam.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* springt blij in de zon.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Alles wat heet is, de key is dat je je temperatuur omhoog krijgt zodat je gaat zweten en van zweten koel je beter af. Net als dat men aanraadt om warm te douchen ipv koud.
Lekker warme douche voor het slapengaan werkt goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Alles wat heet is, de key is dat je je temperatuur omhoog krijgt zodat je gaat zweten en van zweten koel je beter af. Net als dat men aanraadt om warm te douchen ipv koud.
Dan moet je weer zorgen dat je voldoende vocht binnenkrijgt, het is een eindeloze cirkel. Maar wel wetenschappelijk te onderbouwen.quote:
Ja, het klinkt raar maar het is geen grap.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker warme douche voor het slapengaan werkt goedEerste paar minuten in bed lig je je wel kapot te zweten maar daarna koel je lekker af
gaan we toch welquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal dood vriend.
Ja prima, maar ik ga daar persoonlijk niet goed op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Voor jou zijn vallende douchedruppels ook echt enorm of niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik ga daar persoonlijk niet goed op.
Ik moet inderdaad goed uitkijken dat ik niet door het doucheputje spoelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou zijn vallende douchedruppels ook echt enorm of niet?
Alsof de tranen van titanen neerslaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou zijn vallende douchedruppels ook echt enorm of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |