En je anus belangrijker is dan je mond.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je halve familie dood is en je lijf naar de klote
Ja, kan niet wachten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat jij Goose niet kent wel ja, al is deze wel bekender denk ik
Dat is wel jammer voor jequote:
Ja, denk het ?quote:
quote:
Het grootste voordeel van de zomer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZO, 2e was is in het zonnetje aan het bakken
Ja en dat mijn haar er niet 13 uur er over doet om droog te worden, na het douchenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het grootste voordeel van de zomer.
quote:Helaas kan onze logistieke partner de levering van het pakket niet bevestigen.
Raststette!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je niet op een woord kunt komen en je daar helemaal door geïrriteerd raakt? Had net tijdens het lopen dat ik niet op de naam van de tankstations en parkeerplaatsen langs de snelweg kon komen. Wist het wel in het Engels (rest area) en het Franse (aire), maar kon er niet op komen hoe dat nou in het Nederlands heette. Nu maar even uit frustratie opgezocht, het was dus verzorgingsplaats
Nou, dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:
Welkom bij mijn werk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je niet op een woord kunt komen en je daar helemaal door geïrriteerd raakt? Had net tijdens het lopen dat ik niet op de naam van de tankstations en parkeerplaatsen langs de snelweg kon komen. Wist het wel in het Engels (rest area) en het Franse (aire), maar kon er niet op komen hoe dat nou in het Nederlands heette. Nu maar even uit frustratie opgezocht, het was dus verzorgingsplaats
O daar heb ik geen last van met mijn dunne sluike sprietjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat mijn haar er niet 13 uur er over doet om droog te worden, na het douchen
Ja ik gebruik het ook nooit, maar wist dat er een woord voor was maar daar kon ik dus niet opkomenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik echt nog nooit gehoord.
Wel een pleisterplaats.
Ja hè. Of een plek waar je kinderluiers verschoont.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klinkt een beetje bejaardentehuis-achtig tho
Lekker je hersens kraken over woorden waarvan je denkt als je ze eindelijk weet 'ohja'quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Rustplaats kun je ook niet gebruiken want dat is bijna een begraafplaats.
Ja dan moet ik meer aan zaterdagavond weer denken dat ik met een schep buiten stond en een dode huisdier.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja daar zat ik eerst aan te denken, maar heeft nogal een dubbele lading, ook al is het niet de laatstequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja, altijd al vaak dat ik het wel in het Engels wist maar niet op het Nederlandse woord kon komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Mevrouw Bomenverzamelingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had blijkbaar de kaartjes voor die Fleetwood tribute besteld als mevrouw. Kan natuurlijk gebeuren. Alleen bezorgen wij die kaartjes naar de bezoekers. Dus werd ik vanmorgen aangesproken door de bezorger die deze wijk heeft. ehh Erik moet je ons niet iets vertellen en hij liet de post zien...
Oeps
stilteplaats?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar jij hebt daar een goed excuus voor, of had je het hiervoor ook alquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, altijd al vaak dat ik het wel in het Engels wist maar niet op het Nederlandse woord kon komen.
Nu heb ik vaak dat ik überhaupt niet op woorden kan komen
Dat is meer voor bij een natuurgebiedquote:
dibsquote:
Nee dit hoort erbijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar een goed excuus voor, of had je het hiervoor ook al
Dat heb ik zo vaakquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, altijd al vaak dat ik het wel in het Engels wist maar niet op het Nederlandse woord kon komen.
Nu heb ik vaak dat ik überhaupt niet op woorden kan komen
Hangt dan wel af van het percentage ANWB-stellenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Uitrustplaats klinkt dan misschien nog het beste, maar dat klinkt weer alsof het de verzamelplaats is van de ANWB-fietsclub
oh, mag ik dan even vangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat met het Engelse woord kennen maar het Nederlandse woord niet heb ik vooral met vaktechnische termen of vakantie dingenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dit hoort erbij
Alleen dat Engelse wel en het Nederlands niet wel
Ja dan moet ik weer meer denken aan een bankje ergens waar ik even snel ga drinken of roken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Uitrustplaats klinkt dan misschien nog het beste, maar dat klinkt weer alsof het de verzamelplaats is van de ANWB-fietsclub
Wij zijn dat toch nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt dan wel af van het percentage ANWB-stellen
quote:
Bijkompleinquote:
"Ja en dan gewoon via de, ehm, via, wat is alley in het Nederlands ook alweer? En dan kun je gewoon achterom"quote:
En gaan dat ook niet worden. Tenzij jij ook ineens jurkjes gaat dragenquote:
Het klinkt wel zaligquote:
Zo'n bankje aan het water op 10 meter van het bejaardenhuis levensloopwoningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |