SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
waar doe je de rest van je kleren dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n kledingkast helemaal voor mezelf
https://www.ikea.com/nl/n(...)e-wit-wit-s09429728/
In de wasmand.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar doe je de rest van je kleren dan?
Hengelquote:
Is eigenlijk ook een soort verlengstuk van mijn kledingkast ja in combi met droogrekje.quote:
Ja precies. 'Waar zijn m'n handdoeken? O die hangen al een week aan het droogrek.'quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook een soort verlengstuk van mijn kledingkast ja in combi met droogrekje.
Ik vind mijn winterdekbed tussen mijn kleding al random maar je stofzuiger enz?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:10 schreef mschol het volgende:
ik heb 3meter brede PAX kast als kledingkast
maar ook gelijk opruim kast om andere spullen in te zetten (stofzuiger en dweil kan ik er bv ook in kwijt)
Handdoeken passen gelukkig in het kastje onder de wasbak.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. 'Waar zijn m'n handdoeken? O die hangen al een week aan het droogrek.'
Ja hier ook, moet ik ze er wel in leggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Handdoeken passen gelukkig in het kastje onder de wasbak.
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier ook, moet ik ze er wel in leggen.
Winterdekbed ligt in de bergingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn winterdekbed tussen mijn kleding al random maar je stofzuiger enz?
kledingkast is iets van2,2m denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:10 schreef mschol het volgende:
ik heb 3meter brede PAX kast als kledingkast
maar ook gelijk opruim kast om andere spullen in te zetten (stofzuiger en dweil kan ik er bv ook in kwijt)
Ik wil eigenlijk nog zo'n bak die hopelijk dan onder mijn bed past (anders heb ik er nog geen fuck aan). Waar ik die meuk dan in kan doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winterdekbed ligt in de bergingBij m'n sprei.
Regen is goed, daarom zijn mensen van de Britse eilanden ook veel leuker en slimmer dan die uit de Sahara.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Wel kut als het weer steeds gaat regenen, daar gaat het snel drogen.
4x een 75cm breed kastdeel:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn winterdekbed tussen mijn kleding al random maar je stofzuiger enz?
Die past hier niet, die zijplank van m'n bed is idioot laagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog zo'n bak die hopelijk dan onder mijn bed past (anders heb ik er nog geen fuck aan). Waar ik die meuk dan in kan doen.
winterdekbed hoort in de dekenkist te liggen, maar ligt nog op zolder naast het droogrek waar die overheen hing een paar maanden geleden..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winterdekbed ligt in de bergingBij m'n sprei.
Ik heb m'n zomerdekbed er net een maand op liggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winterdekbed hoort in de dekenkist te liggen, maar ligt nog op zolder naast het droogrek waar die overheen hing een paar maanden geleden..
Ik ben bang dat het hier ook net niet past.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die past hier niet, die zijplank van m'n bed is idioot laag
Wat random bij je kleding.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef mschol het volgende:
meest linker kan dweil, stofzuiger, maar ook voorraad schoonmaak dingen en toiletpapier in
ik heb al een isolatielaagje op mijn lichaamquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n zomerdekbed er net een maand op liggen.
gewoon efficient gebruik maken van de ruimte die er isquote:
Hier bedoelen ze bitterbal mee die een achteloos en onschuldig hapje besluipt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/wagenin(...)r-maar-aan~aaa2f590/
@:bitterbal
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier bedoelen ze bitterbal mee die een achteloos en onschuldig hapje besluipt?
Tot nu toe id ballie wat minder doeltreffendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier bedoelen ze bitterbal mee die een achteloos en onschuldig hapje besluipt?
Zat ik vanmorgen ook te lezen jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mjaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot nu toe id ballie wat minder doeltreffend
Het stikt de laatste jaren van de kinderloze kindse mannen die zoiets kopen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Ama het volgende:
NWS / Furby is terug! haha zitten @:haags en @:dud0r straks met zo'n kut Furby thuis want kind.
Ja, want dat doe ik dagelijksquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik vanmorgen ook te lezen ja'Niet zomaar meer spinnen oppakken.' Hallo?
Okequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het stikt de laatste jaren van de kinderloze kindse mannen die zoiets kopen voor zichzelf.
Ik had er vroeger ook een en die ging 's nachts een keertje aan en toen bleef ie hangen, en heb ik hem maar weggegooidquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Ama het volgende:
NWS / Furby is terug! haha zitten @:haags en @:dud0r straks met zo'n kut Furby thuis want kind.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Als je deed alsof je hem liet vallen maakte ie een angstwindje.
Doe ik iedere ochtend met een brontosaurus, ook maar eens mee stoppen met die gewoonte.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik vanmorgen ook te lezen ja'Niet zomaar meer spinnen oppakken.' Hallo?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Marokkanenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weet net als ik wel door wie hè.
"wordt wel eens per ongeluk het land binnengebracht"
Ik mocht er nooit één. Begreep dat als kind niet maar nu ik volwassen ben (volgens de wet) snap ik wel waarom.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er zo eentje, een mini, een beetje wollig. En m'n nicht en haar broertjes hadden ze ook en dan kon je ze in een kring zetten en ging dit een tijdje zo door
Denk dat als je ze oppakt, je ook dingen kan beschadigen iddquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet er sowieso een glas overheen als ik ze buiten zet.
Mensen die met het vliegtuig op vakantie gaan. Gaan ze toch verbiedenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weet net als ik wel door wie hè.
"wordt wel eens per ongeluk het land binnengebracht"
Zo'n giftige spin denkt zelf heel anders, die kent geen mededogen en bijt gewoon in je oog als hij daar de kans toe krijgt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat als je ze oppakt, je ook dingen kan beschadigen idd
Bij mij krijgen ze gewoon een mep met de Voguequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet er sowieso een glas overheen als ik ze buiten zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die met het vliegtuig op vakantie gaan. Gaan ze toch verbieden
Was ik dit na het nachtmerriemateriaal van @IJsdraakje van gisteren nét weer vergeten..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Ama het volgende:
wat is de nachtmerrie dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was ik dit na het nachtmerriemateriaal van @:IJsdraakje van gisteren nét weer vergeten..
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n giftige spin denkt zelf heel anders, die kent geen mededogen en bijt gewoon in je oog als hij daar de kans toe krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer terug van de kapper. Begon behoorlijk broeierig te worden allemaal.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Alles furbyquote:
Zo, weer terug van de kapper. Begon behoorlijk broeierig te worden allemaal.Laat jij jezelf knippen door een Turk of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, weer terug van de kapper. Begon behoorlijk broeierig te worden allemaal.Over nachtmerriemateriaal gesproken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die bijna niet dood te krijgen waren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles furby
Maar vooral die longfurby's
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over nachtmerriemateriaal gesproken..
omdat kinderen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:34 schreef Ama het volgende:
Waarom maken ze eigenlijk irritant speelgoed.
Jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat jij jezelf knippen door een Turk of wat?
Ja zeg ik ook altijd over piercings maar leuk is toch anders.quote:
Nee jij bent lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over nachtmerriemateriaal gesproken..
Dat hoor ik weleens iddquote:
Het is altijd de artiest die moet lijden. Ik wil dat de kijkers lijdenquote:
Ik kan dit bevestigenquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
Poh heb wel even zin in 19 graden volgende week.Ook weer lekker slapen enz.
Ik was 19, heb hem gewoon zelf gekocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mocht er nooit één. Begreep dat als kind niet maar nu ik volwassen ben (volgens de wet) snap ik wel waarom.
quote:
Schijt-ze.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik heb 24 rollen wcpapier gekocht en nu voel ik me beetje als @:Dr_flash
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik heb 24 rollen wcpapier gekocht en nu voel ik me beetje als @:Dr_flash
Misschien eerst de vloer droog makenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo ik weet al amper waar ik dit moet neerzetten.
Juli?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik tot mijn verjaardag wel safe zit nu.
Jeetje weet niet hoe vaak jij schijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kannibalisme.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kibbeling is voor @:ama's
niet voor schol's
quote:
Niet nodig, beer heeft het al bevestigdquote:
quote:
We hadden het over lekkerquote:
foto's mogen toch altijdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet nodig, beer heeft het al bevestigd
[..]
die is gewoon omgekochtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet nodig, beer heeft het al bevestigd
[..]
Hmm daar heb je gelijk inquote:
Lekkerquote:
Voedselquote:
Nahquote:
Ik heb net de lunch opquote:
Wat had je allemaal voor lekkersquote:
Broodje tonijn, broodje abrikozenjam en een beker melkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik had frikandelbroodje en aardbeien en een beker melkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broodje tonijn, broodje abrikozenjam en een beker melk
Melkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had frikandelbroodje en aardbeien en een beker melk
frikandelbroodjeballetjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had frikandelbroodje en aardbeien en een beker melk
Ja die broodjes wilde ik eigenlijk niet, maar hadden ze weer sneaky gedaan. Die dingen net uit de oven halen als ik er langskom na 3 uur lopenquote:
Ik ben geen rare zwitser ofzoquote:
voortaan erlangs lopen als ze nog dicht zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die broodjes wilde ik eigenlijk niet, maar hadden ze weer sneaky gedaan. Die dingen net uit de oven halen als ik er langskom na 3 uur lopen
Ik moet nieuwe ijsjes halen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens met een ijsje in de zon zitten
Kan nog net ff. Half drie weer vergoajerenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zon is hier maar een beetje halfjes, veel sluierbewolkingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker in de melk dopenquote:
quote:
Bring it onquote:
Leuke plaat van Goosequote:
Is dit codetaal?quote:
IK OOK NIETquote:
Oke, ik zal het doorgevenquote:
quote:
Vijf woorden in correcte grammaticale volgorde zou ik toch wel kwalificeren als een zinquote:
RIPquote:
Apartquote:
als ik tot mn aow door moet wel jaquote:
Ik luister nu naar Aviciiquote:
Wel beter dan 40-45 jaar.quote:
Als je halve familie dood is en je lijf naar de klotequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet aan AOW leeftijd denken
Dat jij Goose niet kent wel ja, al is deze wel bekender denk ikquote:
Zonnestraaltjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je halve familie dood is en je lijf naar de klote
En je anus belangrijker is dan je mond.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kan niet wachten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat jij Goose niet kent wel ja, al is deze wel bekender denk ik
Dat is wel jammer voor jequote:
Ja, denk het ?quote:
quote:
Het grootste voordeel van de zomer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZO, 2e was is in het zonnetje aan het bakken
Ja en dat mijn haar er niet 13 uur er over doet om droog te worden, na het douchenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het grootste voordeel van de zomer.
quote:Helaas kan onze logistieke partner de levering van het pakket niet bevestigen.
Raststette!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je niet op een woord kunt komen en je daar helemaal door geïrriteerd raakt? Had net tijdens het lopen dat ik niet op de naam van de tankstations en parkeerplaatsen langs de snelweg kon komen. Wist het wel in het Engels (rest area) en het Franse (aire), maar kon er niet op komen hoe dat nou in het Nederlands heette. Nu maar even uit frustratie opgezocht, het was dus verzorgingsplaats
Nou, dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:
Welkom bij mijn werk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je niet op een woord kunt komen en je daar helemaal door geïrriteerd raakt? Had net tijdens het lopen dat ik niet op de naam van de tankstations en parkeerplaatsen langs de snelweg kon komen. Wist het wel in het Engels (rest area) en het Franse (aire), maar kon er niet op komen hoe dat nou in het Nederlands heette. Nu maar even uit frustratie opgezocht, het was dus verzorgingsplaats
O daar heb ik geen last van met mijn dunne sluike sprietjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat mijn haar er niet 13 uur er over doet om droog te worden, na het douchen
Ja ik gebruik het ook nooit, maar wist dat er een woord voor was maar daar kon ik dus niet opkomenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik echt nog nooit gehoord.
Wel een pleisterplaats.
Ja hè. Of een plek waar je kinderluiers verschoont.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klinkt een beetje bejaardentehuis-achtig tho
Lekker je hersens kraken over woorden waarvan je denkt als je ze eindelijk weet 'ohja'quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Rustplaats kun je ook niet gebruiken want dat is bijna een begraafplaats.
Ja dan moet ik meer aan zaterdagavond weer denken dat ik met een schep buiten stond en een dode huisdier.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja daar zat ik eerst aan te denken, maar heeft nogal een dubbele lading, ook al is het niet de laatstequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja, altijd al vaak dat ik het wel in het Engels wist maar niet op het Nederlandse woord kon komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Mevrouw Bomenverzamelingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had blijkbaar de kaartjes voor die Fleetwood tribute besteld als mevrouw. Kan natuurlijk gebeuren. Alleen bezorgen wij die kaartjes naar de bezoekers. Dus werd ik vanmorgen aangesproken door de bezorger die deze wijk heeft. ehh Erik moet je ons niet iets vertellen en hij liet de post zien...
Oeps
stilteplaats?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar jij hebt daar een goed excuus voor, of had je het hiervoor ook alquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, altijd al vaak dat ik het wel in het Engels wist maar niet op het Nederlandse woord kon komen.
Nu heb ik vaak dat ik überhaupt niet op woorden kan komen
Dat is meer voor bij een natuurgebiedquote:
dibsquote:
Nee dit hoort erbijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar een goed excuus voor, of had je het hiervoor ook al
Dat heb ik zo vaakquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, altijd al vaak dat ik het wel in het Engels wist maar niet op het Nederlandse woord kon komen.
Nu heb ik vaak dat ik überhaupt niet op woorden kan komen
Hangt dan wel af van het percentage ANWB-stellenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Uitrustplaats klinkt dan misschien nog het beste, maar dat klinkt weer alsof het de verzamelplaats is van de ANWB-fietsclub
oh, mag ik dan even vangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat met het Engelse woord kennen maar het Nederlandse woord niet heb ik vooral met vaktechnische termen of vakantie dingenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dit hoort erbij
Alleen dat Engelse wel en het Nederlands niet wel
Ja dan moet ik weer meer denken aan een bankje ergens waar ik even snel ga drinken of roken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Uitrustplaats klinkt dan misschien nog het beste, maar dat klinkt weer alsof het de verzamelplaats is van de ANWB-fietsclub
Wij zijn dat toch nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt dan wel af van het percentage ANWB-stellen
quote:
Bijkompleinquote:
"Ja en dan gewoon via de, ehm, via, wat is alley in het Nederlands ook alweer? En dan kun je gewoon achterom"quote:
En gaan dat ook niet worden. Tenzij jij ook ineens jurkjes gaat dragenquote:
Het klinkt wel zaligquote:
Zo'n bankje aan het water op 10 meter van het bejaardenhuis levensloopwoningquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En gaan dat ook niet worden. Tenzij jij ook ineens jurkjes gaat dragen
Wij bezorgen niet op naam. We moeten bezorgen op het adres die er op staat. Ook woont die persoon er 5 jaar niet meer. Het moet daar bezorgd worden, Stel de woning is zichtbaar leeg, maar er is gewoon een brievenbus. Dan moet de brief gewoon bezorgd worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mevrouw Bomenverzameling![]()
Wij hebben nu een postbezorger die elke keer aanbelt en wil weten wie er woont en of de post echt voor ons is.
Eh, doe niet zo moeilijk en bezorg gewoon op adres.
Bovendien mag volgens mij niet eens wat hij doet m.b.t. de AVG, maar misschien weet jij daar wel meer over?
Die kans acht ik gelukkig vrij kleinquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En gaan dat ook niet worden. Tenzij jij ook ineens jurkjes gaat dragen
Je kunt ook niet bijhouden wie er wel of niet wanneer verhuisd is natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij bezorgen niet op naam. We moeten bezorgen op het adres die er op staat. Ook woont die persoon er 5 jaar niet meer. Het moet daar bezorgd worden, Stel de woning is zichtbaar leeg, maar er is gewoon een brievenbus. Dan moet de brief gewoon bezorgd worden.
Ja, destijds moesten wij dat bij de post ook doen. Dus ik snap die actie niet zo goed. Het gaat hem gewoon niets aan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij bezorgen niet op naam. We moeten bezorgen op het adres die er op staat. Ook woont die persoon er 5 jaar niet meer. Het moet daar bezorgd worden, Stel de woning is zichtbaar leeg, maar er is gewoon een brievenbus. Dan moet de brief gewoon bezorgd worden.
Volgende keer dat die het vraagt moet je hem maar gewoon even op zijn bek slaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, destijds moesten wij dat bij de post ook doen. Dus ik snap die actie niet zo goed. Het gaat hem gewoon niets aan.
Daar moet een fika inquote:
Ja, denk het welquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik denk inderdaad dat wat deze bezorger doet wettelijk niet mag. Ik hoop ook echt dat hij dat niet bij elk adres doet..
Dan ben je toch ook een miljoenmiljard uur bezig als je dat bij ieder adres doetquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik denk inderdaad dat wat deze bezorger doet wettelijk niet mag. Ik hoop ook echt dat hij dat niet bij elk adres doet..
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer dat die het vraagt moet je hem maar gewoon even op zijn bek slaan
Ja, het is ook niet de reguliere post, dus ik denk dat het niet zoveel uitmaakt als hij de hele dag bezig isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook een miljoenmiljard uur bezig als je dat bij ieder adres doet
Zal vast iets te maken hebben met niet op Nederlandse termen kunnen komenquote:
Elke plaats is een vreetplaats.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wilt alleen een vreet- of dinerplaats
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wilt alleen een vreet- of dinerplaats
Ja kan, geen ideequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien is die persoon gewoon bang geworden en heeft hij ooit een agressieve reactie gehad van personen waar hij de brief bezorgde maar die persoon voor wie de brief was, niet op dat adres woonde..
Ik roep maar even iets heel geks hoor...
Ik kom wel vaker op rest area's dan verzorgingsplaatsenquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, dat is wel heel drastisch, maar als ik voor hem de deur open moet doen, dan krijgt hij het wel even te heuren
Het is zo benauwd vandaag. Nu even thuis voor een kopje koffie, maar ik taai zo maar weer af naar het zwembadquote:
Hij wil jou gewoon graag even zienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij is alleen wel 3x komen vragen of dezelfde personen daar wonen
Ik begrijp wel dat hij niet alles kan onthouden, maar alsnog een beetje vreemd
Zeer opmerkelijk dit, Brabantse postbezorgers zijn altijd juist zeer beschaafd, erudiet, slim en vooral welingelicht, kijk maar naar onze eigen postbode in Foqueville.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij is alleen wel 3x komen vragen of dezelfde personen daar wonen
Ik begrijp wel dat hij niet alles kan onthouden, maar alsnog een beetje vreemd
Wil gewoon 4E even spreken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer opmerkelijk dit, Brabantse postbezorgers zijn altijd juist zeer beschaafd, erudiet, slim en vooral welingelicht, kijk maar naar onze eigen postbode in Foqueville.
Ding dongquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
Heel toepasselijk is nu op de radio:
You can ring my bell
Ja, ik heb hem niet aan de deur gehadquote:
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer opmerkelijk dit, Brabantse postbezorgers zijn altijd juist zeer beschaafd, erudiet, slim en vooral welingelicht, kijk maar naar onze eigen postbode in Foqueville.
Dan blijft hij proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem niet aan de deur gehad
Mr. Wattenschijfje wel
Of misschien vindt die Mr. Wattenschijfje juist leuk en belt die alleen maar aan als 4E er niet isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijft hij proberen natuurlijk.
Kan ook. Gebruikt hij de brievenbus als een soort gloryholequote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien vindt die Mr. Wattenschijfje juist leuk en belt die alleen maar aan als 4E er niet is
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook. Gebruikt hij de brievenbus als een soort gloryhole
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed Wattenschijfje zou deze deur waarderen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat onze hoogsteigen Foqueville postbode dat niet doet met die gleuvenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@4EverBlackEyedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik niet doen bij het soort brievenbus wat ik heb, maar goed.quote:
Echt, wat een goorlelquote:
Oh misschien belt ie daarom aanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet doen bij het soort brievenbus wat ik heb, maar goed.
Scheelt weer wat brieven die lastig open gaanquote:
Staat hij dan aan de straat? Dan heeft het niet echt effect natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Voor het hele huisquote:
Klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of mijn zo'n tochtborstel, ook geen aanrader.
Getverquote:
Zin in mijn bedquote:
Zou mij niet verbazenquote:
ow das niet best, ben je depressief aan het worden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in mijn bed
#bejaardenleef
Ik heb zo'n brievenbus die harstikke zwaar is en dichtklaptquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat hij dan aan de straat? Dan heeft het niet echt effect natuurlijk.
Of mijn zo'n tochtborstel, ook geen aanrader.
Nee, wil een beetje bijslapenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow das niet best, ben je depressief aan het worden?
Het is gewoon enorm vermoeiend weerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow das niet best, ben je depressief aan het worden?
Gquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een pakketje voor u [ afbeelding ] '
Natuurlijk is daar een poppetje vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een pakketje voor u [ afbeelding ] '
Vind je elke dag een of meerdere vingers van de postbode?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo'n brievenbus die harstikke zwaar is en dichtklapt
Ik lees een gezonde uitdaging.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja vannacht was het zo heerlijk afgekoeld, maar inmiddels is het alweer 26 graden en vies benauwdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon enorm vermoeiend weer
Ligt eraan met een drankje en een hapje onder een parasol is het wel lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon enorm vermoeiend weer
Ja das de schuld van @Floriquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk is daar een poppetje van
Kijk @4EverBlackEyed, zij kan het ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:12 schreef essnhills het volgende:
Heb hier uw pakketje, kunt u hem even uit deze doos pakken?
Is dit een scene uit "Der Italienische Pizzabezörger"?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:12 schreef essnhills het volgende:
Heb hier uw pakketje, kunt u hem even uit deze doos pakken?
Ben je er al mee langs de dokter geweest?quote:
Hehehe nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je elke dag een of meerdere vingers van de postbode?
Hoiiii Freudquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe nee, gelukkig niet
DHL heeft weleens onze brievenbus gesloopt door er een net iets te groot pakket er door heen te duwen en toen was ie kapot
Meh. Gister was lekkerderquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ligt eraan met een drankje en een hapje onder een parasol is het wel lekker
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe nee, gelukkig niet
DHL heeft weleens onze brievenbus gesloopt door er een net iets te groot pakket er door heen te duwen en toen was ie kapot
@bitterbalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ligt eraan met een drankje en een hapje onder een parasol is het wel lekker
Toen regende het hier de hele dagquote:
Klacht ingediend en toen hebben we een vergoeding voor een nieuwe gekregen.quote:
Oh dat is wel netjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klacht ingediend en toen hebben we een vergoeding voor een nieuwe gekregen.
Hier is geen druppel gevallenquote:
Nee het pakte bij jou net ervoor de afslag naar het IJsselmeerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |