SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
waar doe je de rest van je kleren dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n kledingkast helemaal voor mezelf
https://www.ikea.com/nl/n(...)e-wit-wit-s09429728/
In de wasmand.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar doe je de rest van je kleren dan?
Hengelquote:
Is eigenlijk ook een soort verlengstuk van mijn kledingkast ja in combi met droogrekje.quote:
Ja precies. 'Waar zijn m'n handdoeken? O die hangen al een week aan het droogrek.'quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook een soort verlengstuk van mijn kledingkast ja in combi met droogrekje.
Ik vind mijn winterdekbed tussen mijn kleding al random maar je stofzuiger enz?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:10 schreef mschol het volgende:
ik heb 3meter brede PAX kast als kledingkast
maar ook gelijk opruim kast om andere spullen in te zetten (stofzuiger en dweil kan ik er bv ook in kwijt)
Handdoeken passen gelukkig in het kastje onder de wasbak.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. 'Waar zijn m'n handdoeken? O die hangen al een week aan het droogrek.'
Ja hier ook, moet ik ze er wel in leggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Handdoeken passen gelukkig in het kastje onder de wasbak.
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier ook, moet ik ze er wel in leggen.
Winterdekbed ligt in de bergingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn winterdekbed tussen mijn kleding al random maar je stofzuiger enz?
kledingkast is iets van2,2m denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:10 schreef mschol het volgende:
ik heb 3meter brede PAX kast als kledingkast
maar ook gelijk opruim kast om andere spullen in te zetten (stofzuiger en dweil kan ik er bv ook in kwijt)
Ik wil eigenlijk nog zo'n bak die hopelijk dan onder mijn bed past (anders heb ik er nog geen fuck aan). Waar ik die meuk dan in kan doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winterdekbed ligt in de bergingBij m'n sprei.
Regen is goed, daarom zijn mensen van de Britse eilanden ook veel leuker en slimmer dan die uit de Sahara.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Wel kut als het weer steeds gaat regenen, daar gaat het snel drogen.
4x een 75cm breed kastdeel:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn winterdekbed tussen mijn kleding al random maar je stofzuiger enz?
Die past hier niet, die zijplank van m'n bed is idioot laagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog zo'n bak die hopelijk dan onder mijn bed past (anders heb ik er nog geen fuck aan). Waar ik die meuk dan in kan doen.
winterdekbed hoort in de dekenkist te liggen, maar ligt nog op zolder naast het droogrek waar die overheen hing een paar maanden geleden..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winterdekbed ligt in de bergingBij m'n sprei.
Ik heb m'n zomerdekbed er net een maand op liggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winterdekbed hoort in de dekenkist te liggen, maar ligt nog op zolder naast het droogrek waar die overheen hing een paar maanden geleden..
Ik ben bang dat het hier ook net niet past.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die past hier niet, die zijplank van m'n bed is idioot laag
Wat random bij je kleding.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef mschol het volgende:
meest linker kan dweil, stofzuiger, maar ook voorraad schoonmaak dingen en toiletpapier in
ik heb al een isolatielaagje op mijn lichaamquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n zomerdekbed er net een maand op liggen.
gewoon efficient gebruik maken van de ruimte die er isquote:
Hier bedoelen ze bitterbal mee die een achteloos en onschuldig hapje besluipt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/wagenin(...)r-maar-aan~aaa2f590/
@:bitterbal
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier bedoelen ze bitterbal mee die een achteloos en onschuldig hapje besluipt?
Tot nu toe id ballie wat minder doeltreffendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier bedoelen ze bitterbal mee die een achteloos en onschuldig hapje besluipt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |