Oh misschien belt ie daarom aanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet doen bij het soort brievenbus wat ik heb, maar goed.
Scheelt weer wat brieven die lastig open gaanquote:
Staat hij dan aan de straat? Dan heeft het niet echt effect natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Voor het hele huisquote:
Klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of mijn zo'n tochtborstel, ook geen aanrader.
Getverquote:
Zin in mijn bedquote:
Zou mij niet verbazenquote:
ow das niet best, ben je depressief aan het worden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in mijn bed
#bejaardenleef
Ik heb zo'n brievenbus die harstikke zwaar is en dichtklaptquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat hij dan aan de straat? Dan heeft het niet echt effect natuurlijk.
Of mijn zo'n tochtborstel, ook geen aanrader.
Nee, wil een beetje bijslapenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow das niet best, ben je depressief aan het worden?
Het is gewoon enorm vermoeiend weerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow das niet best, ben je depressief aan het worden?
Gquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een pakketje voor u [ afbeelding ] '
Natuurlijk is daar een poppetje vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een pakketje voor u [ afbeelding ] '
Vind je elke dag een of meerdere vingers van de postbode?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo'n brievenbus die harstikke zwaar is en dichtklapt
Ik lees een gezonde uitdaging.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja vannacht was het zo heerlijk afgekoeld, maar inmiddels is het alweer 26 graden en vies benauwdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon enorm vermoeiend weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |