Ja kan, geen ideequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien is die persoon gewoon bang geworden en heeft hij ooit een agressieve reactie gehad van personen waar hij de brief bezorgde maar die persoon voor wie de brief was, niet op dat adres woonde..
Ik roep maar even iets heel geks hoor...
Ik kom wel vaker op rest area's dan verzorgingsplaatsenquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, dat is wel heel drastisch, maar als ik voor hem de deur open moet doen, dan krijgt hij het wel even te heuren
Het is zo benauwd vandaag. Nu even thuis voor een kopje koffie, maar ik taai zo maar weer af naar het zwembadquote:
Hij wil jou gewoon graag even zienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij is alleen wel 3x komen vragen of dezelfde personen daar wonen
Ik begrijp wel dat hij niet alles kan onthouden, maar alsnog een beetje vreemd
Zeer opmerkelijk dit, Brabantse postbezorgers zijn altijd juist zeer beschaafd, erudiet, slim en vooral welingelicht, kijk maar naar onze eigen postbode in Foqueville.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij is alleen wel 3x komen vragen of dezelfde personen daar wonen
Ik begrijp wel dat hij niet alles kan onthouden, maar alsnog een beetje vreemd
Wil gewoon 4E even spreken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer opmerkelijk dit, Brabantse postbezorgers zijn altijd juist zeer beschaafd, erudiet, slim en vooral welingelicht, kijk maar naar onze eigen postbode in Foqueville.
Ding dongquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
Heel toepasselijk is nu op de radio:
You can ring my bell
Ja, ik heb hem niet aan de deur gehadquote:
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer opmerkelijk dit, Brabantse postbezorgers zijn altijd juist zeer beschaafd, erudiet, slim en vooral welingelicht, kijk maar naar onze eigen postbode in Foqueville.
Dan blijft hij proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem niet aan de deur gehad
Mr. Wattenschijfje wel
Of misschien vindt die Mr. Wattenschijfje juist leuk en belt die alleen maar aan als 4E er niet isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijft hij proberen natuurlijk.
Kan ook. Gebruikt hij de brievenbus als een soort gloryholequote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien vindt die Mr. Wattenschijfje juist leuk en belt die alleen maar aan als 4E er niet is
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook. Gebruikt hij de brievenbus als een soort gloryhole
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed Wattenschijfje zou deze deur waarderen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat onze hoogsteigen Foqueville postbode dat niet doet met die gleuvenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@4EverBlackEyedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik niet doen bij het soort brievenbus wat ik heb, maar goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |