We hadden het over lekkerquote:
foto's mogen toch altijdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet nodig, beer heeft het al bevestigd
[..]
die is gewoon omgekochtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet nodig, beer heeft het al bevestigd
[..]
Hmm daar heb je gelijk inquote:
Lekkerquote:
Voedselquote:
Nahquote:
Ik heb net de lunch opquote:
Wat had je allemaal voor lekkersquote:
Broodje tonijn, broodje abrikozenjam en een beker melkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik had frikandelbroodje en aardbeien en een beker melkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broodje tonijn, broodje abrikozenjam en een beker melk
Melkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had frikandelbroodje en aardbeien en een beker melk
frikandelbroodjeballetjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had frikandelbroodje en aardbeien en een beker melk
Ja die broodjes wilde ik eigenlijk niet, maar hadden ze weer sneaky gedaan. Die dingen net uit de oven halen als ik er langskom na 3 uur lopenquote:
Ik ben geen rare zwitser ofzoquote:
voortaan erlangs lopen als ze nog dicht zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die broodjes wilde ik eigenlijk niet, maar hadden ze weer sneaky gedaan. Die dingen net uit de oven halen als ik er langskom na 3 uur lopen
Ik moet nieuwe ijsjes halen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens met een ijsje in de zon zitten
Kan nog net ff. Half drie weer vergoajerenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zon is hier maar een beetje halfjes, veel sluierbewolkingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker in de melk dopenquote:
quote:
Bring it onquote:
Leuke plaat van Goosequote:
Is dit codetaal?quote:
IK OOK NIETquote:
Oke, ik zal het doorgevenquote:
quote:
Vijf woorden in correcte grammaticale volgorde zou ik toch wel kwalificeren als een zinquote:
RIPquote:
Apartquote:
als ik tot mn aow door moet wel jaquote:
Ik luister nu naar Aviciiquote:
Wel beter dan 40-45 jaar.quote:
Als je halve familie dood is en je lijf naar de klotequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet aan AOW leeftijd denken
Dat jij Goose niet kent wel ja, al is deze wel bekender denk ikquote:
Zonnestraaltjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je halve familie dood is en je lijf naar de klote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |