Zat ik vanmorgen ook te lezen jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/wagenin(...)r-maar-aan~aaa2f590/
@:bitterbal
Mjaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot nu toe id ballie wat minder doeltreffend
Het stikt de laatste jaren van de kinderloze kindse mannen die zoiets kopen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Ama het volgende:
NWS / Furby is terug! haha zitten @:haags en @:dud0r straks met zo'n kut Furby thuis want kind.
Ja, want dat doe ik dagelijksquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik vanmorgen ook te lezen ja'Niet zomaar meer spinnen oppakken.' Hallo?
Okequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het stikt de laatste jaren van de kinderloze kindse mannen die zoiets kopen voor zichzelf.
Ik had er vroeger ook een en die ging 's nachts een keertje aan en toen bleef ie hangen, en heb ik hem maar weggegooidquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Ama het volgende:
NWS / Furby is terug! haha zitten @:haags en @:dud0r straks met zo'n kut Furby thuis want kind.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Als je deed alsof je hem liet vallen maakte ie een angstwindje.
Doe ik iedere ochtend met een brontosaurus, ook maar eens mee stoppen met die gewoonte.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik vanmorgen ook te lezen ja'Niet zomaar meer spinnen oppakken.' Hallo?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Marokkanenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weet net als ik wel door wie hè.
"wordt wel eens per ongeluk het land binnengebracht"
Ik mocht er nooit één. Begreep dat als kind niet maar nu ik volwassen ben (volgens de wet) snap ik wel waarom.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er zo eentje, een mini, een beetje wollig. En m'n nicht en haar broertjes hadden ze ook en dan kon je ze in een kring zetten en ging dit een tijdje zo door
Denk dat als je ze oppakt, je ook dingen kan beschadigen iddquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet er sowieso een glas overheen als ik ze buiten zet.
Mensen die met het vliegtuig op vakantie gaan. Gaan ze toch verbiedenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weet net als ik wel door wie hè.
"wordt wel eens per ongeluk het land binnengebracht"
Zo'n giftige spin denkt zelf heel anders, die kent geen mededogen en bijt gewoon in je oog als hij daar de kans toe krijgt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat als je ze oppakt, je ook dingen kan beschadigen idd
Bij mij krijgen ze gewoon een mep met de Voguequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet er sowieso een glas overheen als ik ze buiten zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die met het vliegtuig op vakantie gaan. Gaan ze toch verbieden
Was ik dit na het nachtmerriemateriaal van @IJsdraakje van gisteren nét weer vergeten..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Ama het volgende:
wat is de nachtmerrie dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was ik dit na het nachtmerriemateriaal van @:IJsdraakje van gisteren nét weer vergeten..
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n giftige spin denkt zelf heel anders, die kent geen mededogen en bijt gewoon in je oog als hij daar de kans toe krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer terug van de kapper. Begon behoorlijk broeierig te worden allemaal.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |