dibsquote:
Nee dit hoort erbijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt daar een goed excuus voor, of had je het hiervoor ook al
Dat heb ik zo vaakquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, altijd al vaak dat ik het wel in het Engels wist maar niet op het Nederlandse woord kon komen.
Nu heb ik vaak dat ik überhaupt niet op woorden kan komen
Hangt dan wel af van het percentage ANWB-stellenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Uitrustplaats klinkt dan misschien nog het beste, maar dat klinkt weer alsof het de verzamelplaats is van de ANWB-fietsclub
oh, mag ik dan even vangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je halve familie dood is en je lijf naar de klote
Dat met het Engelse woord kennen maar het Nederlandse woord niet heb ik vooral met vaktechnische termen of vakantie dingenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dit hoort erbij
Alleen dat Engelse wel en het Nederlands niet wel
Ja dan moet ik weer meer denken aan een bankje ergens waar ik even snel ga drinken of roken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Uitrustplaats klinkt dan misschien nog het beste, maar dat klinkt weer alsof het de verzamelplaats is van de ANWB-fietsclub
Wij zijn dat toch nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt dan wel af van het percentage ANWB-stellen
quote:
Bijkompleinquote:
"Ja en dan gewoon via de, ehm, via, wat is alley in het Nederlands ook alweer? En dan kun je gewoon achterom"quote:
En gaan dat ook niet worden. Tenzij jij ook ineens jurkjes gaat dragenquote:
Het klinkt wel zaligquote:
Zo'n bankje aan het water op 10 meter van het bejaardenhuis levensloopwoningquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En gaan dat ook niet worden. Tenzij jij ook ineens jurkjes gaat dragen
Wij bezorgen niet op naam. We moeten bezorgen op het adres die er op staat. Ook woont die persoon er 5 jaar niet meer. Het moet daar bezorgd worden, Stel de woning is zichtbaar leeg, maar er is gewoon een brievenbus. Dan moet de brief gewoon bezorgd worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mevrouw Bomenverzameling![]()
Wij hebben nu een postbezorger die elke keer aanbelt en wil weten wie er woont en of de post echt voor ons is.
Eh, doe niet zo moeilijk en bezorg gewoon op adres.
Bovendien mag volgens mij niet eens wat hij doet m.b.t. de AVG, maar misschien weet jij daar wel meer over?
Die kans acht ik gelukkig vrij kleinquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En gaan dat ook niet worden. Tenzij jij ook ineens jurkjes gaat dragen
Je kunt ook niet bijhouden wie er wel of niet wanneer verhuisd is natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij bezorgen niet op naam. We moeten bezorgen op het adres die er op staat. Ook woont die persoon er 5 jaar niet meer. Het moet daar bezorgd worden, Stel de woning is zichtbaar leeg, maar er is gewoon een brievenbus. Dan moet de brief gewoon bezorgd worden.
Ja, destijds moesten wij dat bij de post ook doen. Dus ik snap die actie niet zo goed. Het gaat hem gewoon niets aan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij bezorgen niet op naam. We moeten bezorgen op het adres die er op staat. Ook woont die persoon er 5 jaar niet meer. Het moet daar bezorgd worden, Stel de woning is zichtbaar leeg, maar er is gewoon een brievenbus. Dan moet de brief gewoon bezorgd worden.
Volgende keer dat die het vraagt moet je hem maar gewoon even op zijn bek slaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, destijds moesten wij dat bij de post ook doen. Dus ik snap die actie niet zo goed. Het gaat hem gewoon niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |