Omdat Bern en Sas heel erg op zichzelf waren dus ik snap wel dat ze dat grotendeels gemist hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jw en Erik werden door de halve loods daarmee vergeleken,toen ze nog op de bank zaten. Snap niet dat dat Bern ontgaan is.
En Wendy roddelt graag mee.. het is nou niet dat zij leuk over anderen praat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:13 schreef Snensie het volgende:
Zo Wendy is weer goed genoeg voor Babbel om over anderen te roddelen.
Klinkt als het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Buiten hebben ze het over het effect op geur en smaak na Corona.. Erik heeft er nog steeds last van.. hij ruikt nog steeds niet goed. Op het moment dat hij uien aan het snijden is en er komt iemand langsgelopen die net heeft gerookt is het net of iemand een asbak in zijn gezicht heeft gegooid.
Hij heeft dat specifiek als hij uien aan het snijden isquote:
Maar als Wendy er niet is roddelt Babbel over haar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Wendy roddelt graag mee.. het is nou niet dat zij leuk over anderen praat.
Wat in zijn hoofd zit gaat er niet meer uit ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft dat specifiek als hij uien aan het snijden is
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat in zijn hoofd zit gaat er niet meer uit ook.
Jappie heeft weer een leuke dagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Het is al net zo als met die autootjes, meer gesleutel dan gerace
Dat is zeker waar, en ik moet zeggen hij bereid alles altijd wel heel leuk en goed voor,quote:
Da's een beter idee, die karretjes zijn straks alletwee wel stuk.. de BBQ is belangrijker dat die het wel doet vanavondquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
Nou het is maar weer een saaie dag.. zowel op de stream als in de Coss![]()
Snel de stream uit en dan maar lekker met een boek de zon in![]()
Erik zit het allemaal van een afstandje te bekijken..
Het gaat volgens mij echt nog wel leuk worden op de streams vandaag. als ze maar met die race beginnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
Nou het is maar weer een saaie dag.. zowel op de stream als in de Coss![]()
Snel de stream uit en dan maar lekker met een boek de zon in![]()
Erik zit het allemaal van een afstandje te bekijken..
Ze gaan op de camping slapen weet niet hoeveel tenten er komenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
gaan ze met z'n allen in de tent slapen?
Ja hoe dwingend ze is naar Babette dat zij niet samen met Wendy wil zitten, ik hoop zo een keer dat Wendy dit hoortquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Limbus het volgende:
Misselijke kleuter is weer bezig, moet weer haar zin krijgen. Hoe lang pikken ze dat daar nog incl. regie
en dreigt ook niet mee te doen aan bv het slapen enz als "zij"ver bij is Net een klein verpest kind, oh ja, ze is een grote kleuter, als jij dit doet doe ik dat en nog net niet stampvoeten. Ben benieuwd of Babette mee gaat in dit achterlijke gedragquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
Zoe waarschuwd babs nog even dat ze niet leuk gaat doen met Wendy...jaloers krengZe voeld Babs wegglippen
En dat ze nooit meer aan dat vieze vliegenhaar van zoe gaat werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe dwingend ze is naar Babette dat zij niet samen met Wendy wil zitten, ik hoop zo een keer dat Wendy dit hoort
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:46 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En dat ze nooit meer aan dat vieze vliegenhaar van zoe gaat werken
Ze wil Babs voor haarzelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Zoë iets tegen Wendy heeft. Ze hebben toch nooit ruzie gehad of waar komt het vandaan?
Wat denkt ze wel niet wie ze is, maar ja dat gedrag wordt ook nog gevoed door Babs en Isaac incl. de regiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
Zoe waarschuwd babs nog even dat ze niet leuk gaat doen met Wendy...jaloers krengZe voeld Babs wegglippen
Ze wil tv maken zoals ze het noemt, maar ze is er niet zo goed in.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
dit is nu pure egoistische nare karaktereigenschap jaloezie. jij bent van mij en ik ga jou met niemand delenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Zoë iets tegen Wendy heeft. Ze hebben toch nooit ruzie gehad of waar komt het vandaan?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Ik moet wel lachen om die shirtjes met CREW
Leuk gedaanquote:
Maar Isaac en Ciano lopen er niet minder stoer om rondquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, leuk.
Rondom met rafeltjes, dus netjes als gewoonlijk met Janet is het niet gedaan.
Ze beginnen met bijna alles nooit op tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze nu al patat eten, ze hebben net pasta gegeten of was het pastasalade? En er is nog seeds niet geracet
Het zou om 12 uur beginnenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze beginnen met bijna alles nooit op tijd.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Wie zat er nu zo gevaarlijk buiten die Reiling bij de trap?
Mafketel,quote:
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Oooooh ja, wat ging Wendy toen tekeer!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ik
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ik
Ja maar misschien ben jij geen jaloers wicht met een oogje/hormoontje op Nadirquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het zou zomaar eens kunnen. Ik was het zelf al helemaal vergeten.
Hoe vaak gebeurd het als je uien aan het snijden bent er iemand langs je loopt die gerookt heeft? Die man woont alleen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft dat specifiek als hij uien aan het snijden is
Ik hoorde Rupie vanmorgen vragen of de "Verslaggeving" om 17:00h plaats moest vinden... dus dat , erg laatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:58 schreef engine het volgende:
Gaan ze vandaag ook racen? Het komt allemaal wat langzaam op gang heb ik het idee.
Ze hebben een klein bakje met pasta op en dit papieren zakje met friet is ook een kleuterhapje hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben pasta gegeten zitten nu aan de patat en de popcorn... wat een vreetschuren zijn dat zeg!
Janet eet ook alsof haar leven er vanaf hangt...
Nou ik vond het een aardig bakje pasta maar inderdaad het zijn kleine puntzakjes patat... ziet er wel geinig uit.. ik ben een kleine eter en dan lijkt het snel veel...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben een klein bakje met pasta op en dit papieren zakje met friet is ook een kleuterhapje hoor.
Zelfs in die kleine handjes van jappie ziet het eruit als een klein puntzakje
Maar ze heeft wel gelijk. Rupert is een warm mens.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Jaiijj bint soow een warremme mens...Aldus Slijmkutje Eunie... Rupie in the pocket laden
Er komt vroeg of laat een Elliminatie![]()
[ afbeelding ]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
Er heerst intussen hevige kleefaan gedrag overal...
Er komt vroeg of laat een Eliminatie![]()
[ afbeelding ]
Ze loopt met iedereen te slijmen en over iedereen te lullen. Het moet haast wel fout gaan want ze roddelt tegen veel te veel mensen en dat komt een keer uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.
Babbel komt mij de de dag nerveuzer en para over, met het naderende einde en veel te weinig eliminaties ziet ze geen kans meer om al haar ballen omhoog geluld te houden.. bijna te zielig om te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.
Gaat over de TT geloof ik. Alle helden komen voorbij. En waarschijnlijk crashes.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Opperkneusjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelen zich ook de tyfus...![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik vrees dat Eunice de rest van de loodstijd vult ermee... die heeft zoveel hobby's en toestandenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:59 schreef kater1 het volgende:
Stel je voor dat ze allemaal een twee uur durende docu over zijn / haar werk of hobby zouden mogen laten zien. Eunice met 'Yoga door de eeuwen heen' bijvoorbeeld....
Zou me nu niet meer verbazen dat het morgen is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina zit ik hier klaar voor om 12 uur met m'n gekke bek... je hebt wat goed te maken Jap, het moet straks wel vreselijk leuk worden... straks zijn die races morgen, nou dan kan je me weggooien...
Mij ook niet...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou me nu niet meer verbazen dat het morgen is.
Om 12 uur was de opening. En 12.30 gezamenlijk lunchen. En 13.00 uur de baan en de auto uitleggen. En 14.00 uur de baan en de auto's uitproberen. En 15.00 uur een snack en de film voorbereiden. Om 16 uur de film. Om 18.00 BBQ. 20.00 Alles gezamenlijk opruimen. 21.00 uur naar bed want morgen een drukke dag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina zit ik hier klaar voor om 12 uur met m'n gekke bek... je hebt wat goed te maken Jap, het moet straks wel vreselijk leuk worden... straks zijn die races morgen, nou dan kan je me weggooien...
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Ja tuurlijk maar ik had me geestelijk voorbereid op het racen... dit is een hele omschakeling..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Barbecueën en kamperen lijkt me ook wel leuk
Leuke wilde gok...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Om 12 uur was de opening. En 12.30 gezamenlijk lunchen. En 13.00 uur de baan en de auto uitleggen. En 14.00 uur de baan en de auto's uitproberen. En 15.00 uur een snack en de film voorbereiden. Om 16 uur de film. Om 18.00 BBQ. 20.00 Alles gezamenlijk opruimen. 21.00 uur naar bed want morgen een drukke dag.
Bovenstaande is een wilde gok.
Had ze toch samen met o.a. Jappie zitten bestuderen? Waar ze allemaal geweest waren enzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat Mirthe van de week een spel heeft gewonnen, dat ging over afstanden van landen op de wereld oid
Wel toevallig dat ze al dagen bezig was met een poster van de wereld.
Ja en toen wist ze meteen de vliegafstanden ...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat Mirthe van de week een spel heeft gewonnen, dat ging over afstanden van landen op de wereld oid
Sterker nog, ze heeft ook een kleine wereldbol (zullen ook wel lichtjes inzitten)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sportief en ook nog geniaalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja en toen wist ze meteen de vliegafstanden ...
Accu's die in de brand vliegen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:23 schreef Frummelie het volgende:
Hoe verassend 2 karretjes kapot.... remstang afgebroken..whats next?
zolang het karretje op standje bonenstaak afgesteld kon worden, zou dat niet uit moeten maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Erik had er het laatst met poten aangezeten om het karretje op stand Bonestaak te zetten![]()
[ afbeelding ]
Wel fijn dat je nog in het weekend terecht kan..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:25 schreef WebbySP het volgende:
Had m'n geluid nogal hard staan op het moment dat Sasha - zwaar overdreven - reageerde.
Heb een afspraak met de KNO arts morgen.......
Hij heeft er het laatst met zijn pootjes aangezeten.. of 'ie het laatste gaatje goed had, is zeer twijfelachtig ..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang het karretje op standje bonenstaak afgesteld kon worden, zou dat niet uit moeten maken.
en daardoor zou dan de remstang afbreken?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft er het laatst met zijn pootjes aangezeten.. of 'ie het laatste gaatje goed had, is zeer twijfelachtig ..![]()
[ afbeelding ]
Tsja, alles is mogelijk daarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
en daardoor zou dan de remstang afbreken?
Alweer dus, begin van de middag ook al, maar dat vonden Jasper en nog een paar geen goed ideequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:33 schreef WebbySP het volgende:
Wil Erik er nu een stukje hout in doen om het te fiksen?
Ja, dan wel erg toevallig dat er een proef komt over landen op de wereld en de afstanden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ze toch samen met o.a. Jappie zitten bestuderen? Waar ze allemaal geweest waren enzo?
zo kun je achter alles wel iets zoeken/quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, dan wel erg toevallig dat er een proef komt over landen op de wereld en de afstanden?
Weet ook niet of de afstanden zijn vermeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
zo kun je achter alles wel iets zoeken/
Die kaart met die landen is door meer mensen bekeken, ze hebben erover gesproken wie, waar was geweest en wat voor bewoners er zijn, hoe toegankelijk de landen zijn, maar niet echt gesproken of uit het hoofd geleerd hoe veel kilometer het vliegen was van de ene stad naar de andere
En waarschijnlijk ook gewoon heel veel geluk gehad. Dat heb je nou eenmaal met gokken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ook niet of de afstanden zijn vermeld.
Het is typisch Mirthe, die Nachtwacht had ze ook heel goed bestudeerd.
quote:
Geloof ook werkelijk dat ze sportief gezien dicht bij de mannen staat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. ja... dat het afbreekt... Miertje kent haar eigen krachten niet meer...Een Beest is het![]()
[ afbeelding ]
Nee, was puur inschatten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ook niet of de afstanden zijn vermeld.
Het is typisch Mirthe, die Nachtwacht had ze ook heel goed bestudeerd.
Ze had het bijzonder snel door hoe dat ding werkte ja, maar gelijk vol gassen en gillen in elke bocht.. een prima Kermis attractie voor Miertjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof ook werkelijk dat ze sportief gezien dicht bij de mannen staat.
Die wil het liefst zittend of liggend ouwehoeren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:47 schreef Frummelie het volgende:
Babette en Zoe ook zo lekker enthousiast... not.
Ik zag hem hier mee bezig en bedacht me al, niet stevig genoeg dit gaat KAPOT!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Erik had er het laatst met poten aangezeten om het karretje op stand Bonestaak te zetten![]()
[ afbeelding ]
Die wereldbol is van Bernquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft ook een kleine wereldbol (zullen ook wel lichtjes inzitten)
Ja, dat was mooi...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah lekker aan die hendeltjes blijven rukken, en roepen helpt idd niet![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ze hebben er meer dan 1quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:13 schreef engine het volgende:
Wanneer leren ze nou eens om extra karretjes of net wat te regelen...
Twee? Of wel meer.quote:
Is er geen race geweest? had eerst door moeten lezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik had me geestelijk voorbereid op het racen... dit is een hele omschakeling..![]()
Is eigenlijk kinderspeelgoed zoals ik het begreep..Wel zonde weer...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
Het probleem is, dat het goedkope rotzooi blijkt te zijn.
Dat idee had ik ook al.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is eigenlijk kinderspeelgoed zoals ik het begreep..Wel zonde weer...
Het is al net als met die bestuurbare autootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, de Karretjes moeten naar de IC, voor een volledige check-up
Ook waarschijnlijk Ali Express rotzooi.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al net als met die bestuurbare autootjes
Jahh, ze duwen en trekken aan die stangetjes alsof het F16 straaljagers zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al net als met die bestuurbare autootjes
Wel jammer het had zo leuk kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ze duwen en trekken aan die stangetjes alsof het F16 straaljagers zijn
Nope ...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er geen race geweest? had eerst door moeten lezen![]()
Ja, triest Erin neemt al de vitale delen onder handen van zijn Patient de Erik-24quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer het had zo leuk kunnen zijn
Nee ik had door moeten lezen dan kon ik zien dat ze aan het racen waren en dat de boel alweer kapot wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nope ...
Wat had ik moeten lezen?...
Grappig, leeftijd van z'n toekomstige vriendin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, triest Erin neemt al de vitale delen onder handen van zijn Patient de Erik-24![]()
[ afbeelding ]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik had door moeten lezen dan kon ik zien dat ze aan het racen waren en dat de boel alweer kapot was
O dan gaan ze het op de fiets doen, dat zou wel jammer zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgen
Morgen zijn er vast wel 2 verse karretjes aangewaaid in het Achtertuintje van Oma Tinglingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgen
De eerste scheurtjes zijn er alquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Kleine irritaties tussen babbelbitch en en Zoë.( die haar zinnen niet afmaakt)
Goor hequote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme wat zien die frituurpannen er goor uit
Ja heel jammer maar ze kunnen die karretjes niet meer repareren, jammer genoeg...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan gaan ze het op de fiets doen, dat zou wel jammer zijn
Ja echt heel goorquote:
Alles wat boven de 70 0C is geweest is ontsmet..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme wat zien die frituurpannen er goor uit
Ja heel jammer maar ze kunnen die karretjes niet meer repareren, jammer genoeg...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan gaan ze het op de fiets doen, dat zou wel jammer zijn
Haha, zou wel leuk zijn...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen zijn er vast wel 2 verse karretjes aangewaaid in het Achtertuintje van Oma Tingling
Bern wil op een glamping!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere SeikSas.. Ben jij zo verwent? tegen haar verblufte "vriendje"
Hopelijk 1 van beide de volgende nominatieronde, maar ze willen zelf op Ruppert of Ima begreep ik vorige week. Dan ben ik dus team Ruppert/Ima als het zo gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Nog max 2 maanden, daarna mogen ze God zij dank elk hun eigen weg weer voordat er een vermoord wordt... dan is hun "straf" eindelijk over![]()
[ afbeelding ]
Het gaat er nu wel om dringen de irritante linkmichels er snel uit te trappen voor het te laat is , zo weinig tijd nog, dat beetje geld winnen tot de finale kan met elke sukkel daar primaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk 1 van beide de volgende nominatieronde, maar ze willen zelf op Ruppert of Ima begreep ik vorige week. Dan ben ik dus team Ruppert/Ima als het zo gaat uitpakken.
Blijft dat die karretjes van inferieure kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:21 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Jappie zegt dat ze toch met dat karretje gaan rijden morgen... en Erik is druk het karretje weer als nieuw te maken... hopelijk doen ze het morgen allebei weer.
Anders is het wel sneu voor het werk wat ze eraan gehad hebben vooral voor Jappie.
Het was een leuke Demolition Derby vandaag.. een prima dag geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:21 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Jappie zegt dat ze toch met dat karretje gaan rijden morgen... en Erik is druk het karretje weer als nieuw te maken... hopelijk doen ze het morgen allebei weer.
Anders is het wel sneu voor al het werk wat ze eraan gehad hebben vooral voor Jappie.
het zou ook wel vreemd zijn geweest als vandaag de trainingen zouden zijn, en morgen de race en dan morgen ineens met fietsen het parcours gaan rijden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:21 schreef Frummelie het volgende:
Anders is het wel sneu voor al het werk wat ze eraan gehad hebben vooral voor Jappie.
Ja echt gammele bakkies...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft dat die karretjes van inferieure kwaliteit zijn.
Haha ja had ook raar geweest maar bij gebrek aan beter hadden ze geen andere keus.. hopelijk krijg Erik het voor elkaar.. hij had goede hoop in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou ook wel vreemd zijn geweest als vandaag de trainingen zouden zijn, en morgen de race en dan morgen ineens met fietsen het parcours gaan rijden.
dan kunnen ze net zo goed gaan rennen. Met die gammele grote fiets kun je nooit deze bochten maken die Jappie heeft uitgetekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja had ook raar geweest maar bij gebrek aan beter hadden ze geen andere keus.. hopelijk krijg Erik het voor elkaar.. hij had goede hoop in ieder geval
Ooh jeetje zou zo maar kunnen, ik heb geen idee of dat wel of niet gaat maar het is gewoon gestuntel en dat is niet leuk.. wordt vervolgd Verida...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kunnen ze net zo goed gaan rennen. Met die gammele grote fiets kun je nooit deze bochten maken die Jappie heeft uitgetekend.
Zijn er wel meer bijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:44 schreef pingu66 het volgende:
Wat moet Zoë daar nu weer bij? Controleren wat de manager gekocht heeft?
Ik las "platjes"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:46 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Zoe aant janken... Isaac is boos want de patatjes zijn de bruin...
O jee zielig mens weerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:49 schreef spapaars het volgende:
Ze moet nu toch wel weten dat Isaac alle eer van patatbakker en alle andere dingen voor zichzelf houdt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:01 schreef Frummelie het volgende:
Goed zo Isaac en niet alleen zeggen maar ook doen....Isaac is er klaar mee en ze moet uit z'n buurt blijven, hij is haar gedrag spuugzat..
Nou Zoe lekker gaan zuipen en dan voor rood gaan..hatsjikidee.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:00 schreef danaqui het volgende:
Gaan leuke dagen worden Ice is klaar met het gedrag van Zoë ze moet een paar dagen uit zijn buurt blijven![]()
Gewoon dom dat ze aan die Isaac wil hangen, het is een speler die de hele dag de mensen daar observeert omdat hij 24/7 met het spel bezig is.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
Al heb je met de Duivel oog in oog gestaan....Grijp die kut Isaac
Dat is haar enige bestaansrecht daar... rellen en konkelen ... dat ze er nog steeds zit verbaast mij al 9 maandenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:26 schreef schizolientje het volgende:
ff stoeien en Isaac in de camera kijken en dat was t werr
Misschien leeft hij niet met haar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef Limbus het volgende:
Isaac zegt tegen Sas ik kan niet wachten om mijn kinderen en familie weer te zien. Hij benoemt niet zijn vriendin erbij
Wat probeert Bern te verbergen met die handen zo in zijn zakken?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
TV maakt dik misschien.. maar dat bakbeest Sjanet is 2x zo groot geworden sinds ze in de Show meedoet![]()
[ afbeelding ]
Ze was nog tweemaal zo dik als dat ze nu is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
TV maakt dik misschien.. maar dat bakbeest Sjanet is 2x zo groot geworden sinds ze in de Show meedoet![]()
[ afbeelding ]
Dat 'ie met zijn houding geen raad weet, en eigenlijk met zowat nix raad weet, niet met SeikSas, niet met de rest van de deelnemers, tenzij 'ie een spelletje kwijt moet, niet geheel ingegeven door de scripts van Achterquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat probeert Bern te verbergen met die handen zo in zijn zakken?
Een rol autodrop..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat probeert Bern te verbergen met die handen zo in zijn zakken?
Neejjj dat bestaat niet.. dikker dan Moira nu?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze was nog tweemaal zo dik als dat ze nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |