Twee? Of wel meer.quote:
Is er geen race geweest? had eerst door moeten lezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik had me geestelijk voorbereid op het racen... dit is een hele omschakeling..![]()
Is eigenlijk kinderspeelgoed zoals ik het begreep..Wel zonde weer...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
Het probleem is, dat het goedkope rotzooi blijkt te zijn.
Dat idee had ik ook al.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is eigenlijk kinderspeelgoed zoals ik het begreep..Wel zonde weer...
Het is al net als met die bestuurbare autootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, de Karretjes moeten naar de IC, voor een volledige check-up
Ook waarschijnlijk Ali Express rotzooi.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al net als met die bestuurbare autootjes
Jahh, ze duwen en trekken aan die stangetjes alsof het F16 straaljagers zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al net als met die bestuurbare autootjes
Wel jammer het had zo leuk kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ze duwen en trekken aan die stangetjes alsof het F16 straaljagers zijn
Nope ...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er geen race geweest? had eerst door moeten lezen![]()
Ja, triest Erin neemt al de vitale delen onder handen van zijn Patient de Erik-24quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer het had zo leuk kunnen zijn
Nee ik had door moeten lezen dan kon ik zien dat ze aan het racen waren en dat de boel alweer kapot wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nope ...
Wat had ik moeten lezen?...
Grappig, leeftijd van z'n toekomstige vriendin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, triest Erin neemt al de vitale delen onder handen van zijn Patient de Erik-24![]()
[ afbeelding ]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik had door moeten lezen dan kon ik zien dat ze aan het racen waren en dat de boel alweer kapot was
O dan gaan ze het op de fiets doen, dat zou wel jammer zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgen
Morgen zijn er vast wel 2 verse karretjes aangewaaid in het Achtertuintje van Oma Tinglingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgen
De eerste scheurtjes zijn er alquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Kleine irritaties tussen babbelbitch en en Zoë.( die haar zinnen niet afmaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |