Mafketel,quote:
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Zoë iets tegen Wendy heeft. Ze hebben toch nooit ruzie gehad of waar komt het vandaan?
Oooooh ja, wat ging Wendy toen tekeer!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ik
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ik
Ja maar misschien ben jij geen jaloers wicht met een oogje/hormoontje op Nadirquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het zou zomaar eens kunnen. Ik was het zelf al helemaal vergeten.
Hoe vaak gebeurd het als je uien aan het snijden bent er iemand langs je loopt die gerookt heeft? Die man woont alleen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft dat specifiek als hij uien aan het snijden is
Ik hoorde Rupie vanmorgen vragen of de "Verslaggeving" om 17:00h plaats moest vinden... dus dat , erg laatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:58 schreef engine het volgende:
Gaan ze vandaag ook racen? Het komt allemaal wat langzaam op gang heb ik het idee.
Ze hebben een klein bakje met pasta op en dit papieren zakje met friet is ook een kleuterhapje hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben pasta gegeten zitten nu aan de patat en de popcorn... wat een vreetschuren zijn dat zeg!
Janet eet ook alsof haar leven er vanaf hangt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |