Omdat Bern en Sas heel erg op zichzelf waren dus ik snap wel dat ze dat grotendeels gemist hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jw en Erik werden door de halve loods daarmee vergeleken,toen ze nog op de bank zaten. Snap niet dat dat Bern ontgaan is.
En Wendy roddelt graag mee.. het is nou niet dat zij leuk over anderen praat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:13 schreef Snensie het volgende:
Zo Wendy is weer goed genoeg voor Babbel om over anderen te roddelen.
Klinkt als het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Buiten hebben ze het over het effect op geur en smaak na Corona.. Erik heeft er nog steeds last van.. hij ruikt nog steeds niet goed. Op het moment dat hij uien aan het snijden is en er komt iemand langsgelopen die net heeft gerookt is het net of iemand een asbak in zijn gezicht heeft gegooid.
Hij heeft dat specifiek als hij uien aan het snijden isquote:
Maar als Wendy er niet is roddelt Babbel over haar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Wendy roddelt graag mee.. het is nou niet dat zij leuk over anderen praat.
Wat in zijn hoofd zit gaat er niet meer uit ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft dat specifiek als hij uien aan het snijden is
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat in zijn hoofd zit gaat er niet meer uit ook.
Jappie heeft weer een leuke dagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Het is al net zo als met die autootjes, meer gesleutel dan gerace
Dat is zeker waar, en ik moet zeggen hij bereid alles altijd wel heel leuk en goed voor,quote:
Da's een beter idee, die karretjes zijn straks alletwee wel stuk.. de BBQ is belangrijker dat die het wel doet vanavondquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
Nou het is maar weer een saaie dag.. zowel op de stream als in de Coss![]()
Snel de stream uit en dan maar lekker met een boek de zon in![]()
Erik zit het allemaal van een afstandje te bekijken..
Het gaat volgens mij echt nog wel leuk worden op de streams vandaag. als ze maar met die race beginnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
Nou het is maar weer een saaie dag.. zowel op de stream als in de Coss![]()
Snel de stream uit en dan maar lekker met een boek de zon in![]()
Erik zit het allemaal van een afstandje te bekijken..
Ze gaan op de camping slapen weet niet hoeveel tenten er komenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
gaan ze met z'n allen in de tent slapen?
Ja hoe dwingend ze is naar Babette dat zij niet samen met Wendy wil zitten, ik hoop zo een keer dat Wendy dit hoortquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Limbus het volgende:
Misselijke kleuter is weer bezig, moet weer haar zin krijgen. Hoe lang pikken ze dat daar nog incl. regie
en dreigt ook niet mee te doen aan bv het slapen enz als "zij"ver bij is Net een klein verpest kind, oh ja, ze is een grote kleuter, als jij dit doet doe ik dat en nog net niet stampvoeten. Ben benieuwd of Babette mee gaat in dit achterlijke gedragquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
Zoe waarschuwd babs nog even dat ze niet leuk gaat doen met Wendy...jaloers krengZe voeld Babs wegglippen
En dat ze nooit meer aan dat vieze vliegenhaar van zoe gaat werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe dwingend ze is naar Babette dat zij niet samen met Wendy wil zitten, ik hoop zo een keer dat Wendy dit hoort
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:46 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En dat ze nooit meer aan dat vieze vliegenhaar van zoe gaat werken
Ze wil Babs voor haarzelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Zoë iets tegen Wendy heeft. Ze hebben toch nooit ruzie gehad of waar komt het vandaan?
Wat denkt ze wel niet wie ze is, maar ja dat gedrag wordt ook nog gevoed door Babs en Isaac incl. de regiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
Zoe waarschuwd babs nog even dat ze niet leuk gaat doen met Wendy...jaloers krengZe voeld Babs wegglippen
Ze wil tv maken zoals ze het noemt, maar ze is er niet zo goed in.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
dit is nu pure egoistische nare karaktereigenschap jaloezie. jij bent van mij en ik ga jou met niemand delenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Zoë iets tegen Wendy heeft. Ze hebben toch nooit ruzie gehad of waar komt het vandaan?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Ik moet wel lachen om die shirtjes met CREW
Leuk gedaanquote:
Maar Isaac en Ciano lopen er niet minder stoer om rondquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, leuk.
Rondom met rafeltjes, dus netjes als gewoonlijk met Janet is het niet gedaan.
Ze beginnen met bijna alles nooit op tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze nu al patat eten, ze hebben net pasta gegeten of was het pastasalade? En er is nog seeds niet geracet
Het zou om 12 uur beginnenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze beginnen met bijna alles nooit op tijd.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Wie zat er nu zo gevaarlijk buiten die Reiling bij de trap?
Mafketel,quote:
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Oooooh ja, wat ging Wendy toen tekeer!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ik
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
(ruim 9 maanden geleden) Nadir denk ik
Ja maar misschien ben jij geen jaloers wicht met een oogje/hormoontje op Nadirquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:26 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het zou zomaar eens kunnen. Ik was het zelf al helemaal vergeten.
Hoe vaak gebeurd het als je uien aan het snijden bent er iemand langs je loopt die gerookt heeft? Die man woont alleen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft dat specifiek als hij uien aan het snijden is
Ik hoorde Rupie vanmorgen vragen of de "Verslaggeving" om 17:00h plaats moest vinden... dus dat , erg laatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:58 schreef engine het volgende:
Gaan ze vandaag ook racen? Het komt allemaal wat langzaam op gang heb ik het idee.
Ze hebben een klein bakje met pasta op en dit papieren zakje met friet is ook een kleuterhapje hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben pasta gegeten zitten nu aan de patat en de popcorn... wat een vreetschuren zijn dat zeg!
Janet eet ook alsof haar leven er vanaf hangt...
Nou ik vond het een aardig bakje pasta maar inderdaad het zijn kleine puntzakjes patat... ziet er wel geinig uit.. ik ben een kleine eter en dan lijkt het snel veel...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben een klein bakje met pasta op en dit papieren zakje met friet is ook een kleuterhapje hoor.
Zelfs in die kleine handjes van jappie ziet het eruit als een klein puntzakje
Maar ze heeft wel gelijk. Rupert is een warm mens.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Jaiijj bint soow een warremme mens...Aldus Slijmkutje Eunie... Rupie in the pocket laden
Er komt vroeg of laat een Elliminatie![]()
[ afbeelding ]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
Er heerst intussen hevige kleefaan gedrag overal...
Er komt vroeg of laat een Eliminatie![]()
[ afbeelding ]
Ze loopt met iedereen te slijmen en over iedereen te lullen. Het moet haast wel fout gaan want ze roddelt tegen veel te veel mensen en dat komt een keer uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.
Babbel komt mij de de dag nerveuzer en para over, met het naderende einde en veel te weinig eliminaties ziet ze geen kans meer om al haar ballen omhoog geluld te houden.. bijna te zielig om te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.
Gaat over de TT geloof ik. Alle helden komen voorbij. En waarschijnlijk crashes.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Opperkneusjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelen zich ook de tyfus...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |