Ja hoe dwingend ze is naar Babette dat zij niet samen met Wendy wil zitten, ik hoop zo een keer dat Wendy dit hoortquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Limbus het volgende:
Misselijke kleuter is weer bezig, moet weer haar zin krijgen. Hoe lang pikken ze dat daar nog incl. regie
en dreigt ook niet mee te doen aan bv het slapen enz als "zij"ver bij is Net een klein verpest kind, oh ja, ze is een grote kleuter, als jij dit doet doe ik dat en nog net niet stampvoeten. Ben benieuwd of Babette mee gaat in dit achterlijke gedragquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
Zoe waarschuwd babs nog even dat ze niet leuk gaat doen met Wendy...jaloers krengZe voeld Babs wegglippen
En dat ze nooit meer aan dat vieze vliegenhaar van zoe gaat werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe dwingend ze is naar Babette dat zij niet samen met Wendy wil zitten, ik hoop zo een keer dat Wendy dit hoort
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:46 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En dat ze nooit meer aan dat vieze vliegenhaar van zoe gaat werken
Ze wil Babs voor haarzelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Zoë iets tegen Wendy heeft. Ze hebben toch nooit ruzie gehad of waar komt het vandaan?
Wat denkt ze wel niet wie ze is, maar ja dat gedrag wordt ook nog gevoed door Babs en Isaac incl. de regiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
Zoe waarschuwd babs nog even dat ze niet leuk gaat doen met Wendy...jaloers krengZe voeld Babs wegglippen
Ze wil tv maken zoals ze het noemt, maar ze is er niet zo goed in.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Setje72 het volgende:
dit is nu pure egoistische nare karaktereigenschap jaloezie. jij bent van mij en ik ga jou met niemand delenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:49 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Zoë iets tegen Wendy heeft. Ze hebben toch nooit ruzie gehad of waar komt het vandaan?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Ik moet wel lachen om die shirtjes met CREW
Leuk gedaanquote:
Maar Isaac en Ciano lopen er niet minder stoer om rondquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, leuk.
Rondom met rafeltjes, dus netjes als gewoonlijk met Janet is het niet gedaan.
Ze beginnen met bijna alles nooit op tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze nu al patat eten, ze hebben net pasta gegeten of was het pastasalade? En er is nog seeds niet geracet
Het zou om 12 uur beginnenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze beginnen met bijna alles nooit op tijd.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Wie zat er nu zo gevaarlijk buiten die Reiling bij de trap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |