Nou, ik vrees dat Eunice de rest van de loodstijd vult ermee... die heeft zoveel hobby's en toestandenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:59 schreef kater1 het volgende:
Stel je voor dat ze allemaal een twee uur durende docu over zijn / haar werk of hobby zouden mogen laten zien. Eunice met 'Yoga door de eeuwen heen' bijvoorbeeld....
Zou me nu niet meer verbazen dat het morgen is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina zit ik hier klaar voor om 12 uur met m'n gekke bek... je hebt wat goed te maken Jap, het moet straks wel vreselijk leuk worden... straks zijn die races morgen, nou dan kan je me weggooien...
Mij ook niet...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou me nu niet meer verbazen dat het morgen is.
Om 12 uur was de opening. En 12.30 gezamenlijk lunchen. En 13.00 uur de baan en de auto uitleggen. En 14.00 uur de baan en de auto's uitproberen. En 15.00 uur een snack en de film voorbereiden. Om 16 uur de film. Om 18.00 BBQ. 20.00 Alles gezamenlijk opruimen. 21.00 uur naar bed want morgen een drukke dag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina zit ik hier klaar voor om 12 uur met m'n gekke bek... je hebt wat goed te maken Jap, het moet straks wel vreselijk leuk worden... straks zijn die races morgen, nou dan kan je me weggooien...
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Ja tuurlijk maar ik had me geestelijk voorbereid op het racen... dit is een hele omschakeling..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Barbecueën en kamperen lijkt me ook wel leuk
Leuke wilde gok...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Om 12 uur was de opening. En 12.30 gezamenlijk lunchen. En 13.00 uur de baan en de auto uitleggen. En 14.00 uur de baan en de auto's uitproberen. En 15.00 uur een snack en de film voorbereiden. Om 16 uur de film. Om 18.00 BBQ. 20.00 Alles gezamenlijk opruimen. 21.00 uur naar bed want morgen een drukke dag.
Bovenstaande is een wilde gok.
Had ze toch samen met o.a. Jappie zitten bestuderen? Waar ze allemaal geweest waren enzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat Mirthe van de week een spel heeft gewonnen, dat ging over afstanden van landen op de wereld oid
Wel toevallig dat ze al dagen bezig was met een poster van de wereld.
Ja en toen wist ze meteen de vliegafstanden ...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat Mirthe van de week een spel heeft gewonnen, dat ging over afstanden van landen op de wereld oid
Sterker nog, ze heeft ook een kleine wereldbol (zullen ook wel lichtjes inzitten)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sportief en ook nog geniaalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja en toen wist ze meteen de vliegafstanden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |