Dan had je het nodigquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:50 schreef Charmian het volgende:
Ik wilde gisteravond hier sc'en maar op de bank in slaap gevallen
Ik moet nog 34 jaar ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:52 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moet nog 2 dagen werken. Maar ik heb zooooo geen zin
Te vaak wel hoor, en best wel irritant. Zit je een film of serie te kijken zie je nog net de aftiteling omdat in slaap gevallen, weet je nog niksquote:
vakanties, zijn zo voorbij en dan moet je alweer werkenquote:
Sssssttt ik ga 3 weken genietenquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
vakanties, zijn zo voorbij en dan moet je alweer werken
Charmiaaaannnnnquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:50 schreef Charmian het volgende:
Ik wilde gisteravond hier sc'en maar op de bank in slaap gevallen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gejuicht vandaag?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Jaaaaa daar ben jequote:Op donderdag 22 juni 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Te warm voor om te juichen,heb je meteen klotsende okselsquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Die heb ik al zonder te juichenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te warm voor om te juichen,heb je meteen klotsende oksels
Dat frist dan lekker op met de armpjes omhoogquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te warm voor om te juichen,heb je meteen klotsende oksels
Dat is niet best, misschien even je konijnenvachtje scherenquote:
Lekker de wind langs je oksels woehoeequote:Op donderdag 22 juni 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat frist dan lekker op met de armpjes omhoog
Maar maar maar, dan ben ik niet meer fluffyquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet best, misschien even je konijnenvachtje scheren
En dan in de winkel voor een ventilator gaan staanquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker de wind langs je oksels woehoee
Dan kun je na een kwartiertje wel lekker rustig verder winkelenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan in de winkel voor een ventilator gaan staan
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je na een kwartiertje wel lekker rustig verder winkelen
Ieder nadeel hept zijn voordeelquote:
Ik zou het nooit durven maar een enorme Ruft laten voor een ventilator in een winkel ..quote:
Ik heb ooit meegemaakt dat iemand een mega ruft liet in de trein, 10 minuten later was de halve coupe leegquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het nooit durven maar een enorme Ruft laten voor een ventilator in een winkel ..
Dan lach je je toch ook de ballen uit de broek
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegemaakt dat iemand een mega ruft liet in de trein, 10 minuten later was de halve coupe leeg
Je blijft wel fluffy hoor, alleen is dat niet te zienquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan ben ik niet meer fluffy![]()
Dat is wel fijn, sowieso is in sommige winkels wel lekker koelquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan in de winkel voor een ventilator gaan staan
Waar rijd Ferrari dan dit weekendquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
Wat gaat het worden dit weekend kaninchen
De wederopstanding van Ferrari ?
Volgend weekendquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar rijd Ferrari dan dit weekend
Die wederopstanding komt als ze eindelijk slim genoeg zijn om mij een contract te geven als hoofd strateegquote:
Dan hoop ik voor jou heel snelquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wederopstanding komt als ze eindelijk slim genoeg zijn om mij een contract te geven als hoofd strateeg
Strategisch zaten ze er in Canada wel weer best goed bij, ook al dacht ik in eerste instantie dat het een fout was om door te rijden tijdens de safety car.quote:
Hadden ze in de quali geluisterd naar leclerc hadden ze er beter bij gezetenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Strategisch zaten ze er in Canada wel weer best goed bij, ook al dacht ik in eerste instantie dat het een fout was om door te rijden tijdens de safety car.
Ik vind Charles sowieso wat zwakjes in het doordrukken van zijn mening en dat hij te vaak gewoon doet wat het team wil.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze in de quali geluisterd naar leclerc hadden ze er beter bij gezeten
Wat erruggg!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:54 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry ik wilde gisteravond nog terugkomen, maar ben in slaap gevallen
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:54 schreef xsaskiax het volgende:
pfff ben de hele ochtend druk geweest, gedonder met riolering door verzakking in de straat (om een lang verhaal kort te maken) loopt al vanaf 2019 en daar gaan ze nu eindelijk iets aan doen
hee Rabbit in het verre Italiëquote:
okidoki, ga ik vanavond wel ff mee oefenen, dank je welquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
Rechter muisklik op de afbeelding en dan op 'open in nieuw tabblad' en dan krijg je wel een .png link
[ afbeelding ]
Op share klikken en dan copy direct link en dan tussen [img] [/img] plaatsenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:13 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
huh waarom lukt het me ineens niet meer om een afbeelding te plaatsen als img?
https://gyazo.com/3dc72ea08afa15384392a4890b69ef7a
Dat wil vaak ook werkenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op share klikken en dan copy direct link en dan tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] plaatsen
Warm en zonder regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
Nah ik zal wel weer iets simpels helemaal verkeerd doen
[..]
hee Rabbit in het verre Italiëhow's life?
dat dusquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op share klikken en dan copy direct link en dan tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah! Meteen met de shampoo naar buitenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kun je in de plassen gaan stampen KinKi![]()
Het weerbericht is echt geen peil op te trekken... verandert met het uur lijkt het welquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag, blijf aan het slepen met de tuinkussens, dan lijkt er regen te komen, dan weer niet. Net toch maar weer alles regenrpoof gemaakt, want er schijnt het e.e.a. aan te komen
Doe wel ff een zwembroek aan of zoiets, anders krijg je gelijk je buren op je nekquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yeah! Meteen met de shampoo naar buiten![]()
Goed bezig, wees zuinig met waterquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yeah! Meteen met de shampoo naar buiten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Hoi Sasquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het weerbericht is echt geen peil op te trekken... verandert met het uur lijkt het wel
Hoi Aardbei
of juist niet, lekker gluren naar de burenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Doe wel ff een zwembroek aan of zoiets, anders krijg je gelijk je buren op je nek
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goed bezig, wees zuinig met waterwhahaha ik heb een zwembad, maar ben in m'n enige uppie, vorig jaar niet neergezet.... kwam m'n zoon vorige week aan met een hondenzwembadje!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik toch wel een beetje verbaasd reageerde zei hij: lekker voor je voeten moeders!!!
ach ja..... hij bedoelde het goed denk ik dan maar![]()
'Oh buurman, wat doet u nu'quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of juist niet, lekker gluren naar de buren![]()
Die hebben de dag van hun leven!!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of juist niet, lekker gluren naar de buren![]()
lekker hoor, met de voetjes in het water badderen, maar geef er toch de voorkeur aan om koppie onder te gaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahaha ik heb een zwembad, maar ben in m'n enige uppie, vorig jaar niet neergezet.... kwam m'n zoon vorige week aan met een hondenzwembadje!!!!!!
Toen ik toch wel een beetje verbaasd reageerde zei hij: lekker voor je voeten moeders!!!
ach ja..... hij bedoelde het goed denk ik dan maar
Dat kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lekker hoor, met de voetjes in het water badderen, maar geef toch de voorkeur om koppie onder te gaan
Ik hoor nu alleen de airfryer, lekker pizzabroodje etenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
Raar, het is hier buiten ineens heel stil, hoor geen vogels meer.... dat betekent meestal dat er echt baggerweer komt... of misschien zijn de vogels met iets belangrijkers bezig, kan ook
Welke stream en zeg niet weer die jaar van je leven ofzo hequote:Op donderdag 22 juni 2023 13:34 schreef xsaskiax het volgende:
ik kijk net ff op de streams en weer zie ik lui die hun waffel volproppen om gelijk erna te gaan zitten praten.... resultaat is dat ze met die volle broodmolen in beeld komen en je constant wat er naar binnen is gegaan onder het praten voorbij ziet komen........
wat is dat toch ranzig!!!
ik zeg niks...... zou niet durven....... * xsaskiax kijkt onschuldig fluitend in de rondtequote:Op donderdag 22 juni 2023 13:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Welke stream en zeg niet weer die jaar van je leven ofzo he
Dat is toch geen levenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zeg niks...... zou niet durven....... * xsaskiax kijkt onschuldig fluitend in de rondte
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon, stream met vogeltjes enzo toch?![]()
Mijn moeder keek vroeger naar een 'stream' over vogels in de lente of zoiets......quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gepierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn moeder keek vroeger naar een 'stream' over vogels in de lente of zoiets......
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gepierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.
Beleef de lente van de vogelbescherming?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn moeder keek vroeger naar een 'stream' over vogels in de lente of zoiets......
oh jee dat ene vogeltje met die lijntjes probeert iedere keer weer tegen die gespierde aan te kruipen en als dat niet lukt wringt ze zich onder de vleugels van die met die grote snater.. het is volgens mij meer een koekoeksjongquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gespierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.
ja die!!! wat goed van jequote:Op donderdag 22 juni 2023 14:08 schreef engine het volgende:
[..]
Beleef de lente van de vogelbescherming?https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
Ik volg vooral de uiltjes daar. Dit jaar heb ik een bosuiltje zien uitvliegen en nu vier steenuiltjes. Die komen nog af en toe terug bij de kast
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gepierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.
maar die cam draait niet mee, zie alleen maar planten bewegenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die!!! wat goed van je![]()
ah echt? oh de herinneringen, m'n mams zat dan vol vuur te vertellen over de nesten en de vogels....echt mooi! (ze was toen 86 en genoot ervan, trots achter haar laptop)
Vind die cams aan zee/ strand ook altijd mooi als het stormtquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wel mooi zulke streams, zo'n RLS kan ik op de achtergrond aanzetten en m'n ding doen, maar met die natuurstreams verlies ik de tijd
jaja je hebt de goede stream te pakken, zie je haar met haar volle waffel kwetteren?quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef Flow3r het volgende:
oh nvm, ik zie Erik , Isaac en Zoe![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik ben gek op uiltjes!!! (heb hier ook allerlei stenen uiltjes staan) ze hebben 'iets'quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk om te lezen![]()
Dat zie ik ook wel terug in de chat daar. Mensen van alle leeftijden die het volgen. Ze brengen het heel mooi in beeld en door alle filmpjes is het ook makkelijk bij te houden.
En uiltjes!
ik vind uiltjes altijd net kattenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk om te lezen![]()
Dat zie ik ook wel terug in de chat daar. Mensen van alle leeftijden die het volgen. Ze brengen het heel mooi in beeld en door alle filmpjes is het ook makkelijk bij te houden.
En uiltjes!
Toen het deze winter zo tekeer ging in de USA had je camera's die alles weergaven, in steden en zo.... je zag de sneeuwlaag groeien (en de verkeerschaos, sorry ik ben een ramptoeristquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind die cams aan zee/ strand ook altijd mooi als het stormt
Ja eens.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben gek op uiltjes!!! (heb hier ook allerlei stenen uiltjes staan) ze hebben 'iets'
Geen toeval dus dat ik ook gek op katten benquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:20 schreef Flow3r het volgende:
Zöe weer met teveel makeup![]()
[ afbeelding ]
Die ogen vooralquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens.
[..]
Geen toeval dus dat ik ook gek op katten benhad ze alleen nog nooit vergeleken
Ik zit te kijken maar vind het een beetje veelquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
ik zou hier wel een live cam van willen, 350 katten![]()
![]()
[ afbeelding ]
oehh ze mogen me daar opsluiten, lijkt me geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit te kijken maar vind het een beetje veelbeangstigend ofzo. Teveel ogen.
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen wordenquote:
Dit zijn er wel héél veel!!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
ik zou hier wel een live cam van willen, 350 katten![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Immadidin en Rupie altijd samen zoals gewoonlijk![]()
[ afbeelding ]
Heb dat ooit een keer gezien, een kat die echt mensen haatte. Hadden ze mij van te voren verteld maar ik dacht het zal wel meevallen....nou niet dus. Je kon er gewoon echt niet bij in de buurt komen. De eigenaar ook niet....die mocht wel af en toe wat eten klaarzettenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen worden
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Kamer 5 ook aanwezig, komt vast een verdienopdracht aan![]()
[ afbeelding ]
Wel mooi als dat lukt. Wij hadden vroeger door zwerfkatten vaak 'last' van nestjes, die kittens zijn nog wel makkelijk tam te maken en onder te brengen, maar met die volwassenen is dat toch een stuk lastigerquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen worden
we hadden hier dinsdag al een beste plens gehadquote:
Hier wel regen maar vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden hier dinsdag al een beste plens gehad
nu regent het gestaag
tis hier geen bak met regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier wel regen maar vind het nog wel meevallen eigenlijk
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan gelovenquote:
ow wacht het gaat nu wat harderquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan geloven
Had mijn regenton al weer vol en net snel alles wat ik gezaaid heb, water gegeven en wat bakken die weinig water krijgen als het regent. Als het goed is, is hij straks weer gevuldquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan geloven
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Flow3r het volgende:
Deze jongens hebben nergens last van
ik ga weer wat doen![]()
[ afbeelding ]
hebben hier een grondwaterpompquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had mijn regenton al weer vol en net snel alles wat ik gezaaid heb, water gegeven en wat bakken die weinig water krijgen als het regent. Als het goed is, is hij straks weer gevuld![]()
![]()
slimquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had een basilicum plantje gekocht in de supermarkt, maar niet alles opgebruikt, kwamen bloemen aan, die heb ik eraf geplukt en gedroogt (binnen) 3 weken geleden gezaaid onder afdak en nu een hele zooi basilicum planten![]()
![]()
mijn munt is ontploftquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had een basilicum plantje gekocht in de supermarkt, maar niet alles opgebruikt, kwamen bloemen aan, die heb ik eraf geplukt en gedroogt (binnen) 3 weken geleden gezaaid onder afdak en nu een hele zooi basilicum planten![]()
![]()
Ik heb er genoeg voorquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:56 schreef Zucht. het volgende:
basilicum krijg weer zin om zelf Pesto te maken
maar het is zo lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb ik uit de tuin gehaald, overwoekerde alles![]()
Als ik een tomaat heb die wat rot is, snijdt ik hem in plakjes en dan in een pot, beetje potgrond erover en vochtig houden, heb je zo heel veel tomatenplantjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
ik zit elk jaar weer te twijfelen of ik een moestuin moet aanleggen
we hebben altijd een moestuin gehad thuisquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik een tomaat heb die wat rot is, snijdt ik hem in plakjes en dan in een pot, beetje potgrond erover en vochtig houden, heb je zo heel veel tomatenplantjes
doe ik met alle soorten tomaten.
Bosui, kontje eraf snijden, met voldoende wortels meteen in de grond, anders eerst in laagje water zetten en zo blijs moesje bezig![]()
ach ik vind het leuk en geef ook vaak weer veel wegquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben altijd een moestuin gehad thuis
tot vervelens toe
Doe alleen wat plantjes wat je veel gebruikt, kruiden en zo. kan je altijd nog kijken of je uitbreidtquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben altijd een moestuin gehad thuis
tot vervelens toe
toen ik jong wasquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ach ik vind het leuk en geef ook vaak weer veel weg
Dat zou mij teveel zijn en heb ik ook geen ruimte voor. Wel vaak radijsjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
het begon met stengels in het voorjaar
dan spinazie
dan vaak andijvie
sla
maand verder kool
spruiten
doperwten( heerlijk om rauw te eten)
bonen
snijbonen
tuinbonen(![]()
)
en natuurlijk aardappels
Ja dat doe ik ook met bosui, soms zelfs met een puntje van een wortel, gaat ook soms aanquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik een tomaat heb die wat rot is, snijdt ik hem in plakjes en dan in een pot, beetje potgrond erover en vochtig houden, heb je zo heel veel tomatenplantjes
Bosui, kontje eraf snijden, met voldoende wortels meteen in de grond, anders eerst in laagje water zetten en zo blijft moesje bezig![]()
met prei lukt het ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:27 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook met bosui, soms zelfs met een puntje van een wortel, gaat ook soms aan
oh heerlijk door een salade of zo opeten, goed vocht afdrijvend (geleerd toen ik zwanger was)quote:
ow die hadden we ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zou mij teveel zijn en heb ik ook geen ruimte voor. Wel vaak radijsjes![]()
wil je nog wel trouwen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee nog niet, wel bijna 10 jaar samen
oeeehhhh romantischhhhhquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao is wel een moment om op de knieen te gaan
jip, 2 dochters kopie van elkaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En kinderen? Bedoel heb je kids?
Ach wat leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
jip, 2 dochters kopie van elkaar.
7 en 1,5 jaar oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bosui, kontje eraf snijden, met voldoende wortels meteen in de grond, anders eerst in laagje water zetten en zo blijft moesje bezig![]()
We zitten hier niet alleen om te juichen maar ook om nog wat te lerenquote:
Hier wat tipsquote:
En anders maken we wel reden om een feestje te bouwenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:00 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Er is altijd een reden tot een feestje
Zo is datquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders maken we wel reden om een feestje te bouwen
In het ergste geval vieren we dat het niet slechter kan gaanquote:
Ook altijd een goeiequote:Op donderdag 22 juni 2023 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het ergste geval vieren we dat het niet slechter kan gaan![]()
![]()
Het regentquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand vandaag nog iets leuks te vertellen?
ja, ze komen morgenochtend om 8 uur de stoep en straat voor m'n huis opengooien om de riolering te repareren/vervangenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
6 weken in de troep zitten met de auto verderopquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja, ze komen morgenochtend om 8 uur de stoep en straat voor m'n huis opengooien om de riolering te repareren/vervangen
(laat m'n bed het maar niet horen)
Na 4 jaar word ik eindelijk serieus genomen!!!!![]()
Hier niet, met een dag denken ze het voor elkaar te hebben (ik hoop het echt!!)quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:50 schreef Zucht. het volgende:
[..]
6 weken in de troep zitten met de auto verderop
Weinig te melden, mailtjes lezen en beantwoorden (werk) en beetje met de plantjes een het prutsen en af en toe hier ff lezen en posten. En net regen gehadquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
oke, dan repareren ze het denk ik alleenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier niet, met een dag denken ze het voor elkaar te hebben (ik hoop het echt!!)
Weet je, het zal me een biet zijn, in 2019, 2021, in 2022 2 keer en in april zijn ze geweest omdat er een verzakking zit en de zaak dan 'verstopt' was.... het werd iedere keer opgelost, maar het volgde elkaar steeds sneller op (terwijl me gelukkig gezegd werd dat het echt niet mijn schuld was).... nu begon het weer en was ik het ZO zat, misschien had ik eerder boos moeten worden, maar dat is iets waar je tegenaan loopt als je in je uppie bent (ja en dan mis ik m'n vent)... nu afwachten of ze waar maken wat ze zeggenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
oke, dan repareren ze het denk ik alleen
Een groot festival voor de hardere dance muziekquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is dat??
oke dan, wat tof voor je dat je dit nu zo mee kunt kijken, dan komt vast het gevoel van toen weer naar boven!quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Een groot festival voor de hardere dance muziek![]()
Ben zelf 15 jaar geleden ook een paar keer geweest maar toen was het nog gewoon 1 dag. Inmiddels dus vier dagen en is er de optie om thuis mee te kijken![]()
Mocht je nieuwsgierig zijn...van vorig jaar.
Nee hoor...dat kijk ik ook!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan, wat tof voor je dat je dit nu zo mee kunt kijken, dan komt vast het gevoel van toen weer naar boven!
(ik ben al blij als de Streamers er zijn, erg he)
Is ook vaak een soort COS van op fok!quote:
Goeie, die hou ik er inquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het ergste geval vieren we dat het niet slechter kan gaan![]()
![]()
oke, ik ben dan alleen te druk met mee te blèren en te genietenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook vaak een soort COS van op fok!![]()
Best gezellig.
Geen idee nog hier.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand nog goede ideeën voor het avondeten? Wel simpel graag
Naar de frituur heen en weeg joggen, dan kan het bestquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm.. wel lekker, maar niet zo gezond
kip kerrie rijstquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand nog goede ideeën voor het avondeten? Wel simpel graag
Gewoon geen saus bij eten, dan is t best gezondquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm.. wel lekker, maar niet zo gezond
Maar de saus maakt het juist lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon geen saus bij eten, dan is t best gezond
Dan ben ik heel snel over, is hier 2 minuten vandaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de frituur heen en weeg joggen, dan kan het best
Meedoen is belangrijker dan winnen of iets in die geestquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan ben ik heel snel over, is hier 2 minuten vandaan![]()
Zelf dan friet/mayosaus er bij doen, zelf heb ik remia frietlijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar de saus maakt het juist lekker
Kittens!quote:
ik hou van calvé en curryquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf dan friet/mayosaus er bij doen, zelf heb ik remia frietlijn
Oliehoornquote:
Is toch een schaapshond? Wel een mooie hond hoe heet ie?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan 1 van de mannen in mijn leven? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Border Collie, hij heet Quinn en ja die worden gebruikt om schapen bij elkaar te drijvenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch een schaapshond? Wel een mooie hond hoe heet ie?
Ik hou niet zo van honden, maar deze zijn mooiquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik honden heb gehad, eigenlijk altijd 2, zijn vader is 2 jaar geleden overleden en we houden het nu bij 1quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van honden, maar deze zijn mooi
Mooie naam..quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Border Collie, hij heet Quinn en ja die worden gebruikt om schapen bij elkaar te drijven
Lieve hont!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Border colie?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief en heel intelligent
Ik ben meer van de katten...quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik honden heb gehad, eigenlijk altijd 2, zijn vader is 2 jaar geleden overleden en we houden het nu bij 1
vaak zo, ik ben niet zo van de katten, mijn dochter heeft er 2, maar ook wel kapotte meubels met halen. Dat is niets voor mij en ik vind het leuk met honden te werken/ spelenquote:
Dat is waar jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vaak zo, ik ben niet zo van de katten, mijn dochter heeft er 2, maar ook wel kapotte meubels met halen. Dat is niets voor mij en ik vind het leuk met honden te werken/ spelen
ahhhhhhhh wat een schat!!!!! wat een koppiequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Als puppie was het net een pandabeertjequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhhhhh wat een schat!!!!! wat een koppie![]()
Die zijn idd heel slim, mijn zusje heeft er ook eentjequote:
Je smelt toch als je de liefde in z'n ogen ziet..... daar heb je echt een fantastisch hondenvriendje aan!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als puppie was het net een pandabeertje
Is ook zo, alhoewel hij meer trekt naar mijn man, zijn vader volgde mij overal waar ik ging, leek wel een bodyguard, zo lief, ik mis hem nog heel ergquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je smelt toch als je de liefde in z'n ogen ziet..... daar heb je echt een fantastisch hondenvriendje aan!!
oke, misschien mag ik dit niet zo zeggen, maar zo zou ik het wel voelen denk ik
Wat is dat toch eigenlijk frappant met een huisdier dat ze altijd een voorkeur hebben, en echt niet altijd voor degene die hen voedt of met hen speelt of zoquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook zo, alhoewel hij meer trekt naar mijn man, zijn vader volgde mij overal waar ik ging, leek wel een bodyguard, zo lief, ik mis hem nog heel erg
Ik ben er nog niet uitquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef xsaskiax het volgende:
Even terugkomen op avondeten... ik heb vandaag (eigenlijk belachelijk) 2 krentenbollen gegeten..... het was hier een warrelige, drukke dag en ik had er ineens zo'n trek in, dus morgen weer netjes gezond eten
Niet met deze regen hahaquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de frituur heen en weeg joggen, dan kan het best
bedoel je dat je krentenbollen zo vreselijk ongezond vindt? (ik niet)quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef xsaskiax het volgende:
Even terugkomen op avondeten... ik heb vandaag (eigenlijk belachelijk) 2 krentenbollen gegeten..... het was hier een warrelige, drukke dag en ik had er ineens zo'n trek in, dus morgen weer netjes gezond eten
Vanmorgen een glaasje fruitontbijt en tussen de middag 2 beschuiten met aardbeienquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bedoel je dat je krentenbollen zo vreselijk ongezond vindt? (ik niet)
Maak me eerder zorgen dat je de hele dag alleen maar 2 krentenbollen op hebt...
quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardbeien!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van de Jumbo?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardbeien!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhhquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vanmorgen een glaasje fruitontbijt en tussen de middag 2 beschuiten met aardbeien
Oja, bij de Jumbo ook.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
albert heijn, in de aanbieding ook nog
waar is mijn uitnodigingquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik eet nu zelfgemaakte taartjes![]()
![]()
![]()
Eetsequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vind ik meestal ook, maar ik moet zeggen dat ze dit jaar van AH echt heel goed van smaak zijn (en ze zijn in tegenstelling tot vorig jaar langer houdbaar)quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
Koopt ze liever bij de groenteboer, zijn lekkerder..
lekker!! eetsequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zijn wel eetbaar, alleen minder zacht omdat ze in de koelingstaan, dus moet ze eerst even op aanrecht laten staan toch ze zachter wordenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal ook, maar ik moet zeggen dat ze dit jaar van AH echt heel goed van smaak zijn (en ze zijn in tegenstelling tot vorig jaar langer houdbaar)
ik had (ja HAD) ze dit jaar in mijn tuin staan, begonnen echt wat te worden.....tot ik gisteren ging kijken en ze opgevreten waren door naaktslakken!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
zolang je aardbeien van de koude grond hebt
zit er veel meer smaak aan
tip van flip
beetje zout omheen strooien de volgende keerquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik had (ja HAD) ze dit jaar in mijn tuin staan, begonnen echt wat te worden.....tot ik gisteren ging kijken en ze opgevreten waren door naaktslakken!!!!
ik lees ze altijdquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je moet je dm wel even lezen af en toe
ik vind ze ook erg lekker, niet van die waterige dingen maar heerlijk zoetquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal ook, maar ik moet zeggen dat ze dit jaar van AH echt heel goed van smaak zijn (en ze zijn in tegenstelling tot vorig jaar langer houdbaar)
Of stroquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje zout omheen strooien de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |