quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Flow3r het volgende:
Deze jongens hebben nergens last van
ik ga weer wat doen![]()
[ afbeelding ]
hebben hier een grondwaterpompquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had mijn regenton al weer vol en net snel alles wat ik gezaaid heb, water gegeven en wat bakken die weinig water krijgen als het regent. Als het goed is, is hij straks weer gevuld![]()
![]()
slimquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had een basilicum plantje gekocht in de supermarkt, maar niet alles opgebruikt, kwamen bloemen aan, die heb ik eraf geplukt en gedroogt (binnen) 3 weken geleden gezaaid onder afdak en nu een hele zooi basilicum planten![]()
![]()
mijn munt is ontploftquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had een basilicum plantje gekocht in de supermarkt, maar niet alles opgebruikt, kwamen bloemen aan, die heb ik eraf geplukt en gedroogt (binnen) 3 weken geleden gezaaid onder afdak en nu een hele zooi basilicum planten![]()
![]()
Ik heb er genoeg voorquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:56 schreef Zucht. het volgende:
basilicum krijg weer zin om zelf Pesto te maken
maar het is zo lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb ik uit de tuin gehaald, overwoekerde alles![]()
Als ik een tomaat heb die wat rot is, snijdt ik hem in plakjes en dan in een pot, beetje potgrond erover en vochtig houden, heb je zo heel veel tomatenplantjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
ik zit elk jaar weer te twijfelen of ik een moestuin moet aanleggen
we hebben altijd een moestuin gehad thuisquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik een tomaat heb die wat rot is, snijdt ik hem in plakjes en dan in een pot, beetje potgrond erover en vochtig houden, heb je zo heel veel tomatenplantjes
doe ik met alle soorten tomaten.
Bosui, kontje eraf snijden, met voldoende wortels meteen in de grond, anders eerst in laagje water zetten en zo blijs moesje bezig![]()
ach ik vind het leuk en geef ook vaak weer veel wegquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben altijd een moestuin gehad thuis
tot vervelens toe
Doe alleen wat plantjes wat je veel gebruikt, kruiden en zo. kan je altijd nog kijken of je uitbreidtquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben altijd een moestuin gehad thuis
tot vervelens toe
toen ik jong wasquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ach ik vind het leuk en geef ook vaak weer veel weg
Dat zou mij teveel zijn en heb ik ook geen ruimte voor. Wel vaak radijsjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
het begon met stengels in het voorjaar
dan spinazie
dan vaak andijvie
sla
maand verder kool
spruiten
doperwten( heerlijk om rauw te eten)
bonen
snijbonen
tuinbonen(![]()
)
en natuurlijk aardappels
Ja dat doe ik ook met bosui, soms zelfs met een puntje van een wortel, gaat ook soms aanquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik een tomaat heb die wat rot is, snijdt ik hem in plakjes en dan in een pot, beetje potgrond erover en vochtig houden, heb je zo heel veel tomatenplantjes
doe ik met alle soorten tomaten.
Bosui, kontje eraf snijden, met voldoende wortels meteen in de grond, anders eerst in laagje water zetten en zo blijft moesje bezig![]()
met prei lukt het ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:27 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook met bosui, soms zelfs met een puntje van een wortel, gaat ook soms aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |