Dat wil vaak ook werkenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op share klikken en dan copy direct link en dan tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] plaatsen
Warm en zonder regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
Nah ik zal wel weer iets simpels helemaal verkeerd doen
[..]
hee Rabbit in het verre Italiëhow's life?
dat dusquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op share klikken en dan copy direct link en dan tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah! Meteen met de shampoo naar buitenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kun je in de plassen gaan stampen KinKi![]()
Het weerbericht is echt geen peil op te trekken... verandert met het uur lijkt het welquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag, blijf aan het slepen met de tuinkussens, dan lijkt er regen te komen, dan weer niet. Net toch maar weer alles regenrpoof gemaakt, want er schijnt het e.e.a. aan te komen
Doe wel ff een zwembroek aan of zoiets, anders krijg je gelijk je buren op je nekquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yeah! Meteen met de shampoo naar buiten![]()
Goed bezig, wees zuinig met waterquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yeah! Meteen met de shampoo naar buiten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Hoi Sasquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het weerbericht is echt geen peil op te trekken... verandert met het uur lijkt het wel
Hoi Aardbei
of juist niet, lekker gluren naar de burenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Doe wel ff een zwembroek aan of zoiets, anders krijg je gelijk je buren op je nek
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goed bezig, wees zuinig met waterwhahaha ik heb een zwembad, maar ben in m'n enige uppie, vorig jaar niet neergezet.... kwam m'n zoon vorige week aan met een hondenzwembadje!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik toch wel een beetje verbaasd reageerde zei hij: lekker voor je voeten moeders!!!
ach ja..... hij bedoelde het goed denk ik dan maar![]()
'Oh buurman, wat doet u nu'quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of juist niet, lekker gluren naar de buren![]()
Die hebben de dag van hun leven!!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of juist niet, lekker gluren naar de buren![]()
lekker hoor, met de voetjes in het water badderen, maar geef er toch de voorkeur aan om koppie onder te gaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahaha ik heb een zwembad, maar ben in m'n enige uppie, vorig jaar niet neergezet.... kwam m'n zoon vorige week aan met een hondenzwembadje!!!!!!
Toen ik toch wel een beetje verbaasd reageerde zei hij: lekker voor je voeten moeders!!!
ach ja..... hij bedoelde het goed denk ik dan maar
Dat kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lekker hoor, met de voetjes in het water badderen, maar geef toch de voorkeur om koppie onder te gaan
Ik hoor nu alleen de airfryer, lekker pizzabroodje etenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
Raar, het is hier buiten ineens heel stil, hoor geen vogels meer.... dat betekent meestal dat er echt baggerweer komt... of misschien zijn de vogels met iets belangrijkers bezig, kan ook
Welke stream en zeg niet weer die jaar van je leven ofzo hequote:Op donderdag 22 juni 2023 13:34 schreef xsaskiax het volgende:
ik kijk net ff op de streams en weer zie ik lui die hun waffel volproppen om gelijk erna te gaan zitten praten.... resultaat is dat ze met die volle broodmolen in beeld komen en je constant wat er naar binnen is gegaan onder het praten voorbij ziet komen........
wat is dat toch ranzig!!!
ik zeg niks...... zou niet durven....... * xsaskiax kijkt onschuldig fluitend in de rondtequote:Op donderdag 22 juni 2023 13:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Welke stream en zeg niet weer die jaar van je leven ofzo he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |