Kittens!quote:
ik hou van calvé en curryquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf dan friet/mayosaus er bij doen, zelf heb ik remia frietlijn
Is toch een schaapshond? Wel een mooie hond hoe heet ie?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan 1 van de mannen in mijn leven? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Border Collie, hij heet Quinn en ja die worden gebruikt om schapen bij elkaar te drijvenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch een schaapshond? Wel een mooie hond hoe heet ie?
Ik hou niet zo van honden, maar deze zijn mooiquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik honden heb gehad, eigenlijk altijd 2, zijn vader is 2 jaar geleden overleden en we houden het nu bij 1quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van honden, maar deze zijn mooi
Mooie naam..quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Border Collie, hij heet Quinn en ja die worden gebruikt om schapen bij elkaar te drijven
Lieve hont!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Border colie?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief en heel intelligent
Ik ben meer van de katten...quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik honden heb gehad, eigenlijk altijd 2, zijn vader is 2 jaar geleden overleden en we houden het nu bij 1
vaak zo, ik ben niet zo van de katten, mijn dochter heeft er 2, maar ook wel kapotte meubels met halen. Dat is niets voor mij en ik vind het leuk met honden te werken/ spelenquote:
Dat is waar jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vaak zo, ik ben niet zo van de katten, mijn dochter heeft er 2, maar ook wel kapotte meubels met halen. Dat is niets voor mij en ik vind het leuk met honden te werken/ spelen
ahhhhhhhh wat een schat!!!!! wat een koppiequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Als puppie was het net een pandabeertjequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhhhhh wat een schat!!!!! wat een koppie![]()
Die zijn idd heel slim, mijn zusje heeft er ook eentjequote:
Je smelt toch als je de liefde in z'n ogen ziet..... daar heb je echt een fantastisch hondenvriendje aan!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als puppie was het net een pandabeertje
Is ook zo, alhoewel hij meer trekt naar mijn man, zijn vader volgde mij overal waar ik ging, leek wel een bodyguard, zo lief, ik mis hem nog heel ergquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je smelt toch als je de liefde in z'n ogen ziet..... daar heb je echt een fantastisch hondenvriendje aan!!
oke, misschien mag ik dit niet zo zeggen, maar zo zou ik het wel voelen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |